• The Immortal:

    Samenvatting:
    Het verhaal speelt zich af in een geheel andere dimensie. Als je onstervelijk bent kun je toetreden.
    Er bestaat een hele grote groep in het geheim dat zich ''The Immortal'' noemt. Het enige wat zij willen is macht, rijkdom en overname van de wereld. Alleen de mensen die voldoende getraind zijn, kunnen hun gave ook in de aardse dimensie gebruiken.

    Informatie over The Immortals:

    Wat voor mensen zijn Immortal?
    Werkelijk iedereen kan Immortal zijn. Ze hebben een gouden hart die licht uitzend naar buiten toe. Enkel als zij hun ontdoen van hun kleding kun je dit zien.

    In wat voor demensie leven zij?
    Ze leven in een demensie waar alle onstervelijken bijeenkomen om hun plannen te bespreken om de mensheid uit te roeien. Toch zitten er goede Immortals bij die het spelletje mee spelen maar ondertussen de aarde proberen te redden en te waarschuwen.

    Kunnen mensen Immortal worden?
    Ja, dit is zeker mogelijk. Als een zeer hoog getrainde Immortal je hart eruit rukt, groeit er langzaam een nieuwe van goud.

    Wat zijn de gaven van de Immortals?
    ~Gedachten lezen van mensen maar niet van anderen Immortals.
    ~Ze hebben een bijzondere spierkracht. Ze kunnen vechten als de beste.
    ~Ze kunnen teleporteren naar verschillende plaatsen.
    ~Als ze zich inspannen straalt hun hart nog meer licht uit zodat ze echt extreem sterk zijn (Bijv. iemand kunnen vermoorden door hem/haar enkel aan te kijken.)
    ~Ze hoeven geen voedsel of drinken tot zich te nemen.

    Kunnen Immortals ook kinderen krijgen?
    Ja, dit kan door de ogen te sluiten en elkaars gouden hart aan te raken. Het gouden hart gaat zo erg gloeien, dat het proces vanzelf in gang komt. Let op.. Dit werkt alleen als ze echt verliefd zijn.


    Invullen als je mee wilt doen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Immortal goed of slecht [indien je een mens bent n.v.t]:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    ~Ik wil een echt verhaal tot stand laten komen in deze RPG... Ik verwacht dan ook dat je meer dan vier zinnen typt.
    ~Maak je personage zo uitgebreid mogelijk. Laat zien waar hij/zij voor staat.
    ~Moorden is niet toegestaan, tenzij toestemming van de eigenaar van andere personage.
    ~16+ is toegestaan, maar probeer het nog wel classy te houden.
    ~Als je meedoet, blijf dan goed op de hoogte van de RPG en mail mij als je afwezig moet zijn voor welke reden dan ook.



    Shadow Cross ~ Mannelijk ~ Goede Immortal by Paddo
    Jacelyn " Jacey" Felice Frazier ~ Vrouwelijk ~ Goede Immortal by HippieDream
    Mia Sera Roberts ~ Vrouwelijk ~ Slechte Immortal by Etoiles
    Prue Amarra Mortimer ~ Vrouwelijk ~ Slechte Immortal by Rider
    Percevale "Percy" O'Connor ~ Mannelijk ~ Slechte Immortal by TragicYouth

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 9:33 ]

    Áls ik mee zou doen, wil ik sowieso een man. Alleen ik twijfel omdat ik er aan best wat meedoe, en de laatste tijd heb ik geen inspiratie / zin ervoor. Dat moet ik eerlijk toegeven. Daarbij zou ik het leuker vinden als ze hier geen one-liners o.i.d. zullen neerzetten. Dan zal ik me ook eerder afmelden.
    Wanneer dat echter okay is, overweeg ik het.
    Wil je nu liever een goede of slechte man?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eén van mijn regels is dat ik wil dat er meerdere zinnen geschreven worden, dat konden ze dus ook lezen, en als dat niet gebeurd kan ik hier hen altijd op aanspreken.
    Inspiratie en zin krijg je automatisch door deze geniale RPG, wees daar maar zeker van!
    Enne, een goede man het liefst.

    Morticia schreef:
    Áls ik mee zou doen, wil ik sowieso een man. Alleen ik twijfel omdat ik er aan best wat meedoe, en de laatste tijd heb ik geen inspiratie / zin ervoor. Dat moet ik eerlijk toegeven. Daarbij zou ik het leuker vinden als ze hier geen one-liners o.i.d. zullen neerzetten. Dan zal ik me ook eerder afmelden.
    Wanneer dat echter okay is, overweeg ik het.
    Wil je nu liever een goede of slechte man?


    Mwahahaha, you're going to the goodside, you're going to me.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart
    Plaaggeeessst ;o

    Etoiles schreef:
    Wolfheart
    Plaaggeeessst ;o


    Ghehe, ze is mijn zus dus ik mag het.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ooooh, dan snap ik het wel x)

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Ghehe, ze is mijn zus dus ik mag het.xD

    Nee, Barack Obama, het is het omgekeerde. Ik mag het bij jou doen, maar jij niet bij mij.

    OT: O, en doe dan maar een goede man.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 18:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Nee, Barack Obama, het is het omgekeerde. Ik mag het bij jou doen, maar jij niet bij mij.

    OT: O, en doe dan maar een goede man.


    O nee, echt niet. Jij mag het niet bij mij doen, ik wel bij jou.:Y)

    OT: Ik schrijf me uit, het lijkt me echt een hele leuke RPG, maar ik ga zondag voor 4 weken naar Zwitserland en daar kan ik niet op de computer. Hooguit een keer om even een e-mail te verzenden. Dus, het spijt me.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Geeft niet Wolfheart, kan ik jouw rol dan definitief weg halen?

    Etoiles schreef:
    Geeft niet Wolfheart, kan ik jouw rol dan definitief weg halen?


    Ja, tenzij iemand anders haar wil, want dan geef ik nu toestemming dat iemand mijn personage mag gebruiken.^^

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 21:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oké, dan wachten we dat nog even af!
    Dankjewel voor het melden.

    x

    Ik ga trouwens vrijdag voor een weekje op vakantie en ik hoor pas net dat we daar wifi hebben van één of andere supermarkt, waardoor ik voor wifi soms ook buiten moet zitten voor beter bereik of iets derlijks. Hoop dus dat ik dan wel gewoon kan blijven posten, want ik heb ook 3G op mijn mobiel, ook al is dat wat onhandiger en nogal traag.
    Maar het leek me wel zo netjes om het even te melden. ;)


    I can't define who I am.

    Ja, dankjewel voor het melden!
    Ik hoop ook dat je kan blijven posten!
    x

    Etoiles schreef:
    Oké, dan wachten we dat nog even af!
    Dankjewel voor het melden.

    x


    No problem.
    x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nog mensen die willen joinen? Anders start ik zometeen de rpg. ;)