• Hallow ^^
    Hebben jullie dat owk soms. Sommige moment dat je alles beu bent, dat je het leven beu bent?
    Nou dit is zo'n momen van mij ,, al een aantal weken let ik op alle negatieve dingen van mensen (ookal zijn ze superklein)
    Zelfs van mijn vriendinnen let ik daar op! Ik begin ze meer en meer beu te komen; ze worden met de dag arroganter, irritanter,...
    Ik begin mezelf te haten, mijn lichaam, mijn gedrag, mijn karakter...
    Het voelt allemaal niet meer gezond aan, maar ik weet totaal niet meer wat ik moet doen!
    Hebben jullie tips of als jullie dat al eens hebben meegemaakt, wat deden jullie toen? X.
    *Plz help me, want ik voel me minder en minder goed in mijn vel en op mijn gemak. En alles begint meer en meer tegen te steken! =S


    What you see, is what you get.

    Dat heb ik ook meegemaakt,,
    Alleen het is dom om te gaan snijden wat ik dus wel gedaan heb,, niet doen,,

    Ik ben er erover gaan praten met een mevrouw,, en dat probleem en njaa in 2 maande ben je weer vrolijk,, sta er voor open om het weg te nemen,, dan komt allen goed ;) sterkte

    Xxx Michelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    (...)
    Ja, dat heb ik dus ook! ><
    Ik zit dan bedolven onder de problemen en dan dúrven ze nog om hulp te vragen voor hun kleine probleempjes!
    Bijvoorbeeld; Ik ben verliefd op een jongen, maar ik weet niet of hij op mij is. En daar een heel drama rond maken!
    Hallo, alsof ik géén problemen heb!
    Dus wel, en 10 x ergere!
    Maar dat begrijp je niet, als je niet zoiets hebt meegemaakt.
    Mja, ik kan gewoon niet weigeren.
    Ik móet dan gewoon helpen, en dan vergeet ik mezelf.
    Maar laatste tijd, weiger ik wel wat meer.
    Mja, dan gaan ze dan weer lopen zeiken. ><
    En als ik eens om hulp vraag, huppelen die mokkels subtiel weg!

    Ja, van mij is da dus PRECIES hetzelfde! En maar zagen dat het gedaan is met een van hun lieven of dat ze gevrijt hebben met een jongen en of ik wil helpen ofdat ze er nu moeten mee verder gaan of niet o_O Dan denk ik toch wel es in mu eigen, kakwijf, niet alles draait om jou! >.<


    What you see, is what you get.

    Dat heb ik ook meegemaakt,,
    Alleen het is dom om te gaan snijden wat ik dus wel gedaan heb,, niet doen,,

    Ik ben er erover gaan praten met een mevrouw,, en dat probleem en njaa in 2 maande ben je weer vrolijk,, sta er voor open om het weg te nemen,, dan komt allen goed ;) sterkte

    Xxx Michelle

    Nja, dat heb ik wel al gdaan, en da doe ik al enkele maanden. Mensen beginnen je uit te kafferen en op je te schelden omdat je dat doet. Je bent een fucking emo een aandachtskind! o_O En als je het dan eens allemaal hoort doen ze het zelf owk ofzo =S Maar mensen begrijpen dat allemaal niet...


    What you see, is what you get.

    (...)
    Ja, van mij is da dus PRECIES hetzelfde! En maar zagen dat het gedaan is met een van hun lieven of dat ze gevrijt hebben met een jongen en of ik wil helpen ofdat ze er nu moeten mee verder gaan of niet o_O Dan denk ik toch wel es in mu eigen, kakwijf, niet alles draait om jou! >.<

    Ja, inderdaad.
    En die reactie over dat snijden.
    Als ik dat doe, krijg ik tientallen klappen voor me hoofd van me vriendinnen. ><
    Nee, dat helpt echt om ermee te stoppen.
    Maar het zijn gewoon egoïstische mensen.
    Jij moet hun wel helpen met hun problemen.
    Maar andersom weigeren ze het! ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Ja, inderdaad.
    En die reactie over dat snijden.
    Als ik dat doe, krijg ik tientallen klappen voor me hoofd van me vriendinnen. ><
    Nee, dat helpt echt om ermee te stoppen.
    Maar het zijn gewoon egoïstische mensen.
    Jij moet hun wel helpen met hun problemen.
    Maar andersom weigeren ze het! ><

    Ja is waar o_O En de enige manier waardoor jij je dan wat beter voelt wordt dan meteen afgebroken =S


    What you see, is what you get.

