• Ik weet niet of het al is voorgesteld of niet, maar ja..

    Ik dacht er aan een app te hebben zodat je ook via je mobiel achter quizlet kan zonder reclame's en al dat soort dingen.

    Vaak genoeg voorgesteld, vaak genoeg afgewezen.

    Dit is volgens mij al voorgesteld en verworpen. Quizlet heeft gewoon een mobiele site en daar moet je het maar mee doen.


    26 - 02 - '16

    Ahh okee x

    Ik weet niet of daar al eerder een topic over is geweest.
    Maar het lijkt me zeer handig!
    Op mijn GSM kan ik nooit goed op quizlet.
    En op de ipad gaat wel.


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Mitchell was begonnen aan een app, maar omdat de mobiele versie snel online zou komen mocht hij hem niet aan iemand anders geven, maar de mobiele versie is er enkele maanden verder alsnog niet.


    Your make-up is terrible

    Elvenking schreef:
    Vaak genoeg voorgesteld, vaak genoeg afgewezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Mitchell was begonnen aan een app, maar omdat de mobiele versie snel online zou komen mocht hij hem niet aan iemand anders geven, maar de mobiele versie is er enkele maanden verder alsnog niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elvenking schreef:
    Vaak genoeg voorgesteld, vaak genoeg afgewezen.


    -

    Assassin schreef:
    Mitchell was begonnen aan een app, maar omdat de mobiele versie snel online zou komen mocht hij hem niet aan iemand anders geven, maar de mobiele versie is er enkele maanden verder alsnog niet.


    ©1998

    Miesje2312 schreef:
    Ik weet niet of daar al eerder een topic over is geweest.
    Maar het lijkt me zeer handig!
    Op mijn GSM kan ik nooit goed op quizlet.
    En op de ipad gaat wel.


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Zoals al gezegd was; vaak genoeg voorgesteld en afgewezen. Maar ik vind Quizlet op de mobiel echt irritant. Je kunt niet eens op je abo lijst klikken.


    Pretty is just a pretty word.

    Elvenking schreef:
    Vaak genoeg voorgesteld, vaak genoeg afgewezen.


    Tijd voor koffie.

    Voorgesteld, afgewezen.


    Some people are art and do art at the same time

    Elvenking schreef:
    Vaak genoeg voorgesteld, vaak genoeg afgewezen.

    + Rutger zou dan én de site moeten onderhouden én de app. Er word al heel veel tijd gestoken in de site zelf, dus laat staan een app er bij. Ook zou het teveel kosten als er een app kwam.

    Bieberen schreef:
    (...)
    + Rutger zou dan én de site moeten onderhouden én de app. Er word al heel veel tijd gestoken in de site zelf, dus laat staan een app er bij. Ook zou het teveel kosten als er een app kwam.


    Mitchell had binnen 2 dagen de app voor het forum af. :W Hij mocht hem enkel niet aan iemand geven.


    Your make-up is terrible