• Hallo iedereen!
    Ik had pasgeleden een topic aangemaakt waarin ik ideeën zocht en waarin ik zelf op een idee kwam. Dit idee wil ik verder gaan uitwerken, maar ik heb eigenlijk wat meer inspiratie nodig. Daarom zoek ik een co-auteur, iemand die samen met mij lekker enthousiast aan de story wil meewerken.

    Dit is het idee:

    De haat richting One Direction blijft maar groeien en groeien. Uiteindelijk nemen de haters het over en nemen een stel geleerden gevangen. De geleerden moeten een virus creëren waardoor mensen in zombies veranderen. Dit zombievirus wordt toegediend bij een x-aantal mensen en moet zich zo gaan verspreiden richting One Direction. De hele wereld begint besmet te raken, doordat het uit de hand loopt. De leden van One Direction besluiten naar een eiland te vluchten om besmetting te voorkomen, maar wat als een van hun besmet is?...


    Als je interesse hebt, gelieve het volgende lijstje in te vullen:

    Naam:
    Heb je enige ervaring met schrijven, heb je verhalen online staan?:
    Een stukje van je schrijfstijl:
    Eventuele ideeën die ik mee kan nemen in de story:
    Eventuele extra dingen die ik van je moet weten:


    Stukje van mijn schrijfstijl:
    Terwijl we daar zo zaten hing er nog steeds een ongemakkelijke stilte. De stilte werd gebroken door een dienaar die binnenkwam om het voorgerecht binnen te brengen. Het was een grote pan met een deksel erop, de inhoud zag ik pas toen hij de pan op tafel zette en opende. Het was een soort groene drab met allerlei soorten groenten erin en allerlei stukken vlees die een vreemde kleur hadden. Althans, ik hoopte dat het vlees was. Toen ik de dienaar vroeg wat het was, vond men mij onbeleefd. Een prinses werd niet geacht te vragen wat voor eten zij voor geschoteld kreeg. Er werd wat van de drab met een grote lepel op mijn bord geschept. De walm van de drab drong via mijn neusgaten mijn neus binnen. Vrijwel direct gingen bij mij alle alarmbellen rinkelen, omdat het vreselijk stonk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Nobody?


    26 - 02 - '16

    Ik wil eigenlijk wel, maar wil geen 1D schrijven. Als we die nu eens vervangen door een zelfverzonnen boyband?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Ik wil eigenlijk wel, maar wil geen 1D schrijven. Als we die nu eens vervangen door een zelfverzonnen boyband?


    Maar ik dacht juist dat het humor was om 1D erin te stoppen, dat was namelijk het hele idee.


    26 - 02 - '16

    Hmm, dan niet. Sorry.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Hmm, dan niet. Sorry.


    Jammer, maar oke ik snap je wel. (;


    26 - 02 - '16

    Hmm, voor mij geldt eigenlijk hetzelfde als voor Pompeji. Dus nee, sorry.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nog andere belangstellenden?


    26 - 02 - '16

    IK!!


    -

    Wrennah schreef:
    IK!!


    Dan mag je 't lijstje invullen ^^


    26 - 02 - '16

    Is dit serieus? :')


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Is dit serieus? :')


    Yup.


    26 - 02 - '16

    Naam: Gail / Wrennah
    Heb je enige ervaring met schrijven, heb je verhalen online staan?: Ja, ik heb momenteel 3 verhalen online staan. Verder had ik vroeger meer verhalen online staan.
    Een stukje van je schrijfstijl:

    Van het verte waren er sirenes te horen. "Shit". Naast me zat Louis. Louis was mijn vriend in muziek en drugs. We dealden. We hebben al geld genoeg, maar spanning, nee dat heeft het muziekwereld niet. Als het aan mij lag, was dit pas het echte leven. We leverden net een pakketje. Het was maar vijftien kilo cocaine. Een absolute weinig aantal dus.En nu zijn de flikkers ons dus achterna gekomen.Waarom flikkeren ze niet weg, kunnen ze niet beter de echte criminelen oppakken? Zoals moordenaars, verkrachters en mensen die stelen? Als je het aan mij vroeg, was drugs verkopen wel het minst erge van die allemaal. Die idiote wetten ook.
    We gingen het snelweg op. Het was een en al file. "Fuck ya mate." Daarbij sloeg ik Louis ook nog eens hard op zijn kaak. "Now we're screwed forever". Louis kreeg tranen in zijn ogen. Wie dacht dat ik een engeltje was, had het flink mis. Ik zag dat mensen aan de kant gingen voor de politie. Nou, dan kan ik daar mooi gebruik van maken. Waarom mogen alleen de politie van zulke extra voorsprongen genieten. Nou, het was tijd dat iemand eens de regels overtreedt. Zo kunnen we de politie beter afschudden. Op top snelheid reed ik roekeloos door de straten heen. Mijn hoofd was wel bedekt met een zwarte sok zodat alleen mijn ogen te zien waren, maar toch had ik het gevoel dat ik elk moment, besprongen kan worden door gillende fans. Ik ging een een smalle straat in, daar zal het politie niet makkelijk komen. "Watch out", schreewde Louis. Maar het was al laat, ik reed een driejarig kind over.

