• Er is een boek, en dat gaat over weerwolven, maar dan de oude verhalen er van.
    In de proloog/voorwoord/op de achterkant (een van deze dingen) staat dat het allemaal verhalen zijn die vroeger rond de openhaard werden verteld. Een van de verhalen gaat over een vrouw die een wolvenvel om deed om met de wolven te infultreren, en een ander van de verhalen gaat over iemand die in een holle boom kroop. Verder weet ik er eigenlijk niet zo veel meer van, ik hoop dat iemand het herkend want ik wil het echt heel graag lezen :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik herken het wel. Is het niet van Paul van Loon of iets in die richting?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik herken het wel. Is het niet van Paul van Loon of iets in die richting?


    Ik weet het niet zeker, het zou kunnen, ik zal ff kijken of ik het onder zijn naam kan vinden, maar ik weet de titel nog steeds niet -.-' :P

    Edit: Nope, staat niet in zijn boekenlijst, heb een paar van waar ik dacht dat het was opgezocht maar dat was het niet. Ik herken het als ik het zie :P

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:42 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Het enige wat ik me herinner in die richting van Paul van Loon, maar dan van vampiers, is het vampierhandboek, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Het enige wat ik me herinner in die richting van Paul van Loon, maar dan van vampiers, is het vampierhandboek, haha.


    Daar dacht ik net aan, het weerwolvenhandboek. Maar Paul van Loon heeft die geholpen om te schrijven, Jack Didden heeft het uiteindelijk geschreven geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar dacht ik net aan, het weerwolvenhandboek. Maar Paul van Loon heeft die geholpen om te schrijven, Jack Didden heeft het uiteindelijk geschreven geloof ik.


    nee dat si het niet :( Het was best wel eng, ik ben ergens op de helft gestopt met lezen, best jammer. En het waren allemaal een soort verhaaltjes geloof ik.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:46 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar dacht ik net aan, het weerwolvenhandboek. Maar Paul van Loon heeft die geholpen om te schrijven, Jack Didden heeft het uiteindelijk geschreven geloof ik.


    Jack Didden is geloof ik de schrijver van het vampierhandboek, niet van het weerwolfhandboek. In zijn kamertje hangt namelijk een afbeelding van het vampierhandboek, als ik het goed heb.
    (Jack Didden is mijn decaan)

    Maar Paul van Loon heeft toch Dolfje Weerwolfje geschreven? En daar dan van?


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Jack Didden is geloof ik de schrijver van het vampierhandboek, niet van het weerwolfhandboek. In zijn kamertje hangt namelijk een afbeelding van het vampierhandboek, als ik het goed heb.
    (Jack Didden is mijn decaan)

    Maar Paul van Loon heeft toch Dolfje Weerwolfje geschreven? En daar dan van?


    Ja, die heeft hij inderdaad geschreven.
    Maar hij heeft hem wel geschreven hoor.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:00 ]


    Your make-up is terrible

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Jack Didden is geloof ik de schrijver van het vampierhandboek, niet van het weerwolfhandboek. In zijn kamertje hangt namelijk een afbeelding van het vampierhandboek, als ik het goed heb.
    (Jack Didden is mijn decaan)

    Maar Paul van Loon heeft toch Dolfje Weerwolfje geschreven? En daar dan van?


    Cool! Een schrijver als decaan!!!!
    :P
    Maar hij heeft het weerwolfhandboek geschreven ik heb het opgezocht en plaatjes van het boek enzo :)
    Co-Auteur was wel paul van loon. Heeft iemand Het wolfsvel gelezen? Ik tweifel zou dat het kunnen zijn?


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, die heeft hij inderdaad geschreven.
    Maar hij heeft hem wel geschreven hoor.


    Aaah oké, dan was ik even in de war, haha.


    Searching heavens for another earth

    AngelForce schreef:
    (...)

    Cool! Een schrijver als decaan!!!!
    :P
    Maar hij heeft het weerwolfhandboek geschreven ik heb het opgezocht en plaatjes van het boek enzo :)
    Co-Auteur was wel paul van loon. Heeft iemand Het wolfsvel gelezen? Ik tweifel zou dat het kunnen zijn?


    Ja, volgens mij is dat hem! Ton van Reen las ik inderdaad ook veel in die tijd.


    Your make-up is terrible

    Jup het is het wolfsvel, bedankt voor het meewerken!!!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.