• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { You know I know you know I'll remember you and I know you know I know you'll remember me <3 Loulou!! }
    Zayn:

    Ik heb de hele tijd niks gezegd. Ik moet vanalles nog verwerken. Ik blijf Emma aankijken als ze een koperkleurig microfoontje rond mijn nek hangt. Ik laat het maar gebeuren en huiver naar het kettingkje. 'Dankje' zeg ik zacht. Wanneer zou ze dit gekocht hebben? Ze heeft me vanochtend pas horen zingen. 'Zou je mij bij het kamp dan kunnen afzetten? Ik moet nog wat denken' is het eeste dat ik fatsoenlijk zeg. Ik stap in de auto en staar voor me uit. Liam zei dat ik verder moest gaan met mijn...gedachtenlees...powers.. Ik weet nu alleen dat ik het bij Liam kan. En die ligt in coma. Ik sluit mijn ogen en concentreer me op de mensen om me heen. wie weet...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (sure)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Go schreef:
    Rhine

    Harry's lippen raken de mijne, en een gelukzalig gevoel trekt door mijn buik. Ik ben echt verliefd."Ik hou van je." prevelt hij tegen mijn lippen. "Ik ook van jou, Harry, met heel mijn hart." Ik druk nog een kort kusje op zijn lippen, draai ons om en knuffel hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik bedenk me net dat harry nog in zijn boxer zit. Ik zal er Niks over zeggen xD)
    Harry:

    Ik zucht en staar voor me uit terwijl Rhine nog naast me ligt. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment met haar en de stilte. Wacht eens even. 'Blijf hier oke?' Vraag ik aan Rhine. Znder op haar antwoord te wachten kruip ik langs de takken. Zoals ik,al dacht, de storm is gaan liggen. Met een big-smile kruip ik terug en haal Rhine op. 'Kom je? De storm is gaan liggen' zeg ik met twinkelende oogjes.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik rij richting de afslag van de mac en rij door de drive-in ' ja ik wil graag een middel kipnuggents menu met 2 frietsaus en een cola light en ik wil graag 3 macfluries m&m , wat willen jullie? ' Roep ik naar achter. Ik geef ook hun bestellingen in. ' Dat word dan €39,75 alsjeblieft ' ' is goed' antwoord ik nog. En rij naar het eerste raampje ' ik wil graag pinnen' en ik pak mijn pinpas er bij. Ik voer de code in. ' Eetsmaakelijk' 'dankuwel' en ik rij door naar het volgende raam. Waar ik eerst het drinken krijg dat ik aan zayn geef en de ijsjes geef ik even aan niall zelf pak ik de 3 zakken met het eten aan en zet ze naast mijn stoel het bonnentje doe ik meteen in me portemenee en leg die weg ' eetsmaakelijk en een fijne avond ' ' dankuwel, hetzelfde ' en ik rij weg. Ik zet de auto even op de pakeerplaats in de schaduw waar ik de jongens ook hun zak met eten geef. ' Niall mag ik me macflurie? En Zayn mag ik van jou me drinken?' Vraag ik allebei op het zelfde moment geven ze het ' ohgod jongens ' lach ik en pak wat onhandig de bekers vast. Ik draai me om zodat ik ze kan zien ' dit