    Eventuele ideeën die ik mee kan nemen in de story: Dat ga ik zo brainstormen :P
    Eventuele extra dingen die ik van je moet weten: Mijn nederlands is niet zo geweldig. Ik moet dus extra opletten op stam+t enzo. Verder haal ik vaak de en het door mekaar.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 16:30 ]


    -

    ik wil wel ik zal het inschrijven ik zal het later invullen xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Naam: Lana
    Heb je enige ervaring met schrijven, heb je verhalen online staan?: Yep, de meeste met 1D :)
    Een stukje van je schrijfstijl:

    Harry pov:
    Ik zit op mijn kamer. Ik verveel me. Hmmm, ik zal mijn teksten nog maar eens zingen zeker. Ofnee, ik neem wel een douche. Ja, dat ge ik doen. Ik wandel naar de badkamer. Ik zet het water aan om het warm te laten worden. Ik loop naar de deur en doe hemop slot. Ik wandel terug naar de badkamer en kleed me uit. Ik ga onder de douche staan. Tien minuten later stap ik uit de douche. Ik neem een handdoek en droog me af en doe kleren aan. daarna ga ik met mijn handdoek door mijn warrige krullen. Ik loop naar de tv en zet hem aan. Even later hoor ik geklop op de deur.Wie is daar, vraag ik. Roomservice, een pakketje voor Harry Styles, antwoord een hoge vrouwenstem. Ik kom eraan. Ik zet de tv af en open de deur. Ja??? Vraag ik. Hier is je pakketje, zegt de jonge vrouw. Ze neemt het pakje, maar in plaats van het te geven, ramt ze ermee tegen mijn gezicht. Ik val met mijn hoofd tegen de tafel. Een hevige pijn voel ik bij de achterkant van mijn hoofd. het bloed stroomt van mijn hoofd. Ik zie zwarte plekken voor mijn ogen, en 1 minuut later verlies ik het bij bewust zijn. Ik word wakker. Ik open mijn ogen. Wat is er toch gebeurt, waarom heb ik zoveel pijn. Ik probeer te bewegen tot ik door heb dat ik vast gebonden ben. Ik kijk om me heen, niemand. Ik probeer te roepen, maar in mijn mond zit een grote prop. Ik probeer me zelf los te maken maar het touw zit te strak. Opeens, hoor ik gestommel in de badkamer. Een jonge vrouw, ik schat haar rond de 25 komt richting mij. De vrouw van de Roomservice, denk ik bij mezelf. Allen is het verschil nu dat er een grote vent bij haar is. Ah, ons droomprinsje is wakker, zegt de gespierde man als hij ziet dat ik wakker ben. W...w..l...l m l .... S! Probeer ik uit te brengen, maar dat lukt natuurlijk niet met die prop. Ogarmpjes, what's wrong? Ik hoor je niet zo goed, zegt de jonge vrouw bespottelijk tegen me. Ze wandelt rond de stoel waar ik vastgebonden aan ben. Haal het! Commandeerde de vrouw dan. Hier is het. DE gespierde man haalt een geweer boven. En richt het op mij. Heeeeeelp, probeer ik nog uit te brengen, ik probeer me los te wringen, maar niets helpt. Vaarwel, mister Styles is het laatste wat ik nog hoor een fractie van een seconde later, schiet de vent een kogel door mijn hoofd. Daar lig ik dan, dood.

    Eventuele ideeën die ik mee kan nemen in de story: euhm, daar moet ik nog eens over nadenken :$
    Eventuele extra dingen die ik van je moet weten: NIet echt, misschien dat ik volgende maand wel een hele maand weg ben, en wss niet zo veel on kan zetten :$ En ik ben niet geweldig goed met deze dingen te gebruiken
    > ""
    voor de rest niet echt iets :)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 16:37 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik ben niet de beste schrijver maar ik ga wel een ABO nemen:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!