• Hallo mensen!



    het leek ons een goed idee om een speciaal topic op het forum op te richten voor alle holebi's (homo's, lesbienne's en biseksuelen) op quizlet!
    Ben jij lesbisch, homo of bi? Dan is dit de plek om erover te praten. We hopen een soort groep op te zetten voor alle holebi's op quizlet en zo elkaar te leren kennen. Dit is natuurlijk wel op de voorwaarde dat je dit serieus neemt. Maar daar gaan we wel van uit.
    We willen een groep oprichten, niet alleen voor de mensen die graag willen praten over hun geaardheid en hoe ze hier me om moeten gaan (natuurlijk ook hiervoor) maar ook om gewoon als holebi's onder elkaar gezellig te kletsen over onderwerpen zoals: coming out, relaties, je crush, hoe je school/familie/etc. ermee omgaat en alles wat hieronder valt. Als je je wilt aanmelden, reageer dan even hier, zodat we weten wie je bent. Schrijf hierin iets over jezelf; wie je bent, hoe oud je bent, of je homo, bi of lesbisch bent, eventueel waar je woont, je hobbies, etc. we hopen en verwachten wel dat iedereen eerlijk is en we willen alleen mensen die er serieus over zijn. Als je twijfelt over je geaardheid mag je je natuurlijk ook altijd aanmelden, maar we richten ons natuurlijk wel alleen op de holebi's.
    Hieronder voorbeelden van ons:

    ChetUbetcha

    Hoi! Ik ben Marissa, ik ben 14 jaar oud en wordt 15 in augustus, Ik ben lesbienne. Ik hou van lezen, tekenen, schrijven, en muziek luisteren. en kijk verder graag tv-shows zoals doctor who, supernatural en game of thrones. Ik ben single, doe vwo en woon in Utrecht =D

    KillTheSun

    Hey, ik ben Marleen en ik ben 17. Ik ben bi. Daar kwam ik dit jaar achter door hopeloos verliefd te worden op een vriendin, dus het is nog vrij nieuw voor me. Ik ben net klaar met het vwo en ik ga ik september geschiedenis studeren. Verder ben ik dol op het luisteren naar mijn metalbandjes (klinkt enger dan het is), lord of the rings kijken, boeken lezen en schrijven. Mijn favoriete series zijn doctor who, game of thrones en community. Ik woon in Groningen en ik ben ook single

    Xx ChetUbetcha en KillTheSun

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 23:22 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik vind het altijd vreselijk om onderscheid te maken tussen mensen op basis van seksualiteit. Vooral omdat dit topic blijkbaar ook bedoeld is om over andere dingen dan dat te praten en nu mensen die hetero zijn buitengesloten worden. Zelf ben ik geen hetero, maar toch vind ik het behoorlijk lullig altijd. Altijd goed om iets te maken waar mensen kunnen praten over coming out omdat dat altijd lastig is en over relaties, maar er is toch ook geen topic voor alleen hetero's? Ik vind dat het gewoon voor iedereen moet zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het altijd vreselijk om onderscheid te maken tussen mensen op basis van seksualiteit. Vooral omdat dit topic blijkbaar ook bedoeld is om over andere dingen dan dat te praten en nu mensen die hetero zijn buitengesloten worden. Zelf ben ik geen hetero, maar toch vind ik het behoorlijk lullig altijd. Altijd goed om iets te maken waar mensen kunnen praten over coming out omdat dat altijd lastig is en over relaties, maar er is toch ook geen topic voor alleen hetero's? Ik vind dat het gewoon voor iedereen moet zijn.

    Hier sluit ik mij bij aan, alleen ben ik WEL hetero:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Assassin schreef:
    Ik vind het altijd vreselijk om onderscheid te maken tussen mensen op basis van seksualiteit. Vooral omdat dit topic blijkbaar ook bedoeld is om over andere dingen dan dat te praten en nu mensen die hetero zijn buitengesloten worden. Zelf ben ik geen hetero, maar toch vind ik het behoorlijk lullig altijd. Altijd goed om iets te maken waar mensen kunnen praten over coming out omdat dat altijd lastig is en over relaties, maar er is toch ook geen topic voor alleen hetero's? Ik vind dat het gewoon voor iedereen moet zijn.

    Mee eens. Het is dan net alsof je jezelf in een hokje propt, terwijl je (lijkt mij) toch juist gelijk wilt zijn aan anderen.


    From these ashes, I will rise

    Assassin schreef:
    Ik vind het altijd vreselijk om onderscheid te maken tussen mensen op basis van seksualiteit. Vooral omdat dit topic blijkbaar ook bedoeld is om over andere dingen dan dat te praten en nu mensen die hetero zijn buitengesloten worden. Zelf ben ik geen hetero, maar toch vind ik het behoorlijk lullig altijd. Altijd goed om iets te maken waar mensen kunnen praten over coming out omdat dat altijd lastig is en over relaties, maar er is toch ook geen topic voor alleen hetero's? Ik vind dat het gewoon voor iedereen moet zijn.


