• The Immortal:

    Samenvatting:
    Het verhaal speelt zich af in een geheel andere dimensie. Als je onstervelijk bent kun je toetreden.
    Er bestaat een hele grote groep in het geheim dat zich ''The Immortal'' noemt. Het enige wat zij willen is macht, rijkdom en overname van de wereld. Alleen de mensen die voldoende getraind zijn, kunnen hun gave ook in de aardse dimensie gebruiken.

    Informatie over The Immortals:

    Wat voor mensen zijn Immortal?
    Werkelijk iedereen kan Immortal zijn. Ze hebben een gouden hart die licht uitzend naar buiten toe. Enkel als zij hun ontdoen van hun kleding kun je dit zien.

    In wat voor demensie leven zij?
    Ze leven in een demensie waar alle onstervelijken bijeenkomen om hun plannen te bespreken om de mensheid uit te roeien. Toch zitten er goede Immortals bij die het spelletje mee spelen maar ondertussen de aarde proberen te redden en te waarschuwen.

    Kunnen mensen Immortal worden?
    Ja, dit is zeker mogelijk. Als een zeer hoog getrainde Immortal je hart eruit rukt, groeit er langzaam een nieuwe van goud.

    Wat zijn de gaven van de Immortals?
    ~Gedachten lezen van mensen maar niet van anderen Immortals.
    ~Ze hebben een bijzondere spierkracht. Ze kunnen vechten als de beste.
    ~Ze kunnen teleporteren naar verschillende plaatsen.
    ~Als ze zich inspannen straalt hun hart nog meer licht uit zodat ze echt extreem sterk zijn (Bijv. iemand kunnen vermoorden door hem/haar enkel aan te kijken.)
    ~Ze hoeven geen voedsel of drinken tot zich te nemen.

    Kunnen Immortals ook kinderen krijgen?
    Ja, dit kan door de ogen te sluiten en elkaars gouden hart aan te raken. Het gouden hart gaat zo erg gloeien, dat het proces vanzelf in gang komt. Let op.. Dit werkt alleen als ze echt verliefd zijn.


    Invullen als je mee wilt doen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Immortal goed of slecht [indien je een mens bent n.v.t]:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    ~Ik wil een echt verhaal tot stand laten komen in deze RPG... Ik verwacht dan ook dat je meer dan vier zinnen typt.
    ~Maak je personage zo uitgebreid mogelijk. Laat zien waar hij/zij voor staat.
    ~Moorden is niet toegestaan, tenzij toestemming van de eigenaar van andere personage.
    ~16+ is toegestaan, maar probeer het nog wel classy te houden.
    ~Als je meedoet, blijf dan goed op de hoogte van de RPG en mail mij als je afwezig moet zijn voor welke reden dan ook.



    Shadow Cross ~ Mannelijk ~ Goede Immortal by Paddo
    Jacelyn " Jacey" Felice Frazier ~ Vrouwelijk ~ Goede Immortal by HippieDream
    Mia Sera Roberts ~ Vrouwelijk ~ Slechte Immortal by Etoiles
    Prue Amarra Mortimer ~ Vrouwelijk ~ Slechte Immortal byRider
    Percevale "Percy" O'Connor ~ Mannelijk ~ Slechte Immortal by TragicYouth

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 9:33 ]

    Paddo schreef:
    Het is wel een perfecte wereld dan voor een Mannelijke Immortal :D xD
    Sorry kon die opmerking niet laten :P


    Er komt er sws al nog één hè (die van Abelard) c;

    En ik weet het, vandaar dat ik het ook vroeg. Ik faal namelijk heel erg wanneer ik een jongen speel :')


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Anarawd Cadyryeith Colt
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Tweehonderdzeven
    Immortal goed of slecht [indien je een mens bent n.v.t]: Immortal goed
    Karakter: Anarawd is een rustige jongen. Hij is graag bij zijn vrienden en je kan hem altijd buiten vinden in de zon. Vaak denkt hij bij alles altijd goed na en is heel verstandig. Anarawd zal zich niet zo snel laten gaan. Hij staat klaar voor iedereen, jong of oud, rijk of arm. Vroeger had hij nooit een eigen mening, maar hij is het gaan inzien en zegt wat ie wilt zeggen. Graag wilt hij mensen helpen, daarom is het ook zo'n lieve jongen die zelf nooit iemand kwaad zou doen. Graag wilt hij met zijn vrienden optrekken. Al zou je aan zijn uiterlijk zeggen dat hij meer een brutale jongen is, is hij het tegenovergestelde. Je zou het niet verwachten maar bij elk ding, klein of groot, vraagt ie of hij kan helpen.
    Uiterlijk:


    Anarawd heeft zwarte krullen die net donkerbruin lijken, waar ie erg blij mee is, en chocoladebruine ogen. Zijn licht getinte huid past goed bij zijn opgewekte, vrolijke gezicht. Vaak heeft hij een zonnebril op omdat het gewoon fijn zit. Aanarawd heeft een gespierd lichaam, ook daar is hij trots op. Hij is zo'n één meter zesenzeventig lang met een aparte uitstraling. Geen negatieve, maar juist een positieve uitstraling. Natuurlijk is zijn grote, witte glimlach niet te missen. Zijn grote liefde gaat naar hoeden. Je ziet hem zelden zonder dat hij er eentje op heeft.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 15:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    @HippiDream
    Sure, natuurlijk mag dat.

