• Ik ben niet bepaald een parfum liefhebber maar 1 Million van Paco Rabanne vind ik toch super lekker.. ;')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 17:09 ]

    Ik heb eigenlijk bijna geen parfum x)


    26 - 02 - '16

    Chloé by Chloé. Het is al tijden mijn favoriet, en koop hem ondanks de prijs (sorry maar vind 50 euro voor 30 ml wel duur.) elke keer weer.
    Ook vind LAMB parfum en dan het Gwen Stefani flesje lekker. (Harajuka). Alleen die heb ik niet thuis helaaas.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 16:48 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Dorothy schreef:
    Chloé by Chloé. Het is al tijden mijn favoriet, en koop hem ondanks de prijs (sorry maar vind 50 euro voor 30 ml wel duur.) elke keer weer.
    Ook vind LAMB parfum en dan het Gwen Stefani flesje lekker. (Harajuka). Alleen die heb ik niet thuis helaaas.


    Ik heb voor mijn verjaardag See by Chloé gekregen, die ruikt zó lekker. Verder heb ik nog een geurtje van Replay maar die is bijna op.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ben ik de enige die geen parfum op doet? Dat spul stinkt en het irritant en het ruikt veel te vrolijk (cat)

    Vestige schreef:
    Ben ik de enige die geen parfum op doet? Dat spul stinkt en het irritant en het ruikt veel te vrolijk (cat)


    Taak is om er een uit te zoeken die niet stinkt (cat) - Ik vind het fijn om lekker de ruiken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik gebruik weinig parfum. Ik heb het wel, gekregen met sinterklaas, en dat gebruik ik dan eens voor verjaardagen -het moet ooit eens op-
    Ik vind Reb'l fleur van Rihanna wel fijn ruiken.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Whooop, ik heb ook die 1 Million van Paco Rabanne, al is ie bijna op.
    Het is echt m'n all time favorite parfum.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Catch me van Cacharel is mijn favoriet.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Nina van Nina Ricci. Die vind ik zo vreselijk lekker ruiken!


    Stop holding me under and let me breathe.