• Beste allemaal,

Ik en Jeroen beoefenen deze sport. (Kung-Fu)
    Wisten jullie dat de school ook een facebookpagina heeft?
    "like" ons op facebook en help de bekendheid van de school te vergroten en blijf op de
    hoogte van nieuws!
    Help jij ons naar de 400+ "likes"?

Sportieve groet !

https://www.facebook.com/pages/Shaolin-Wuhun-Helan-%E5%B0%91%E6%9E%97%E6%AD%A6%E9%AD%82%E8%8D%B7%E5%85%B0/146342422064845

[ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 11:46 ]

Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

Het zou handig zijn als je een link plaatst.

Pretty is just a pretty word.

CURLYMONSTER schreef:
    Het zou handig zijn als je een link plaatst.

Oeps, dat was ik vergeten, nu is het wel geplaatst !!

Ik heb het geliked! :')

Pretty is just a pretty word.

CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb het geliked! :')

(flower) dank u vriendelijk !!!!

Wat is het nut daarvan om te liken? Het is niet voor jou. Je wint er niets mee. Nee.

Sofinite schreef:
    Wat is het nut daarvan om te liken? Het is niet voor jou. Je wint er niets mee. Nee.

To infinity and beyond •

Oww, dus als ik ... laat ook maar, deze topic is off ...

oeh weer lekker negatief allemaal, ze wilt een beetje bekendheid voor de sportschool.
    en daar wint ze wel iets mee dat de school meer leden krijgt dus meer geld om te besteden aan verbetering.
    en als het is om dat je zelf niets wint door te liken dan vind ik je toch wel een beetje egoïstisch..

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

fireflower schreef:
    oeh weer lekker negatief allemaal, ze wilt een beetje bekendheid voor de sportschool.
    en daar wint ze wel iets mee dat de school meer leden krijgt dus meer geld om te besteden aan verbetering.
    en als het is om dat je zelf niets wint door te liken dan vind ik je toch wel een beetje egoïstisch..

This

Ik zou wel willen liken, maar ik heb geen facebook daarom like ik hier wel.

LIKE!(Y)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

fireflower schreef:

Van likes van mensen die die sportschool toch niet kennen word het niet veel bekender. En ik hoef trouwens geen berichten op mijn facebook van iets wat ik niet ken.

Sofinite schreef:
    (...)

Van likes van mensen die die sportschool toch niet kennen word het niet veel bekender. En ik hoef trouwens geen berichten op mijn facebook van iets wat ik niet ken.
    zeker wel =) mensen gaan sowieso eerder naar een sportschool die meer likes heeft, dat laatste kan je uitzetten ;)
    het ging me er eigenlijk om dat er weer super bot word gereageerd maar goed dat is tegenwoordig mode ofzo

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

fireflower schreef:
    (...)zeker wel =) mensen gaan sowieso eerder naar een sportschool die meer likes heeft, dat laatste kan je uitzetten ;)
    het ging me er eigenlijk om dat er weer super bot word gereageerd maar goed dat is tegenwoordig mode ofzo

Vind je het gek? Het is niet echt interessant.

Sofinite schreef:
    (...)

Vind je het gek? Het is niet echt interessant.
    ander mans gevoel is niet interessant? nee dat merken we.
    als je een topic niet interessant vind kan je er ook voor kiezen niet te reageren in plaats gelijk onnodig bot te reageren.

fireflower schreef:
    (...)ander mans gevoel is niet interessant? nee dat merken we.
    als je een topic niet interessant vind kan je er ook voor kiezen niet te reageren in plaats gelijk onnodig bot te reageren.

Nee, ik irriteerde me er gewoon aan.

Sofinite schreef:
    (...)

Nee, ik irriteerde me er gewoon aan.
    mag prima =) maar je kan ook gewoon normaal reageren ik irriteer me aan al die nodeloos botte rot opmerkingen op q en de oorlog die daar uit voort komt.
    persoonlijk vind ik dat erger dan iemand die vraagt om een pagina te liken.