    @Rider
    Nee hoor, kan nog wel.

    @Paddo
    Hahahaha. Gekkie ;p

    Naam: Prue Amarra Mortimer

    Geslacht: Vrouwelijk

    Leeftijd: 163 jaartjes jong

    Immortal goed of slecht: Immortal, slecht

    Karakter: Prue haar geloof in de mensheid is eigenlijk in zodanige mate aangetast, dat ze slecht is geworden. Ooit was ze behulpzaam, zocht graag naar oplossingen en zag in iedereen wel iets goeds. Ze was een echte optimist. Eigenlijk was ze veel te naïef en zo is ze veel gebruikt. Keer na keer kwam Prue weer tot de conclusie dat ze mensen beter niet kon vertrouwen en uiteindelijk deed ze dit ook niet meer. Sterker nog, ze ontwikkelde een intense afkeer jegens mensen en Immortals die nog durfden te beweren dat deze liegende bedriegende wezens goed waren.
    Nadat ze iemand per ongeluk in een vlaag van woede vermoordde (zie extra), merkte dat dit haar een goed gevoel gaf. Eindelijk kon ze iets met alle opgekropte gevoelens, die ze had door alle keren dat ze gebruikt was. Zo is ze wraakzuchtig, moordlustig en misschien zelfs een tikkeltje sadistisch geworden. Prue is tegenwoordig niet makkelijk meer van haar ideeën af te brengen, ze vertrouwd immers niemand meer en zal dus ook niet snel naar je luisteren.
    Prue kent geen echte liefde en wanneer iemand er iets over zegt, vindt ze het allemaal maar onzin. Echte liefde komt voor in sprookjes, hier wordt alleen je hart maar gebroken en dus kun je je er beter niet mee bezig houden. Ook vriendschap valt hieronder. Dit zijn slechts twee mensen die elkaar omstebeurt gebruiken en uiteindelijk zal dit altijd stuk gaan. Daar is ze heilig van overtuigd.
    Natuurlijk zit het goede deel van vroeger nog wel in Prue, maar dit komt nooit meer tot uiting en de kans dat de oude Prue ooit nog terug zal komen, is haast nihil.

    Uiterlijk:




    Prue heeft haar redelijk lange haren een hele tijd geleden (zo’n honderd jaar) witblond geverfd en is ook niet van plan de kleur snel te gaan veranderen. Prue heeft helder blauwe ogen en een egale huid. Ze is zo’n 1.67m lang. Verder zit ze onder de tatoeages, allemaal met een speciale betekenis voor haar.

    Extra: Prue was 86 jaar, toen ze de mensenjongen Evan ontmoette. Evan was toen 25, wat iets ouder was dan de leeftijd die Prue haar uiterlijk had. Ze werd meteen smoorverliefd op hem en om eeuwig bij elkaar te kunnen blijven, had ze er alles voor over om een zeer hoog getrainde Immortal te vinden, die bereid was Evan Immortal te maken. Prue ontdekte echter net op tijd dat haar grote liefde haar al die tijd had gebruikt en allang al een relatie had met een Immortal die nog een stuk jonger was dan Prue en gewoonweg te lui was om haar eigen problemen op te lossen. Prue heeft toen in een vlaag van woede Evan vermoord, niet wetend een blik genoeg was.
    Prue merkte dat ze op deze manier eindelijk haar woede en frustratie kwijt kon en ze eigenlijk meer haat jegens mensen koesterde, dan ze in eerste instantie had gedacht. Ze is nu dan ook van mening dat zij, Immortals, de macht moeten overnemen, om de wereld te herstelen.


    Happy Birthday my Potter!

    Super, heel uitgebreid gedaan en ik heb het allemaal gelezen.
    Thanks!

