Valerie Potter Westlize is op haar vierde verjaardag geadopteerd door meneer en mevrouw Potter. De man en vrouw hadden al een zoon James van ook vier, maar wilden graag nog een kind. En dan eentje die zij konden helpen zodat die het beter ging krijgen. En zo groeide Valerie op bij de familie Potter. Je ziet ook overduidelijk dat ze niet een echte Potter is. Blauwe ogen in plaats van bruine en blonde haren in plaats van bruin. Toch lijkt haar karakter er wel op. Wat ook niet zo gek is omdat zij net zoals alle Potters in Gryffindor zit. Ze begint aan haar laatste jaar aan de toverschool met haar vriendinnen Lily, Mary en Alice. Ook kan ze het wel goed met James' vrienden vinden. Sirius, die sinds midden de vakantie bij hun woont, en Remus. Met Peter nog niet zo goed. In de tijd dat zij lessen volgen is er buiten de school al een oorlog bezig. En hierdoor komen sommige mensen tegenover elkaar te staan. Zouden ze de goede keuzes maken? Of zal dit niet gaan waardoor je dierbare verliest?
† Een verhaal door Lucia North †
† Namen en termen behoren tot J.K. Rowling †
† Ik wil dit verhaal enkel op mijn profiel zien! Zie ik dit ergens anders? Dan meld ik dit †
† Zie jij dit? Meld dit aan mij alsjeblieft! †
† Overeenkomsten met andere verhalen is puur toeval †
† Start op 26/09/2014 †
† Eindigt op ../../.... †
† Neem abo, ik waarschuw niet! †
† Ik schrijf wanneer ik wil! †
The monsters running wild inside of me. I'm faded