• In het midden van Londen staat het huis van de Campbell familie. Bestaande uit alleen maar een man met zijn vrouw. Zijn vrouw heeft al meerdere miskramen gehad, maar de kinderwens is nooit verloren gegaan. Als ze zelf geen kinderen kunnen hebben, waarom dan geen pleegkinderen? Zo namen ze al snel hun eerste kind, en vele volgden nog. Allemaal met een andere nationaliteit, een andere cultuur en een ander verhaal. Maar toch werden ze een grote, hechte familie. Ze delen lief en leed met elkaar en zien elkaar als hun echte familie. Maar net zoals in gewone familie's hebben ze hun problemen, ruzie en irritatie's. Maar sinds het geen echte familie van elkaar is... Komen ook de nodige liefdes en vriendschappen voor...


    Ouders:
    Myla Korey Campbell - Brits - 34 - Pom
    Arthur Andrew Campbel - Brits - 35 - Pom

    Kinderen:(max.8.)
    - Alexandra Chantelle Lopez/Campbell - Spaans - 16 - Adnane
    - Hazel Juliette Smith/Campbell - Brits - 17 - Tomlinsonz
    - Eylem Rowa Rizk/Campbell - Marokkaans - 6 - Appa
    - Louise “Lou” Johnson – Campbell - Brits/Amerikaans - 16 - Confortare
    - Ibrahim Omar Idrissi/Campbell - Marokkaans - 18 - Adnane
    - Ray Gidy Frujipi/Campbell - Surinaams/Amerikaans - 16 -Cairde
    - Armel Tristan Bissette/Campbell - Frans - 15 - Trenzalore
    - Fray McHampton/Campbell - Brits - 17 - Confortare

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - Geen sneltrein RPG!
    - Maximaal 2 personages! Jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Adnane) maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen

    xx

    Het is maandagavond zes uur, iedereen doet wat hij/zij normaal doet ^^

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 20:59 ]


    El Diablo.

    Abelard schreef:
    [Mijn Topics]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Naar wie kan ik Hazel sturen, dan kan ik iets posten.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Eylem, Ibrahim, Myla & Louise?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Fray kan ook, die is loner in de woonkamer.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eylem Rowa Rizk/Campbell

    Het poesje liep verder, terwijl ik achter hem aanliep. Of was het een meisje? Hij, of zij, gaf geen antwoord. Dan maar niet. Mijn armen strekte ik uit terwijl ik het poesje achterna liep. 'Stop nou, ik wil je aaien' mompelde ik. Het poesje liep gewoon verder. Mijn schouders haalde ik op en ik bleef maar stilstaan. Toen Ibrahim vroeg waar papa bleef keek ik naar mama. 'Ja! Waar is papa?' vroeg ik erna. Hij was niet veel hier. 'Ik mis papa' Mompelend ging ik op de grond zitten. Ted wilde geen vliegles meer, het poesje wilde niet vertellen hoe hij of zij heette en ik had honger.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Waar kan ik Armel heen sturen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Fray is nog steeds een loner, haha. Eylem, Ibrahim, Myla en Louise zijn ook nog beschikbaar, zoals Abelard al zei.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ibrahim Omar Idrissi/Campbell
    'Niet goed. Hij doet niks' zei ze en ik knik even. 'Mhm, misschien heeft hij gewoon een slechte dag. Morgen doet hij het vast beter.' glimlach ik. 'Mama!' kirde ze blij en ik moet ook even lachen. 'Poesje!' kirde ze weer en ik zet haar grinnikend neer. 'Ga maar kijken.' lach ik en kijk toe. 'Wat is jouw naam, poesje?' vroeg ze ondertussen aan de kat en ik neem een slok water. Ik kijk naar onze moeder. Nou ja, niet onze echte moeder.. Al voelt het wel zo. 'Waar blijft pa eigenlijk?' vraag ik.

    Eylem Rowa Rizk/Campbell
    Het poesje liep verder, terwijl ik achter hem aanliep. Of was het een meisje? Hij, of zij, gaf geen antwoord. Dan maar niet. Mijn armen strekte ik uit terwijl ik het poesje achterna liep. 'Stop nou, ik wil je aaien' mompelde ik. Het poesje liep gewoon verder. Mijn schouders haalde ik op en ik bleef maar stilstaan. Toen Ibrahim vroeg waar papa bleef keek ik naar mama. 'Ja! Waar is papa?' vroeg ik erna. Hij was niet veel hier. 'Ik mis papa' Mompelend ging ik op de grond zitten. Ted wilde geen vliegles meer, het poesje wilde niet vertellen hoe hij of zij heette en ik had honger.


