• vind ik dan tenminste :Y)
    24 augustus 2011 om 13:33 uploadde ik het eerste hoofdstuk van een story. Het was de eerste keer dat ik echt iets schreef en heel enthousiast was ik er ook niet echt over. Ik was vooral begonnen met schrijven omdat een iemand een personage wat ik had ingeleverd voor een rollenwedstrijd heel interessant vond en er meer over wilde horen. Ik dacht toen dat ik haar best een lol kon doen en het verhaal kon uitschrijven in 40.000 woorden. Ik had die dag alleen al bijna 3000 woorden geschreven en verwachtte dus dat ik een maand of vier bezig zou zijn. Één grove onderschatting en twee jaar en 110719 woorden later is mijn verhaal eindelijk af! Dus krijgt iedereen taart :Y)

    Mede doordat het zo lang geduurd heeft ben ik al maandenlang al mijn lezers kwijt maar dat boeit me eigenlijk niet zo veel: Een verhaal moet een einde hebben. Ook al had ik het nog zo druk met universiteit toch schreef ik altijd een beetje om mijn hersens weer wat rust te geven, totdat de personages weer door mijn hoofd gingen spoken. En toch was het vreemd genoeg heel erg moeilijk om dat einde te schrijven: Het is nu echt afgelopen en dat voelt... vreemd. Twee jaar ben je ergens mee bezig en dan is het voorbij. En wat dan? Ergens voelt het ook alsof ik iemand kwijt ben die ik al heel mijn leven ken. Een vreemd, bitterzoet gevoel.

    Enfin, taart!



    wie heeft verder allemaal een verhaal afgeschreven? Hoeveel woorden? Hoe lang deden jullie erover? Wat deden jullie toen jullie het af hadden? Deel het hierzo! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Limits schreef:



    PARTEEEH.


    Ik ben bezig met WOTW en ik ga het zeker afmaken!!
    OT: ik moest lachen om je reden xD


    -

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Niks, maar wel genoeg!


    OH? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Wrennah schreef:
    (...)

    Ik ben bezig met WOTW en ik ga het zeker afmaken!!
    OT: ik moest lachen om je reden xD


    Welke reden? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik hop trouwens dat ik mijn verhaal ‘Pagina Drie’ wel afschrijf :]

    Limits schreef:
    Ik hop trouwens dat ik mijn verhaal ‘Pagina Drie’ wel afschrijf :]


    Ik hoop het ook voor je ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook voor je ^^


    Haha maar ik heb pas 2646 woorden hahahahah.

    Okammy schreef:
    (...)

    Welke reden? xD

    Dat het de eerste keer was dat je iets schreef xD
    Ik kan me niet herinneren wanneer ik het eerste ding ooit schreef :X


    -

    Okammy schreef:
    (...)

    heheh, ik ken het D: Hou vol en heb geduld! ^^


    Hehe, zal ik doen! Dank je ^^


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Gefeliciteerd dude! Das echt een prestatie!
    PARTY HARD YES.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gefeliciteerd (:
    Ik schrijf al mijn verhalen af. Het is nog nooit voorgekomen dat ik middenin een verhaal gestopt ben met schrijven.


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd!


    Pretty is just a pretty word.

    Wat goed, gefeliciteerd!

    Mijn eerste afgeronde verhaal was een boek, nooit uitgegeven. Daarna volgden nog twee boeken, ook niets mee gedaan. Verhalen hier op Quiz breng ik uit mezelf, dus die dreigen nog weleens vast te lopen.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Wat goed, gefeliciteerd!

    Mijn eerste afgeronde verhaal was een boek, nooit uitgegeven. Daarna volgden nog twee boeken, ook niets mee gedaan. Verhalen hier op Quiz breng ik uit mezelf, dus die dreigen nog weleens vast te lopen.

    Ga je ze ooit uitgeven?


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    Ga je ze ooit uitgeven?


    Het eerste is ronduit bagger, de tweede heeft een heel sterk verhaal, maar ik heb een sarcastische 9gag-post nodig over die schrijfstijl en het derde ben ik nu aan het herschrijven. Mijn decaan, schrijver, is er in ieder geval enthousiast over!


    Searching heavens for another earth

    Awesomeness :Y)

    Ik ben al bijna 3 jaar bezig met mijn eigen verhaal, maar ik stop er zo vaak, omdat ik gewoon niet verder wil door op een moeilijk / kut stuk. Daarbij heb ik heel veel tijd verspilt en alles herschrijven.
    Hierdoor ben ik nu compleet opnieuw begonnen en schrijf alles opnieuw van scratch, maar hou wel voor het grootste gedeelte wat ik al bedacht had. Ook heb ik een storyline geschreven / ben er nog mee bezig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.