Hallo mensen!
het leek ons een goed idee om een speciaal topic op het forum op te richten voor alle holebi's (homo's, lesbienne's en biseksuelen) op quizlet!
Ben jij lesbisch, homo of bi? Dan is dit de plek om erover te praten. We hopen een soort groep op te zetten voor alle holebi's op quizlet en zo elkaar te leren kennen. Dit is natuurlijk wel op de voorwaarde dat je dit serieus neemt. Maar daar gaan we wel van uit.
We willen een groep oprichten, niet alleen voor de mensen die graag willen praten over hun geaardheid en hoe ze hier me om moeten gaan (natuurlijk ook hiervoor) maar ook om gewoon als holebi's onder elkaar gezellig te kletsen over onderwerpen zoals: coming out, relaties, je crush, hoe je school/familie/etc. ermee omgaat en alles wat hieronder valt. Als je je wilt aanmelden, reageer dan even hier, zodat we weten wie je bent. Schrijf hierin iets over jezelf; wie je bent, hoe oud je bent, of je homo, bi of lesbisch bent, eventueel waar je woont, je hobbies, etc. we hopen en verwachten wel dat iedereen eerlijk is en we willen alleen mensen die er serieus over zijn. Als je twijfelt over je geaardheid mag je je natuurlijk ook altijd aanmelden, maar we richten ons natuurlijk wel alleen op de holebi's.
Hieronder voorbeelden van ons:
ChetUbetcha
Hoi! Ik ben Marissa, ik ben 14 jaar oud en wordt 15 in augustus, Ik ben lesbienne. Ik hou van lezen, tekenen, schrijven, en muziek luisteren. en kijk verder graag tv-shows zoals doctor who, supernatural en game of thrones. Ik ben single, doe vwo en woon in Utrecht
KillTheSun
Hey, ik ben Marleen en ik ben 17. Ik ben bi. Daar kwam ik dit jaar achter door hopeloos verliefd te worden op een vriendin, dus het is nog vrij nieuw voor me. Ik ben net klaar met het vwo en ik ga ik september geschiedenis studeren. Verder ben ik dol op het luisteren naar mijn metalbandjes (klinkt enger dan het is), lord of the rings kijken, boeken lezen en schrijven. Mijn favoriete series zijn doctor who, game of thrones en community. Ik woon in Groningen en ik ben ook single
Xx ChetUbetcha en KillTheSun
[ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 23:22 ]
Rest in Peace, Son of Gondor