• Ze was zeven jaar ouder dan mij, drieëntwintig dus, bizar oud voor een kat. Helaas zitten er ook nadelige gevolgen aan zo'n leeftijd vast en ging het de laatste jaren al achteruit met Scramble. Vooral dementie was een probleem, ze deed af en toe echt de raarste dingen. Desalniettemin was ze verbazingwekkend gezond voor haar leeftijd en stond menig dierenarts onder de indruk.

    Scramble is er mijn hele leven al geweest en ze hoort voor mij dus echt bij dit huis, bij het gezin. Ik was het daarom ook hevig met mijn ouders oneens toen ze begonnen over een spuitje. Ze was inmiddels zo erg aan het dementeren, dat ze haar behoeftes deed waar en wanneer het haar uitkwam. Sinds gister wist ze opeens niet meer hoe ze moest eten of drinken en deed ze erg raar. Het werd te gek. Mijn ouders maakten vanochtend een afspraak bij de dierenarts om Scrampie in te laten slapen.
    Ik heb het er aardig moeilijk mee, maar ik sta achter de beslissing. De dierenarts was er ook van overtuigd dat dit het beste is, voor haar. Ik had alleen zo graag gewild dat ze gewoon natuurlijk was gestorven... Ze ligt nu begraven in de achtertuin in plaats van dat ze op mijn schoot ligt, wat ze normaal gesproken rond deze tijd deed. Ik mis haar.


    i put the fun in funeral

    Aww :C
    Wat is het lastig om zo'n mooi en schattig dier te verliezen. Zeker als je er een goede band mee hebt opgebouwd. 23 jaar is inderdaad erg oud voor een kat. De meeste katten houden 't niet zolang vol. Heel veel sterkte met 't verwerken van het verlies, ik weet zelf hoe moeilijk het is om een dier te verliezen waar je een goede band mee hebt. Als je wil praten, moet je 't zeggen. (;
    Als ik jou was zou ik alle foto's die je van haar hebt in een grote collagelijst maken, dan is ze toch nog bij je (ook is ze sowieso bij je in je hart).
    Nogmaals, sterkte <3


    26 - 02 - '16

    Aww Saar, wat vreselijk voor je. Maar ik denk wel dat ze een heel fijn leven bij jullie heeft gehad.
    I think you'll need one of these:


    From these ashes, I will rise

    :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik leef met je mee. Onze kat is inmiddels ook al 17 (even oud als ik) en bij het idee alleen al begin ik bijna te janken.
    Heel veel sterkte!


    Caution first, always.

    Ook jullie heel erg bedankt <3


    i put the fun in funeral

    Elvenking schreef:
    Aw, wat sneu... Het is natuurlijk erg moeilijk om zo'n dier te missen als het al je hele leven bij je is. Heel veel sterkte!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Delahaye schreef:
    Aww, heel veel sterkte!
    Het is echt vreselijk om een huisdier te moeten verliezen, ookal ik hij/zij al heel oud.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gecondoleerd en sterkte met het verwerken (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Aaaawh. Sterkte, Sarah!


    "Well, well. Look who we've got here!"