    Myla Korey Campbell
    'Mama!' hoorde ik Eylem roepen. Ik glimlachte toen ze het kleine katje had ontdekt. 'Wat is jouw naam poesje?' vroeg ze aan de kat. Ze bleef er achteraan lopen terwijl het kleine katje wegliep. 'Waar blijft pa eigenlijk?' vroeg Ibrahim. Mijn gezicht betrok even. 'D-dat weet ik niet' mompelde ik snel terwijl ik naar de keuken liep om de boodschappen uit te pakken. Ik zette alles netjes in de kastjes en liep vervolgens weer naar Ibrahim toe. 'Wat wil je eten vanavond?' vroeg ik vervolgens. 'Als je liever patat hebt is 't ook goed, dan halen we gewoon wat op' ze ik met een lichtelijke neppe, maar brede glimlach.


    26 - 02 - '16

    Ibrahim Omar Idrissi/Campbell

    Ik zag haar gezicht even betrekken en ik frons even. Volgens mij ging het niet heel goed tussen die twee, of ik zit er weer compleet naast maar oké.. 'D-dat weet ik niet' mompelde ze en ik knik maar. Ik vraag het later wel. 'Wat wil je eten vanavond? Als je liever patat hebt is 't ook goed, dan halen we gewoon wat op' zei ze met een brede glimlach die wel een beetje nep leek. 'Ik eet wel gewoon mee... En kan Jason mee eten? Hij komt vanavond.' zeg ik glimlachend. Volgens mij wist ze wel waar pa is, maar wil ze het niet vertellen... Ach ja, ik kom er wel achter.. Let maar op.


    El Diablo.

    Confortare schreef:
    [Fray is nog steeds een loner, haha. Eylem, Ibrahim, Myla en Louise zijn ook nog beschikbaar, zoals Abelard al zei.]


    [Ik stuur Hazel zometeen als ik tijd heb wel naar Fray.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Armel Tristan Bissette/Campbell
    Ik liep zuchtend de tuin in met mijn skateboard onder mijn arm. Ik keek nog even achterom en zwaaide nog naar Kayleigh en Liv, mijn twee beste vrienden. We waren altijd met zijn vieren, behalve deze keer vanwege een ruzie waar ik me niet mee ging bemoeien. Liv en Robin hadden wel vaker ruzie. Ik opende de voordeur en liep naar binnen. Mijn skateboard legde ik in de hal tegen de muur. Als het goed was was ik prima op tijd, maar mijn mobiel was halverwege de dag uitgevallen. Ik liep eerst naar mijn kamer om mijn mobiel aan de oplader te leggen. Mijn kamer was altijd een rommel, maar mijn oplader kon ik altijd vinden. De zwart rode kamer lag vol met spullen die ik al lang niet meer gebruikte en ik had het eigenlijk allang op moeten ruimen, maar je kon nog normaal lopen dus vond ik het wel goed. Ik liep de trap weer af, richting de woonkamer. "Hé," zei ik tegen Fray die blijkbaar in de woonkamer zat. Er was hier altijd wel iemand in de woonkamer of keuken, wat kwam omdat de familie nogal groot was.


    (Worden dingen zoals eten trouwens ergens duidelijk aangegeven?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik zal 't wel aangeven, maar nu mogen de kinderen zelf met suggesties naar moeder komen]


    26 - 02 - '16

    Fray McHampton/Campbell
    Ik keek op toen Armel binnen kwam lopen. ‘Hé,’ zei hij. Ik wuifde kort naar hem en ik glimlachte daarna kort. ‘Hi,’ zei ik en ik legde mijn handen achter mijn hoofd, gewoon omdat ik een klein beetje moe was. ‘Hoe gaat het met je? Waar was je überhaupt?’ Ik keek hem nieuwsgierig aan. ‘Wacht, laat me raden. Skateboarden?’ Ik grinnikte omdat ik hem redelijk goed kon onderschatten. Ik verplaatste mijn handen naar mijn buik en ik fronste licht. Ik zakte nog meer onderuit om gewoon te komen liggen. Ik sloot mijn ogen kort en opende ze daarna weer om naar Armel te kijken. Ik zuchtte diep.

    [Sorry voor de korte post.]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 20:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Aquari --> Tomlinsonz]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 0:06 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Iemand die Alexandra wil meeten?]


    El Diablo.