    (...)
    Ja is waar o_O En de enige manier waardoor jij je dan wat beter voelt wordt dan meteen afgebroken =S

    Kijk, wij begrijpen elkaar tenminste! ^^
    En voel je je nu wel al wat beter? =')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Kijk, wij begrijpen elkaar tenminste! ^^
    En voel je je nu wel al wat beter? =')

    JA idd! =D
    Bwa gaat wel, het doet deugt om er eens over te praten met iemand die me WEL begrijpt en om eens je vriendinnen af te kafferen. Nou ja om eens alles te vertellen wat je irriteert ^^


    What you see, is what you get.

    De laatste tijd ben ik ook wel een beetje 'down' & eigenlijk zou ik dan moeten praten daarover met iemand. Maar dat doe ik niet. Waarom niet? Mijn vriendinnen zouden me toch niet begrijpen, omdat ze te druk bezig zijn met hun eigen problemen., bv dat ze te dik zijn, maar eigenlijk zijn ze dat niet. &Als ik dan eens iets wil zeggen of vragen, dan draaien de rollen zich weeral om & moet ík naar hun gezeik luisteren -_- Eigenlijk zou je dan niet naar je vriendinnen moeten gaan om te praten, maar naar iemand anders. Iemand die wel wilt luisteren & je begrijpt nzo. Maarja xo


    Listen to what we're not saying..

    Bij mij is het elke dag, maar, ik probeer door een beetje het leven Humoristisch te bekijken het te verdringen. ^^ Vooral 's avonds heb ik het het ergst, maar 's ochtends is het meestal een beetje beter. Just Joke Your Life! :P


    007

    De laatste tijd ben ik ook wel een beetje 'down' & eigenlijk zou ik dan moeten praten daarover met iemand. Maar dat doe ik niet. Waarom niet? Mijn vriendinnen zouden me toch niet begrijpen, omdat ze te druk bezig zijn met hun eigen problemen., bv dat ze te dik zijn, maar eigenlijk zijn ze dat niet. &Als ik dan eens iets wil zeggen of vragen, dan draaien de rollen zich weeral om & moet ík naar hun gezeik luisteren -_- Eigenlijk zou je dan niet naar je vriendinnen moeten gaan om te praten, maar naar iemand anders. Iemand die wel wilt luisteren & je begrijpt nzo. Maarja xo

    Ja wéét ik, ze zijn wel je 'vriendinnen' maar zijn toch meer bezig met hun eigen problemen/zaken. Ik denk dat het eigenlijk beter is om naar iemand te gaan die een beetje dezelfde problemen heeft en je volledig begrijpt. Iemand die een luisterend oor heeft en zijn problemen aan de kant zet... Je mag gerust altijd met mij komen praten hoor <33.


    What you see, is what you get.

    Bij mij is het elke dag, maar, ik probeer door een beetje het leven Humoristisch te bekijken het te verdringen. ^^ Vooral 's avonds heb ik het het ergst, maar 's ochtends is het meestal een beetje beter. Just Joke Your Life! :P

    Van mij is het s'ochtends supererg en dan gaat da weer over omdat mijn vriendinnen/vrienden me toch altijd wel wat aan het lachen kunnen brengen, maar als ik dan alleen ben s'avonds thuis dan gaat het weer slechter =(


    What you see, is what you get.

    Ja, ik had een keer zo'n periode gehad. Dat was wel zo'n beetje een zwarte sluier in mijn leven. Er werkt maar 1 ding tegen: jezelf dwingen de leuke/goede kanten van jezelf en anderen in te zien. Concentreer je op de goeie dingen die voorbij komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zou het op dit moment echt niet weten..
    als ik het wist had ik zelf niet ongeveer het zefde probleem gehad.. dus sry kan je niet helpen..


    A Noble was Born in Chaos

    aangenaam, dan zijn we nu me 2


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hallow ^^
    Hebben jullie dat owk soms. Sommige moment dat je alles beu bent, dat je het leven beu bent?
    Nou dit is zo'n momen van mij ,, al een aantal weken let ik op alle negatieve dingen van mensen (ookal zijn ze superklein)
    Zelfs van mijn vriendinnen let ik daar op! Ik begin ze meer en meer beu te komen; ze worden met de dag arroganter, irritanter,...
    Ik begin mezelf te haten, mijn lichaam, mijn gedrag, mijn karakter...
    Het voelt allemaal niet meer gezond aan, maar ik weet totaal niet meer wat ik moet doen!
    Hebben jullie tips of als jullie dat al eens hebben meegemaakt, wat deden jullie toen? X.
    *Plz help me, want ik voel me minder en minder goed in mijn vel en op mijn gemak. En alles begint meer en meer tegen te steken! =S


    Heb ik ook!!! Praat met iemand die je heel veel vertrouwd!!! Die lucht ten eerste op en het kan je helpe!!! xD anders stuur je my maar een pb'ke!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!