• Ze was zeven jaar ouder dan mij, drieëntwintig dus, bizar oud voor een kat. Helaas zitten er ook nadelige gevolgen aan zo'n leeftijd vast en ging het de laatste jaren al achteruit met Scramble. Vooral dementie was een probleem, ze deed af en toe echt de raarste dingen. Desalniettemin was ze verbazingwekkend gezond voor haar leeftijd en stond menig dierenarts onder de indruk.

    Scramble is er mijn hele leven al geweest en ze hoort voor mij dus echt bij dit huis, bij het gezin. Ik was het daarom ook hevig met mijn ouders oneens toen ze begonnen over een spuitje. Ze was inmiddels zo erg aan het dementeren, dat ze haar behoeftes deed waar en wanneer het haar uitkwam. Sinds gister wist ze opeens niet meer hoe ze moest eten of drinken en deed ze erg raar. Het werd te gek. Mijn ouders maakten vanochtend een afspraak bij de dierenarts om Scrampie in te laten slapen.
    Ik heb het er aardig moeilijk mee, maar ik sta achter de beslissing. De dierenarts was er ook van overtuigd dat dit het beste is, voor haar. Ik had alleen zo graag gewild dat ze gewoon natuurlijk was gestorven... Ze ligt nu begraven in de achtertuin in plaats van dat ze op mijn schoot ligt, wat ze normaal gesproken rond deze tijd deed. Ik mis haar.


    i put the fun in funeral

    Dat is echt vreselijk. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken. Je raakt toch wel ongelooflijk gehecht aan zo'n dier. Ik kan niets anders doen dan je veel sterkte wensen!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aw, wat sneu... Het is natuurlijk erg moeilijk om zo'n dier te missen als het al je hele leven bij je is. Heel veel sterkte!

    Aww, heel veel sterkte!
    Het is echt vreselijk om een huisdier te moeten verliezen, ookal ik hij/zij al heel oud.


    Stenenlikker

    Wat vreselijk! Aww, heel veel sterkte de komende tijd. Maar 23 jaar is een hele oude leeftijd voor een kat en dan heeft ze een goed en lang leven gehad.
    Maar het blijft echt heel erg rot om afscheid te nemen, omdat ze er natuurlijk altijd al was.
    Je mag me altijd pb'en als je wilt praten of afleiding wilt. Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Veel sterkte!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, onze lieve poes was twintig toen ze steeds harder achteruitging en we ook besloten hebben haar naar de dierenarts te brengen. Het is heel erg moeilijk, ik weet het, maar onthoud dat het voor het beestje toch het beste is.
    Veel sterkte, ik weet wat je doormaakt. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat verschrikkelijk. Het is moeilijk om je kat te verliezen die al je hele leven bij je is geweest.
    Ikzelf heb ook 10 jaar lang een kat gehad, hij was 19 toen we hem lieten inslapen, ook best oud dus.
    Veel sterkte!

    Ach, wat een lief schattig beest. Wel zo erg dat je d'r verloren hebt. Het is altijd moeilijk om een dierbaar diertje kwijt te raken, zelfs weet ik dat ook helaas. :c Ahw, ik wens je echt heel veel sterkte!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat erg... Ik zit zelf ook al bijna te huilen. Sterkte, heel veel sterkte.


    Tijd voor koffie.

    Ik wens je echt heel erg veel sterkte Sarah. Het lijkt me echt heel erg kut ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sterkte


    ©1998

    Ach nee (no_chears)
    Heel veel sterkte. Ik mag er niet aan denken dat ik op een dag mijn katjes ook zal moeten missen :c


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ooo dat is zo erg
    Veel sterkte hoor :)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wauw, met 23 jaar is ze dan toch wel heel oud geworden. Maar daardoor is het niet minder erg dat ze er niet meer is, natuurlijk. Heel veel sterkte!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Heel erg bedankt iedereen. Quizlet is altijd zo meelevend :]


    i put the fun in funeral