    Naam:
    Jacelyn " Jacey" Felice Frazier
    Geslacht:
    Vrouw
    Leeftijd:
    478
    Immortal goed of slecht [indien je een mens bent n.v.t]:
    Immortal goed
    Karakter:
    Jacey is voor vele een naiëf meisje dat je zo kan meesleuren in je plannetjes. Maar niks is minder waar. Doordat Jacey met de jongens op trok vroeger heeft ze bepaalde jongens trekjes overgenomen en laat via de hand daarvan niet met zich sollen. Ze is vrolijk en optimistisch maar ook perfectionistisch en jaloers. Dit laatste komt door de haar laatste vriendje. Waar ze liever niet aan denkt en omdat het voor haar 20 zwarte jaren waren
    Toen Jacey 167 was begon ze een jongen uit haar vrienden groep leuk te vinden en begon te veranderen. Ze veranderden voor hun ogen van de ontspannende Jacey die niks om haar uiterlijk gaf naar de Jacey met de keurige jurkjes en die veel make-up op deed. Ook door dit kwamen er veel verstopte karaktereigenschappen naar voren die Jacey niet kende. Zo is ook er achter gekomen dat ze niet wilt dat iemand de baas over haar speelt en dat mensen haar helpen. Jacey wil altijd zelf de touwtjes in handen nemen en kan daardoor ook wel als een work alcholic gezien worden. Omdat ze soms te veel hooi op haar vork neemt.
    Uiterlijk:




    Jacey is 1.69 lang en draagt door deze lengte vrijwel altijd hakken. Ze heeft natuurlijke blonde haren die ze meestal dipdye't. Zelf wil ze graag haar haren een keer verven maar weet niet goed in welke kleur. Verder heeft Jacey amandel kleurige ogen en op haar enkel zit een hartvormige moedervlek die door haar vrienden als grapje een raar banaantje wordt genoemd. Ze heeft natuurlijke volle lippen die ze zelf afschuwlijk vind maar volgens vrienden zijn ze prachtig terwijl Jacey ze liever er af haalt.
    Extra:
    Jacey heeft een litteken op haar linker kaak die ze verbergt onder de vele lagen make-up.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 1:22 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dankjewel HippieDream,
    Ik vind het een geweldig personage. Die komt erin!

    Oh, en meer mannelijke rollen zijn meer dan welkom!

    Mag ik een slechte mannelijke Immortal reserveren? Dan vul ik die vanavond in, en als ik tijd heb straks.


    I can't define who I am.

    @TragicYouth
    Jazeker! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    Liefs,

    Naam: Percevale "Percy" O'Connor
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 221 jaar
    Immortal goed/slecht: Slecht
    Karakter: De eerste indruk die men van Percevale krijgt is positief. Hij heeft het beste voor met de andere Immortals. Tegen hen is hij ook heel vriendelijk en spontaan. Hij probeert altijd te helpen en is beschermend tegenover anderen. Tegen meisjes kan hij zelfs verlegen zijn. Toch heeft Percevale ook een andere kant. Hoewel hij erg aardig is tegen mensen van zijn soort, kan hij de 'lagere' klasse niet uitstaan; normale mensen. Hij vindt ze nutteloos en denkt dat het veel beter zou zijn als er geen mensen meer zouden zijn. Immortals zijn immers het hoogste en beste ras in de voedselketen volgens hem. Je zou wel kunnen zeggen dat Percy's nationalistische gevoelens wel erg ver gaan. Hij wil graag dat de Immortals veel macht en geld krijgen en is bereid om veel te doen voor zijn soort, dat maakt hem ook weer trouw. Oftewel: als je een Immortal bent heb je veel geluk met iemand als Percy, mensen kunnen beter uitkijken. Hoe minder mensen hoe beter, vindt Percevale, dus hij zal er geen moeite hebben om één van hen uit de weg te ruimen.
    Uiterlijk:


    Percevale heeft een gespierd en lang postuur. Zijn haren zijn donker, evenals zijn wenkbrauwen. Hij houdt zijn kapsel meestal kort omdat hij dit het handigst vindt. Zijn ogen zijn groen en omringt door volle, zwarte wimpers. Zijn neus is recht en mooi gevormd. Verder zijn zijn lippen van gemiddelde dikte en heeft hij rechte witte tanden. Percy is best blij met zijn uiterlijk.
    Extra: Percy heeft nog nooit echt liefde gekend. Hij weet niet waarom, maar meisjes zijn nooit echt voor hem gegaan en dat zorgde ervoor dat hij verlegen werd en zelf ook niet echt iets meer durft te ondernemen.


    I can't define who I am.

    Dankjewel, ik vind je rol heel leuk.
    Ik hoop dat derest ook een beetje meer mannen erbij maakt ;)

    Hey vraagje.
    Van hoeveel personen/personages gaat deze rpg ??
    wat ben ik ongeduldig zeg :p


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dit is wel heel goed uitgedacht, zeg. Ik zal eens even nadenken erover.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HippieDream,
    Opzich maakt dit niet zoveel uit, maar ik wil sowieso wel meer mannen en als de RPG al begint is de kans klein dat er meerdere bij komen.

    Morticia,
    Meedoen meedoen meedoen! ~~moedigt aan~~