• Ik verzamel hoofddeksels en landkaarten, maar wat verzamelen jullie allemaal?

    Ligt het trouwens aan mij, of is verzameld met een T









    Mijn excuses als hier een topic over is, dan mag er een slotje op.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 21:48 ]


    ©1998

    Sofinite schreef:
    Geld, maar het lukt niet echt.


    ©1998

    Atomic schreef:
    (...)

    Leuk! Wat voor muziek verzamel je? En hoeveel cd's heb je al? (:


    Nou ja, gewoon van bandjes die ik leuk vind of heb ontdekt koop ik vaak alle of een aantal CD's en het genre is dan vooral indie/alternative rock, maar ook wel singer-songwriter. (:
    En jij, waar houd jij van/welke CD's verzamel je zoal?
    Hoeveel ik er heb zou ik moeten tellen, en dat gaat nu niet aangezien ik op vakantie ben (': met een verdomd slechte wi-fi verbinding.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nou ja, gewoon van bandjes die ik leuk vind of heb ontdekt koop ik vaak alle of een aantal CD's en het genre is dan vooral indie/alternative rock, maar ook wel singer-songwriter. (:
    En jij, waar houd jij van/welke CD's verzamel je zoal?
    Hoeveel ik er heb zou ik moeten tellen, en dat gaat nu niet aangezien ik op vakantie ben (': met een verdomd slechte wi-fi verbinding.


    Ik verzamel van alles. Van hedendaagse muziek tot muziek van vijftig jaar geleden, en heel veel verschillende genres. Ik luister pop, rock, R&B, soul, country, indie, noem maar op.
    Ik houd ervan om collecties van artiesten compleet te hebben en ik kan wel zeggen dat cd's kopen een soort van verslaving is. Ik heb er nu in totaal 629 en moet precies bijhouden wat ik heb, want anders weet ik het niet meer. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Parachutes schreef:
    Manga's en CD's. Ik heb ook aardig wat boeken, maar die verzamel ik niet echt.

    Hoeveel tot nu toe?

    Dragneel schreef:
    (...)
    Hoeveel tot nu toe?


    Ook dat kan ik nu niet tellen. :'D
    Maar erg veel heb ik er nog niet hoor, ik spaar ze ook nog niet zo heel lang. De meeste die ik heb zijn Pandora Hearts. ^^
    @Atomic wo-hoooo. Dat zijn er veel! Nee, zoveel heb ik er niet hoor. (':
    Ik ben dan ook niet zo'n hele fanatieke verzamelaar, moet ik zeggen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ook dat kan ik nu niet tellen. :'D
    Maar erg veel heb ik er nog niet hoor, ik spaar ze ook nog niet zo heel lang. De meeste die ik heb zijn Pandora Hearts. ^^
    .

    Ik heb er nog geen van PH ;A; Moet ik echt gaan kopen na de vakantie. Waar haal jij ze vandaan?
    Meeste die ik heb zijn van Fullmetal Alchemist, gevolgd door Fairy Tail. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik heb er nog geen van PH ;A; Moet ik echt gaan kopen na de vakantie. Waar haal jij ze vandaan?
    Meeste die ik heb zijn van Fullmetal Alchemist, gevolgd door Fairy Tail. :Y)


    Er is in Den Bosch een winkel waar ze stripboeken en manga's verkopen, daar ga ik altijd heen. ^^ Maar ik weet niet of je daar in de buurt woont?
    Archonia is ook een fijne website om ze op te bestellen, trouwens.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vooral troep xD
    Ik heb een periode gehad waarin ik mooie steentjes opraapte en die in een doosje stopte.
    Nu zijn het vooral stukjes stof ofzo, ik dnek altijd dat ik daar wel mooie kleren mee kan maken voor mijn knuffeldiertjes (Ja, ik doe dat ;p) maar het komt er nooit van :p


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Vroeger bierdopjes, todat me moeder ze weggooide. waren er wel stuk of 1000 :P

    Blijkbaar LotR films. Ik heb volgens mij van alle versies wel de hele trilogie :')
    Voor de rest verzamel ik goede films en boeken ^^
    Oh, en bioscoopkaartjes!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 9:38 ]


    Caution first, always.

    Ik verzamelde ook bierdopjes. Alleen het zijn er nu niet zoveel en ben ik de bak kwijt.
    Ooit ben ik van plan alles van A game of thrones te gaan verzamelen.


    Whut

    Posters XD
    Vroeger dan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Smaug schreef:
    Blijkbaar LotR films. Ik heb volgens mij van alle versies wel de hele trilogie :')
    Voor de rest verzamel ik goede films en boeken ^^
    Oh, en bioscoopkaartjes!


    Haha, hoeveel versies zijn er dan?
    Maar wij hebben thuis twee keer LotR staan. De gewone versie van mn ouders en de gehele extended blueray van mij :Y)


    Stenenlikker

    O ja , ik had echt zowat alles van Diddl vroeger . Nu heb ik het aan m'n zusje gegeven :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    uhhh... hoe en wat taal boekjes van alle talen

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 17:47 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.