Man (28) komt om bij steekpartij Vlaardingen
Vlaardingen - Een 28-jarige man is woensdag om het leven gekomen bij een steekpartij in zijn woonplaats. De politie heeft een 59-jarige man aangehouden. De steekpartij vond plaats in huiselijke sfeer.
Aan de Van Baerlestraat vond woensdagochtend vroeg een steekpartij plaats in een woning. De politie ontving rond vijf uur de melding. Hulpdiensten startten bij aankomst direct met reanimeren, maar hulp mocht niet meer baten. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De verdachte, vermoedelijke stiefvader van het slachtoffer, was nog in de woning aanwezig op het moment dat de politie arriveerde. Hij kon direct worden aangehouden en is overgebracht naar het politiebureau in afwachting van verder onderzoek. De toedracht van de steekpartij is nog onduidelijk.
Bron: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/203330/man-28-komt-om-bij-steekpartij-vlaardingen
Ik woon dus boven deze mensen, normaal is een steek partij een ver van mijn bed show.
Zo onwerkelijk, deze mensen waren schatjes en ineens gebeurd dit, het houd me echt bezig terwijl ik normaal heel nuchter alles van mij af kan laten glijden.
Ze doen al de hele dag onderzoeken, er staan echt 3 of 4 busjes beneden, mannen in witte pakken, bizar.
hebben jullie wel eens zo iets mee gemaakt?
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.