hebben we echt verdiend dit is echt zo lekker. En ik doe een kipstukje in de overheerlijke frietsaus en neem een hap. Ik drink onder tussen van me beker die ik weer terug zet. ' Niall wou je nou dalijk nog naar de stad we kunnen ook morgen gaan eh poeppie? ' Vraag ik rustig. ' We kunnen zo namelijk denk beter ff in die lekkere banken gaan zitten en tv kijken, weetje wel niall dat huisje waar lisa je toen heen bracht want lisa en Erik zijn er niet dus het leek me wel handig dat we daar nu met ze alle zoude over nachten verloopig, zo kunnen we elkaar ook steunen enzo.' Stel ik voor. ' Alleen moeten we wel als we weg gaan dat dan wel even laten weten aan elkaar voor dat we elkaar dalijk kwijt zijn ofzo' zeg ik droogjes en grinnek erbij, ' ik bel lou even'
    *tuuuuu-*tuuuuuu*tuuuu- 'Hee lou met mij , waar ben je wij komen zo weer terug naar het terein zal ik mac voor je meenemen. Hmmuhmm okee dat is goed wat vind je lekker? Ja is goedd tot over een kwartiertje!' En ik hang op ' ik ga voor lou ook nog even wat te eten halen, zal ik vast wat spullen weg gooien ? Kunnen jullie zo even "Mannenpraat" houden enzo ik haal nog ook wat voor mezelf ' meld ik mee en haal genietend de laatste kipnugget uit het doosje en dip het in de saus en stop het in me mond. ' Tot zo.' En ik pak de spullen en me portemenee en stap de auto uit. Ik loop naar een prullenbak en dump daar alles in. Ik loop vervolgens naar binnen bij de mac waar ik gelijk aan de beurt ben. ' Hallo zegt u het maar ' ehm een groot bigmac menu met een aarbeien milkshake en 3 frietsaus en een kroketburger en een cheesburger menu met een grote cola en groot patat met 4 frietsaus dat was het ' ' dat word dan €22,60 ' ik rommel in me portemenee en geef haar €23,00' alstublieft '. ' Met 40 cent terug en de bon ' ja bedankt' ik kom terug met het eten en neem een slokje van de aardbeien milkshake, terwel ik me patat nog op eet van de vorige bestelling. Rij ik terug naar het terein waar ik stap uit met de boys en doe vervolgens de auto opslot met me tas over me schouder en het drinken en eten in me andere handen. Voor lou had ik ook een kettingkje van lood. Die ging ik hem zo ook geven. ' Hee lou, we moeten je zo wat vertellen,' zeg ik wat down.
    'Zayn, willen jullie het vertellen?'
    Ik neem plaats op het bankje met niall en zayn ik ga naast lou zitten, ik zet de borden neer. En geef lou zijn eten ' ik heb ook exstra mee genomen ik wist niet presies of harry ook honger had? Zal ik even bellen zo?' Ik knik en eet nog meer ik geef niall nog een cheesburger en zayn het patat daarvan ik neem een hap van de kroketburger en voor lou geef ik zijn bigmac menu. ' Eetse ookal hadden wij 3en al gegeten.' Grinnek ik. ' Lou ik heb wat voor je ' en ook voor lou tover ik een microfoontje vandaan die lood kleurig is. Ik plaats hem om zijn nek. ' Ik heb ze van te voren laten maken toen ik hier heen kwam zei iets me dan ik er 7 moest laten maken..' Zeg ik verlegen.



