Niall
Ze opent haar ogen en knuffelt me even stevig, precies wat ik nodig had.'lieverd zullen we even ergens gaan zitten?' Vraagt ze waarop ik knik. ze zet me in de rolstoel zodat ik wat energie kan besparen en rolt me mee het bos in waardoor ik een beetje ontspan door de vogels.
' Okee lieverddd we gaan hier lekker zitten en dan kun je een beetje tegen me aanleunen en leggen we een kussentje onder je been en masseer ik je lekker terwel jij kunt vertellen ' zegt Emma met een kalmerende stem waardoor ik knik.
' Okee vertel,' ze begint mijn schouders te masseren wat eigenlijk wel heel lekker was. " i-ik heb ruzie met Liam" fluister ik gebroken. De drang om alles even los te laten is erg groot. " sinds ik ingroep drie mijn haren verfde en Jack in mijn klas kwam begon het pesten. De hele klas volgde omdat ze volgens mij zelf bang waren. Het is begonnen met uitschelden, mij negeren en zorgen dat ik geen vrienden had en kreeg. Maar het werd erger, ze begonnen mij halverwege groep 3 echt te pesten. Ze begonnen me te slaan en te schoppen en na schooltijd wachtte ze me op om me inelkaar te slaan en spullen te slopen. In groep vier kwamen er meerdere pesters, niet die alleen mee lopen maar net als Jack alles deden en ze begonnen met messen te dreigen. Soms als ik iets deed wat hun niet beviel sneed hij me en bedreigde me. In groep zeven besloot ik te doen of ik ziek was en toen begon het ergste" vetrtel ik en ik slik even. " ik was alleen thuis, ik had het moeilijk met de scheiding vam mijn ouders.Jack kwam, hij. Hij deed zijn en mijn kleding uit en dwong me , naja je begrijpt het wel. Ik moest hem 'verwennen'. En na die ene keer moest het telkens, soms bond hij me vast of werd ik vast gehouden.af en toe moest ikalles eerst bij mezelf doen en . En een keer is hij verder gegaan. Hij, hij kwam in me ennam mijn maagdelijkheid weg. En alles nam hij op. Hij bedroog me met het op internet te zetten. I de eerste hadden zeme vastgebonden en moest ik het bij drie jongens doen, als ik niet mijn best deed, of hun niet tevreden waren maakte ze een snee in mijn lichaam. Jack maakte foto's terwijl alles gefilmd werd. Hij heeft me ook gedwongen om naar een filmpje te kijken. En en en toen hij kwam deed hij alsof ik een vriend wasen we gingen zogenaamd douchen maar ik moest weer dingen doen terwijl hij filmde. Hij laat megeloven alsof niemand wt om me geeft en toen kwamLiam. Hij was boos en heeft hem bewusteloos geslagen. Toen ik naar de wc ging was hij blijkbaar bij bewustzijn ik moest het weer doen en hij deed het bij mij en beloofde me dat ik mezelf mocht vermoorden of hij zou het doen. Ttoen kwamen jij en Lisa maar Liam wist het niet. Hij was boos dat ik het niet vertelde, maar Jack heeft gezworen dat hij mij of een geliefdevermoord als iemand het weet" eindig ik snikkend en laat me weer in Emma haar armen vallen
Change is for weirdos ~ Niall Horan