Niall horan
Wel! Toen ik op de straat leefde was het liefste wat ik wou een vriend of mijn ouders! Alleen om er mee te praten!' Gaat hij tgen in. Ikslaakeen zucht. " liam je snapt het niet oke.ik weet dat ik naar iemand had moeten gaan maar na een poos werd alles voor mij als gewoon beschouwd ja. Alsof jij gelijk naar iemand toe stapt voor alles te vertellen. Erzijn meer dingen die jijniet weet, denk je dat ik me niet schaam voor wt hij allemaal met mij doet. Denk je dat ik ik niet gewoon net als de ret wil zijn. Ik heb nognooit vrienden gehad dus naar wie had ik toe moeten stappen? Mij. Ouders vonden mijn broer belangrijker omdat ik een mislukkeling ben, ze schamen zich voor mij. Dan ga ik niet rondlullen met he luister ik ben homo, in Ierland heb je dan een probleem. Daarom zei ik dat ik bi was, het geloof is verdomme belangrijker dan eigen kinderen bij de meeste. Mijn ouders schaamde zich voor mij, maar niet voor Greg, hij had een vriendin, vrienden, was beleefd en sociaal. Hij was een perfect beeld en ik, ik ben hun verwijfde zoon die. Niemand heeft, " schreeuw ik overstuur. Bijna had ik erbij willen roepen dt ik hun verwijfde en verkrachtte zoon was. Dat ik dan echt verbamnen zou worden, want seks voor het huwelijk was een vloek in mijn thuisland, no matter what. Niemand zou nog bevriend willen zijn want ik was ontmaagd en je kon geen slechte schoonzoon hebben dan een ontmaagd iemand.
Change is for weirdos ~ Niall Horan