• Ik zoek een co-auteur voor mijn nieuw verhaal. Ik ga een nieuw verhaal beginnen maar ik weet nog niet over wat wel weet ik dat het over one direction gaat gaan.

    Maar jullie mogen kiezen of jullie een co-auterur willen worden.

    Ik zoek ook iemand die een cover kan maken en of misschien een trailer. Pliezz laat iets weten

    Tips voor het verhaal over one direction en ideeën eijn ook altijd welkom.


    Xxx Luna

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Sorry, geen one direction voor mij.

    Limits schreef:
    Sorry, geen one direction voor mij.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ok geeft niks wilt er niemand anders? Of kan er niemand een cover maken of een trailer???

    dancingfreek schreef:
    Ok geeft niks wilt er niemand anders? Of kan er niemand een cover maken of een trailer???

    Ik kan een cover proberen. Wat voor plaatjes wil je erin, titel, sfeer, kleur / zwartwit / sepia etc.. Geef details?


    Some people are art and do art at the same time

    Ok euhm gaat over 2 meisjes die meedoen aan de x-factor enzo... En ze euhm ja ze ontmoeten 1D en ze wirden vrienden en van het 1 komt het ander. De titel mag jij bedenken. Liefst in kleur

    Sfeer drama en romantiek. Ik hoop dat je nu genieg uitleg hebt. Dankje dat je die wilt proberen maken. Xxx Luna

    dancingfreek schreef:
    Ok euhm gaat over 2 meisjes die meedoen aan de x-factor enzo... En ze euhm ja ze ontmoeten 1D en ze wirden vrienden en van het 1 komt het ander. De titel mag jij bedenken. Liefst in kleur

    Sfeer drama en romantiek. Ik hoop dat je nu genieg uitleg hebt. Dankje dat je die wilt proberen maken. Xxx Luna

    Nouja, dat is niet echt een verhaallijn wat je niet vaker hoort, enige titel wat in me opkomt was; 'Love in x-factor' en die ga ik in de cover doen dan. Ik ga straks plaatjes opzoeken en dan de cover maken.


    Some people are art and do art at the same time

    Ok thnx

    Wil er niemand co-auteur zijn?

    Wat vind je van deze cover?


    Some people are art and do art at the same time

    Hij is perfect!!! Thnx heel erg bedankt. Wil je samen met mij die story schrijven girl???