    Ik sluit mij hier bij aan, maar ik vind wel dat nu dit topic er is, het gewoon gangbaar moet zijn voor wie dat wilt gebruiken. Ik ben zelf lesbisch, maar ik ben er niet mee bezig. Ik snap wel de intentie om elkaar te helpen, maar als opmerking voor de topicopener is het handig om eigenlijk iedereen toe te laten, omdat je sámen over de liefde kunt praten, welke geaardheid je ook hebt. Hetero's kunnen best homo- of biseksuelen adviseren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn topic. Dit kan nog wel interresant worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    guys guys guys voordat iedereen hier heel boos om wordt zal ik even onze bedoelingen uitleggen. we willen totaal geen onderscheid maken tussen homo's en hetero's we vinden zelf alleen dat het als je zelf homoseksueel bent soms fijner kan zijn over je gevoelens te praten met iemand die ook homoseksueel is, omdat je je dan bijvoorbeeld meer begrepen kan worden. In het algemeen is een holebigroep een normaal ding die je overal eigenlijk wel vindt en het is niet bedoeld om onderscheid te maken ofzo. Voor sommigen mensen is het gewoon fijner om met mensen te praten die hetzelfde doormaken/doorgemaakt hebben als jij doormaakt. Daarvoor hebben wij dit opgericht.. Niet om onderscheidt te maken tussen homo's en hetero's. En voor sommigen mensen vinden ze het niet prettiger of minder prettig om als homo met iemand die hetero is te praten over relaties/gevoelens/etc. maar als ik bijvoorbeeld over mijn gevoelens probeer te praten met een aantal vrienden van me voel ik me onbegrepen om meerdere redenen. Daarvoor wilden we dus het topic oprichten..

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 15:49 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Assassin schreef:
    Ik vind het altijd vreselijk om onderscheid te maken tussen mensen op basis van seksualiteit. Vooral omdat dit topic blijkbaar ook bedoeld is om over andere dingen dan dat te praten en nu mensen die hetero zijn buitengesloten worden. Zelf ben ik wel geen hetero, maar toch vind ik het behoorlijk lullig altijd. Altijd goed om iets te maken waar mensen kunnen praten over coming out omdat dat altijd lastig is en over relaties, maar er is toch ook geen topic voor alleen hetero's? Ik vind dat het gewoon voor iedereen moet zijn.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 18:15 ]


    26 - 02 - '16

    Ehh... gasten, jullie zijn de T uit LGBT vergeten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Ehh... gasten, jullie zijn de T uit LGBT vergeten (cat)


    Transseksueel geeft geen indicatie voor waar iemand op valt, haha. Al vind ik LGBT veel beter klinken dan holebi, wie heeft zoiets verzonnen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het altijd vreselijk om onderscheid te maken tussen mensen op basis van seksualiteit. Vooral omdat dit topic blijkbaar ook bedoeld is om over andere dingen dan dat te praten en nu mensen die hetero zijn buitengesloten worden. Zelf ben wel geen hetero, maar toch vind ik het behoorlijk lullig altijd. Altijd goed om iets te maken waar mensen kunnen praten over coming out omdat dat altijd lastig is en over relaties, maar er is toch ook geen topic voor alleen hetero's? Ik vind dat het gewoon voor iedereen moet zijn.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 18:31 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    En wat als je geen hetero, homo- of biseksueel bent?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Assassin schreef:
    (...)

    Transseksueel geeft geen indicatie voor waar iemand op valt, haha. Al vind ik LGBT veel beter klinken dan holebi, wie heeft zoiets verzonnen?


    Ik weet xD Maar draait zo'n topic als deze niet ook om je seksuele identiteit? Om je als een homoseksueel te identificeren moet je niet alleen weten dat je op jongens/meisjes valt, maar moet je ook jezelf identificeren als iemand van hetzelfde geslacht. dus in principe horen die ook bij de groep! :D

    En dan hebben we het nog niet over alle andere mensen.. Pff, ik zal mijn zusje misschien es laten opdraven, die kan hier uuuuuren over ranten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Belacqua schreef:
    En wat als je geen hetero, homo- of biseksueel bent?

    Open je dit topic niet.


    Some people are art and do art at the same time

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik weet xD Maar draait zo'n topic als deze niet ook om je seksuele identiteit? Om je als een homoseksueel te identificeren moet je niet alleen weten dat je op jongens/meisjes valt, maar moet je ook jezelf identificeren als iemand van hetzelfde geslacht. dus in principe horen die ook bij de groep! :D

    En dan hebben we het nog niet over alle andere mensen.. Pff, ik zal mijn zusje misschien es laten opdraven, die kan hier uuuuuren over ranten.


    Ik hou ervan om mensen te definiëren als personen (geen mens, je hebt altijd personen die zichzelf als katachtige identificeren) die op andere personen vallen zodat je geen gezeik krijgt. (cat) Ik kan er niet zo goed tegen als mensen er uren over discussiëren, want eigenlijk heeft het zo weinig nut.
    Maar op zich heb je wel gelijk, met dat identificeren.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 18:38 ]


    Your make-up is terrible

    Als dit topic puur over geaardheid gaat dan heb ik er weinig problemen mee maar als er hele andere zaken besproken worden vind ik het een beetje vreemd om een topic als dit te openen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'