Lover Of Loser
Ik en Esmaye (ESMAYERIOT) Willen ons opgeven maar ik twijfel,Want ik deenk dat me ouders het niet goed gaan vinden(omdat ik moslim ben)
Mijn vraag is wie zich wel gaat opgeven
de site is
http://www.shootingstar.nl/
&
http://www.shootingstar.nl/inschrijvingen/loverofloser/
xoxoMii
- Home
- Forum
- Multimedia
- Audities Voor Lover Of Loser
Audities Voor Lover Of Loser - Multimedia
-
22 okt 2008 - 12:53Misschien hebben de sommige het al gehoord maar er is weer een boek van Carry Slee die verfilmd wordt22 okt 2008 - 13:26
(...)
Lieverd, je ouders zouden misschien zelfs trots op je zijn! Ik heb net me moeder gebeld, en ze zei dat ik het mocht doen.:} Maar ik zou het er met je vader over hebben, en hoe graag je het wilt. En Amsterdam is niet zo ver van Haarlem, toch ?
x
Ik weet het niet:$
Me ouders zouden wel trots zijn
maar me vader kent iedereen (alle marokkanen uti haarleM) en die roddelen vaak blabla
en Sorry voor als je het niet hebt maar heb j geen vader?
En A'dam is niet zo ver van Haarlem kan gwn met de bus gaan maar 10 min ofzo22 okt 2008 - 13:29ik wil onzig wel mee doen, maar 1. ik ga dus egt niet aleen!!!!
en 2. ik ga tog niet doorDunno ><
22 okt 2008 - 13:30ik wil onzig wel mee doen, maar 1. ik ga dus egt niet aleen!!!!
en 2. ik ga tog niet door
Hahah!!!22 okt 2008 - 13:30(...)
Ik weet het niet:$
Me ouders zouden wel trots zijn
maar me vader kent iedereen (alle marokkanen uti haarleM) en die roddelen vaak blabla
en Sorry voor als je het niet hebt maar heb j geen vader?
En A'dam is niet zo ver van Haarlem kan gwn met de bus gaan maar 10 min ofzo
Ik snap je denk ik wel.:'D
En ja, ik heb wel een vader, maar mijn ouders zijn gescheiden.
xok
22 okt 2008 - 13:34(...)
Ik snap je denk ik wel.:'D
En ja, ik heb wel een vader, maar mijn ouders zijn gescheiden.
x
Ooh:O Sorry22 okt 2008 - 13:38Ik wist niet eens dat je dat kon ^^
Owkééj ik wil dat wel, maar ik ben niet eens goed in acteren -_-' [normaal gezien toch ] En ik wil niet echt alléén gaan, ben ik altijd bang voorWhat you see, is what you get.
22 okt 2008 - 13:42Ik wist niet eens dat je dat kon ^^
Owkééj ik wil dat wel, maar ik ben niet eens goed in acteren -_-' [normaal gezien toch ] En ik wil niet echt alléén gaan, ben ik altijd bang voor
Dan gaan we samenxD:P22 okt 2008 - 13:49(...)
Ooh:O Sorry
Het maakt niet uit hoor.:'D
xok
22 okt 2008 - 13:49Ja fijn, ik kan geen goede portretfoto van mezelf vinden. De meeste zijn hoger dan 3 mb ><
xok
22 okt 2008 - 13:59Btw, ik ben ook moslim hoor.
xok
22 okt 2008 - 14:03Ja fijn, ik kan geen goede portretfoto van mezelf vinden. De meeste zijn hoger dan 3 mb ><
x
haha maak er dan 1xD22 okt 2008 - 14:0322 okt 2008 - 14:04(...)
haha maak er dan 1xD
Mijn camera is bij mijn vriendin, en mijn moeders telefoon maakt best goede foto's, maar zij is weg.:'D En mijn telefoon maakt alleen maar enge foto's ><
xok
22 okt 2008 - 14:21(...)
Mijn camera is bij mijn vriendin, en mijn moeders telefoon maakt best goede foto's, maar zij is weg.:'D En mijn telefoon maakt alleen maar enge foto's ><
x
hahah
dan moet je wachten op je moeder22 okt 2008 - 14:23(...)
hahah
dan moet je wachten op je moeder
Die pas om vijf uur thuiskomt.:'D
Ik heb btw ff mijn inlognaam veranderd, dat je het weet.:'D
xok