• Ik ben niet bepaald een parfum liefhebber maar 1 Million van Paco Rabanne vind ik toch super lekker.. ;')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 17:09 ]

    Ik heb geen verstand van parfum. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Daisy van Marc Jacobs. Ik ruik gewoon heerlijk xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind stiekem Abercrombie & Fitch Fierce heerlijk ruiken, maar dat is helaas voor mannen. Voor mij ga ik dan toch voor Wakely Perfume, ook van Abercrombie & Fitch . :3


    •*• Lululu •*•

    Light blue van Dolce&Gabbana. Helaas een hele smak geld die je daaraan uitgeeft... :c


    Searching heavens for another earth

    Miracle Forever van Lancôme.

    Comme une Evidence van Yves Rocher en Ricci Ricci van Nina Ricci zijn ook lekker geurtjes :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb een vanille-parfum van Yves Rocher. Echt het beste ooit. :9~
    En ik sta hierdoor bekend als het vanille-meisje dankzij m'n vrienden. :')

    Dit gaat vast heel stom en fangirlachtig klinken, maar Girlfriend van Justin Bieber vind ik echt lekker ruiken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Dit gaat vast heel stom en fangirlachtig klinken, maar Girlfriend van Justin Bieber vind ik echt lekker ruiken.


    Nee hoor klinkt niet fangirlachtig x'D Ik vind Girlfriend zelf ook waanzinnig goed ruiken.

    TIL bijna iedereen op Q draagt parfum.

    Ik nooit, ik heb er twee voor mijn verjaardag gekregen in december, heb er pas één een keertje opgespoten. :') Ik hou niet zo van parfum.

    HippieDream schreef:
    Daisy van Marc Jacobs. Ik ruik gewoon heerlijk xD

    God, die is zo duur 0.0
    Ook mijn favoriet, samen met Miss Dior. Ook zo vreselijk duur );


    Nypmh > Yaspis

    Gloria van der bilt, verslavend luchtje. <3

    Chione schreef:
    (...)
    God, die is zo duur 0.0
    Ook mijn favoriet, samen met Miss Dior. Ook zo vreselijk duur );


    Ik heb laatst in Amerika, Los Angeles. Daisy besteld. Heb het vorige maand in huis gekregen. Maar het fijne was dat ik het voor 20 doller per flesje kon bestellen. En mijn vriendje betaalde het dusja. Nu heb ik 3 Daisy's xD En 1 half volle. xD Over 10 jaar ga ik er weer is heen. xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Daisy van Marc Jacobs, absoluut het geld waard, Jesus Christ, echt, ruikt heerlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik gebruik die van Avril Lavigne altijd, maar Black XS Perfume by Paco Rabanne vind ik ook wel nice.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abelard schreef:
    Dit gaat vast heel stom en fangirlachtig klinken, maar Girlfriend van Justin Bieber vind ik echt lekker ruiken.

    + Sync voor vrouwen van Puma. Die ruikt zó lekker!