    Eten sorrie hij is vast facking onduidelijk enzo zal het zo verwijderen x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Haha ze doet de kip in de fritessaus, ik dou altijd de friet in de kipsaus xD )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Ik neem het eten aan en zet het vervolgens naast me neer. Ik luister naar emma en neem af en toe een hap. Ik staar meteen naar het microfoontje van lood. Wauw, waaorm zou ze mij zoiets geven? En 7? 'Wauw dankje Emma, maar als ik het vragen mag: waarom? En eh..wie zijn de andere 6?' vraag ik. Ik ben echt beniewd. En wat is er net gebeurt? En waarom een microfoontje? Ach, dat vraag ik zo wel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma:
    Hij kijkt met grote ogen naar de hanger. 'Wauw dankje Emma, maar als ik het vragen mag: waarom? En eh..wie zijn de andere 6?' Ik neem een hap adem en begin met vertellen. ' Mijn vader zei altijd, dat ik volgens hem goed kon zingen en hij zou mij als ik 18 werd een ketting met een microfoontje geven. Maar hij overleed vorig jaar, dus toen ik opzoek was naar een nieuwe ketting zag ik deze, en er waren er nog 6, mijn vader zei me namelijk ook, " je hebt 6 trouwen vrienden verbind jezelf met elkaar" dus daarom kocht ik ze, ik gaf liam mijn goude, niall mijn bronsen zayn mijn kopere de jouwe die van lood en voor Harry die wil ik hem nog gaan geven een grijs zilverkleurige geven en dan heb ik ook nog een parelmoer kleur maar daar heb ik nog geen vriendin voor gevonden. Het is alleen voor me echte trouwen vrienden en ik weet stuk voor stuk dat jullie 5 kunnen zingen van daar het microfoontje ik heb zelf de zilveren. Zoals je vast al zag. En omdat ik hier voor het eerst iets met Liam kreeg was voor hem de goude ik heb namelijk zelf een armbadje die ik wel al van me vader gekregen had met een klein goud micorofoontje daar een zilvere bij gekocht. Ik hou gewoon van jullie en ik wil dat we elkaar nooit vergeten' zeg ik terwel ik snel een traantje weg veeg. ' En nu, vraag je je vast af waar liam is? Ehm dit klinkt heel gevoelloos op de manier hoe ik het vast zal zeggen, maar dat komt omdat ik gewoon niet wil huilen.. Ehm lou ik pak je hand even niall pak jij zayns hand en zayn die van lou? ' Terwel ik nialls hand ook beet pak bijt ik even op me lip. ' Liam ligt in het ziekenhuis, hij ligt in coma, maar zayn heeft een talend wat hij vast liever zelf vertelt, liam die stapte uit de auto, hij was volgens mij boos omdat er een soort misverstand was, hij had daarvoor net vertelt over hoe gelukkig hij en niall zijn en toen was ik heel misselijk en van alles geworden en niall was claustrofobies dus die wou gauw de auto uit waarna zayn ons kwam helpen en over onze rug wreef, liam dacht dat niall zayn wel zag zitten wat niet zo is hij is stapppel verliefd op liam en andersom niall moest erna nog overgeven. Ik was vast in de auto gaan zitten. Zayn ging liam achterna met de auto waar liam zich voor sprong en zayn kon niet meer remmen. Toen gingen we naar het ziekenhuis waar hij vervolgens uit het raam sprong hij ligt nu in coma, maar we konden wel met hem praten. Zayn, vertel jij veder?" Na mij verhaal vertelt tehebben luister ik naar Zayn.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik knik en schraap mijn keel. 'Nou, eenmaal daar aangekomen zijn we zonder toestemming in liams kamer gegaan. En... Daar hoorde ik Liam praten. Maar dat kon niet want hij lag daar in coma. Het blijkt dus dat... Dat ik gedachten kan lezen. Alleen ik ben niet zeker want ik ben bang dat ik het me allemaal verbeeld heb omdat ik het gewoon graag wil' zeg ik en ik begin steeds meer te ratelen. Opeens schiet iets door mijn hoofd en ik kijk emma aan. 'Hoe weet je dat we allemaal kunnen zingen? Je hebt alleen mij li nialler en jezelf gehoort toch?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik schrik even, ' ehm toeval? ' En ik glimlach exstra overdreven. ' Okee eerlijk? Mijn vader heeft me gezegt, als je 5 jongens leert kennen en in muziek geintreseert zijn en ze hebben allemaal een uniek gedrag, zijn ze muzikaal, toen ik niall en liam had gehoort besefte ik het al en na zayn wist ik het zeker, daarom doe ik het ook vandaag. Jullie zijn heel speciaal voor me en dat is wat me vader had gezegt van te voren. Het klinkt vast heel onduidelijk ik heb het zelf ook nooit helemaal gesnapt.' Geef ik beschamend toe. Ik voel even aan me ketting, en kijk de jongens aan. ' One direction' fluister ik on hoorbaar. Ik grinnek even. 'Binnen pretje' ' zullen we iets gaan doen al is het muziek maken of een potje kaarten of is niemand daar voor in de stemming?' Vraag ik.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Is er niemand?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Jaael ikke


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Jaael ikke
    zullen emma en niall muziek gaan maken?x dat ze allebei hun gitaar pakken?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lol ze moeten eerst nog spille van li halen en kope


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Lol ze moeten eerst nog spille van li halen en kope
    . Het is avond dan doen. Ze de volgende dag wel
    Omg nieuw filmpje + hele liedjeeeeeeee! :p ik had hele liedje al maar maakt nie uit Q


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin