• vind ik dan tenminste :Y)
    24 augustus 2011 om 13:33 uploadde ik het eerste hoofdstuk van een story. Het was de eerste keer dat ik echt iets schreef en heel enthousiast was ik er ook niet echt over. Ik was vooral begonnen met schrijven omdat een iemand een personage wat ik had ingeleverd voor een rollenwedstrijd heel interessant vond en er meer over wilde horen. Ik dacht toen dat ik haar best een lol kon doen en het verhaal kon uitschrijven in 40.000 woorden. Ik had die dag alleen al bijna 3000 woorden geschreven en verwachtte dus dat ik een maand of vier bezig zou zijn. Één grove onderschatting en twee jaar en 110719 woorden later is mijn verhaal eindelijk af! Dus krijgt iedereen taart :Y)

Mede doordat het zo lang geduurd heeft ben ik al maandenlang al mijn lezers kwijt maar dat boeit me eigenlijk niet zo veel: Een verhaal moet een einde hebben. Ook al had ik het nog zo druk met universiteit toch schreef ik altijd een beetje om mijn hersens weer wat rust te geven, totdat de personages weer door mijn hoofd gingen spoken. En toch was het vreemd genoeg heel erg moeilijk om dat einde te schrijven: Het is nu echt afgelopen en dat voelt... vreemd. Twee jaar ben je ergens mee bezig en dan is het voorbij. En wat dan? Ergens voelt het ook alsof ik iemand kwijt ben die ik al heel mijn leven ken. Een vreemd, bitterzoet gevoel.

Enfin, taart!

wie heeft verder allemaal een verhaal afgeschreven? Hoeveel woorden? Hoe lang deden jullie erover? Wat deden jullie toen jullie het af hadden? Deel het hierzo! :D

quidquid excusatio prandium pro

Cherbourg schreef:
    En wanneer verschijnt er iets van jou in de boekwinkels? :Y)

AWESOME! En waarschijnlijk zullen het bij mij altijd woorden blijven, maar geen daden... lack of discipline.

Dat ik er nog vaak langs moge scrollen. Hoezee, hoezee, hoezee!

Honey Boo Boo voor jou.

Nooit. Als ik al mijn lezers halverwege kwijtraak kan het nooit een succesvol boek worden :P
    Mijn personages waren te awesome!

Okammy schreef:
    (...)

Nooit. Als ik al mijn lezers halverwege kwijtraak kan het nooit een succesvol boek worden :P
    Mijn personages waren te awesome!

Het is toch nooit verkeerd als je lezers zich verliezen in je verhaal?

"I shut my eyes in order to see.'

Okammy schreef:
    (...)

Fanfic D: Hm, je leek me niet echt het gillende fangirl type!

Maar ga je denk je ooit iets afschrijven?

Het was ook 3 jaar geleden. (cat)

Nee, ik denk het niet. Ik begin er niet eens meer aan haha. Enkel SA's voor mij.

Your make-up is terrible

Cherbourg schreef:
    (...)
    Het is toch nooit verkeerd als je lezers zich verliezen in je verhaal?

Oh nee! We moeten ze eruithalen! D:

Assassin schreef:
    (...)

Het was ook 3 jaar geleden. (cat)

Nee, ik denk het niet. Ik begin er niet eens meer aan haha. Enkel SA's voor mij.

Oeh, hopelijk is het voor de rest van quizlet ook een fase! ;P

Awww... Ik zou ook eens een SA moeten schrijven. Zodra ik ontdek wat een SA is xD

Okammy schreef:
    (...)

Oh nee! We moeten ze eruithalen! D:

Ehw, ze hangen vast ergens halverwege in een klif D:

Maar, GEFELICITEERD! Ik ben trots :Y)

Okammy schreef:
    (...)

Oeh, hopelijk is het voor de rest van quizlet ook een fase! ;P

Awww... Ik zou ook eens een SA moeten schrijven. Zodra ik ontdek wat een SA is xD

Ik hoop het zeer ja!

Stand Alone. (cat) Zo'n verhaaltje in één hoofdstuk gepropt.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ik hoop het zeer ja!

Stand Alone. (cat) Zo'n verhaaltje in één hoofdstuk gepropt.

Hm, volgens mij heb ik daar een of twee van in mijn rariteitenkabinet... Samen met twee limericks.

Limits schreef:

PARTEEEH.

Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt ö

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Cherbourg schreef:
    (...)
    Ehw, ze hangen vast ergens halverwege in een klif D:

Maar, GEFELICITEERD! Ik ben trots :Y)

KRIJG IK VAN JOU KNUFFELS EN TAART? IK WIL KNUFFELS EN TAART OM HET TE VIEREN! D:

Ik heb een kortverhaal van 7.000 woorden afgerond en dat is zo'n beetje het enige. Maare, gefeliciteerd!

Ex astris, sciencia

Okammy schreef:
    (...)

KRIJG IK VAN JOU KNUFFELS EN TAART? IK WIL KNUFFELS EN TAART OM HET TE VIEREN! D:

Kom daaaaaan.

Neem je de taart zelf mee? :V En die knuffels heb ik jaren geleden al weggedaan :C

Cherbourg schreef:
    (...)
    Kom daaaaaan.

Neem je de taart zelf mee? :V En die knuffels heb ik jaren geleden al weggedaan :C

Aan jkou heb ik ook al niks! D:

ik ga op zoek naar mycroft!

Mulford schreef:
    Ik heb een kortverhaal van 7.000 woorden afgerond en dat is zo'n beetje het enige. Maare, gefeliciteerd!

Bedankt 8D

Okammy schreef:
    (...)

Aan jkou heb ik ook al niks! D:

ik ga op zoek naar mycroft!

Niks, maar wel genoeg!