• Hey! Ik probeer een beetje abo's te verzamelen voor mijn verhaal: I wish this was just a nightmare | Ft. Luke Bilyk
    Willen jullie het alsjeblieft lezen?

    -xxx- Amandatacooo

    PS: dit is een aangepaste reactie :3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:37 ]


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    Wordt abo. Ik blijf liever Fenna.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Liever niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Voor abo's moet je werken. Die krijg je niet zomaar. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I'd rather not;

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 15:37 ]


    Ex astris, sciencia

    Heb de proloog gelezen, maar 't is niet echt wat voor mij:Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    De spatie moet juist na de komma. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Memoria schreef:
    Voor abo's moet je werken. Die krijg je niet zomaar. ;3


    Verklaar dan eens hoe die naar mijn mening troep in de top zoveel komt. :P

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 15:46 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Verklaar dan eens hoe die naar mijn mening troep in de top zoveel komt. :P

    Wut is Dutch.


    ars moriendi

    Destined schreef:
    (...)

    Verklaar dan eens hoe die naar mijn mening troep in de top zoveel komt. :P

    Ik bedoel meer in de zin van aantal hoofdstukken schrijven. Ze heeft pas twee hoofdstukken, en dan wil ze nu al veel abo's. Ze zal pas waarschijnlijk pas meer lezers krijgen als ze vaak en regelmatig schrijft. (Het moet ook natuurlijk lekker lezen.)
    Dit heeft helemaal niets met de top te maken, volgens mij.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Destined schreef:
    (...)

    Verklaar dan eens hoe die naar mijn mening troep in de top zoveel komt. :P


    Wat bedoel jij met ''troep''?
    Want het kan namelijk heus zo zijn (ik zeg niet dat het zo is, van alle stories in de top heb ik er nog niet een bekeken) dat de story 'slecht' geschreven is. Maar dat door de verhaallijn de mensen 't erg leuk vinden en gaan kudoën. En dan komt ie in de top. :p


    OT: Sorry, maar ik ga het niet lezen. Omdat je gelijk al veel abo's wil en daarom vraagt. En ook omdat ik die Luke Bilyk niet ken. :p

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:21 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik bedoel meer in de zin van aantal hoofdstukken schrijven. Ze heeft pas twee hoofdstukken, en dan wil ze nu al veel abo's. Ze zal pas waarschijnlijk pas meer lezers krijgen als ze vaak en regelmatig schrijft. (Het moet ook natuurlijk lekker lezen.)
    Dit heeft helemaal niets met de top te maken, volgens mij.


    Ja, maar sommige verhalen die plaatsten alleen al een proloog en hebben dan al 80 abo's ;)
    Maar als je vindt dat ik mijn verhaal verkeerd schrijf, waardoor het niet lekker leesbaar is, wil je dat dan zeggen?
    Want dan kan ik het verbeteren....


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    Amandatacooo schreef:
    (...)

    Ja, maar sommige verhalen die plaatsten alleen al een proloog en hebben dan al 80 abo's ;)
    Maar als je vindt dat ik mijn verhaal verkeerd schrijf, waardoor het niet lekker leesbaar is, wil je dat dan zeggen?
    Want dan kan ik het verbeteren....

    Ja, maar meestal heeft diegene al eerder een verhaal geschreven met meer dan 100 abo's en die nemen dan een abo, aangezien ze het vorige verhaal van de schrijver al fijn vonden. Jij moet nu waarschijnlijk die lezers nog 'verdienen'. Lezers komen niet uit de lucht gevallen, vind ikzelf.
    Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt gelezen, dus ik denk dat je me verkeerd begrijpt. een schrijfstijl moet iemand aantrekken, maar dat verschilt bij iedereen. Als je wilt zal ik je zo even een pb sturen, waarin ik deasnoods kan zeggen wat je kan verbeteren. Er zijn altijd betareaders die je willen helpen met het evrbeteren bij je verhaal.;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik bedoel meer in de zin van aantal hoofdstukken schrijven. Ze heeft pas twee hoofdstukken, en dan wil ze nu al veel abo's. Ze zal pas waarschijnlijk pas meer lezers krijgen als ze vaak en regelmatig schrijft. (Het moet ook natuurlijk lekker lezen.)
    Dit heeft helemaal niets met de top te maken, volgens mij.


    Wordt mijn vraag niet veel anders door.
    Want ik zou bij twee hoofdstukken ook best heel veel abo's willen hebben hoor? xD haha, maar ik snap daarom je punt dat je zegt dat je daar eerst meer voor hebt moeten schrijven en daar geef ik je ook wel gelijk in. Alleen wat jij zegt klopt niet helemaal.

    De link naar de top is niet moeilijk te leggen. Zij wilt veel abo's en kudo dingen en degene met veel abo's en kudo dingen staan in de top, dus dat was voor mij gewoon even een voorbeeld om te laten zien dat je niet echt hard hoeft te werken om in de top te staan of zelfs goed hoeft te kunnen schrijven. Het punt dus dat ik wil duidelijk maken, is dat het niet uitmaakt of je regelmatig of vaak schrijft (hoewel dat twee relatieve termen zijn) het gaat erom dat je een verhaal schrijft dat het grootste publiek trekt en je zoveel mensen kunt overhalen een abo te nemen of te kudo'en en dat overhalen gaat niet op basis van kwaliteit.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ja, maar meestal heeft diegene al eerder een verhaal geschreven met meer dan 100 abo's en die nemen dan een abo, aangezien ze het vorige verhaal van de schrijver al fijn vonden. Jij moet nu waarschijnlijk die lezers nog 'verdienen'. Lezers komen niet uit de lucht gevallen, vind ikzelf.
    Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt gelezen, dus ik denk dat je me verkeerd begrijpt. een schrijfstijl moet iemand aantrekken, maar dat verschilt bij iedereen. Als je wilt zal ik je zo even een pb sturen, waarin ik deasnoods kan zeggen wat je kan verbeteren. Er zijn altijd betareaders die je willen helpen met het evrbeteren bij je verhaal.;3


    Sure, lees mn story ff en stuur dan een pb waarin tips en tops staan ;) Ty.


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Wat bedoel jij met ''troep''?
    Want het kan namelijk heus zo zijn (ik zeg niet dat het zo is, van alle stories in de top heb ik er nog niet een bekeken) dat de story 'slecht' geschreven is. Maar dat door de verhaallijn de mensen 't erg leuk vinden en gaan kudoën. En dan komt ie in de top. :p


    OT: Sorry, maar ik ga het niet lezen. Omdat je gelijk al veel abo's wil en daarom vraagt. En ook omdat ik die Luke Bilyk niet ken. :p


    Met troep bedoel ik alles wat momenteel in de top staat bijvoorbeeld.
    Alleen een van mijn kritische punten is ook juist dat de verhaallijnen niet echt geweldig zijn of te veel op elkaar lijken, het is gewoon niets. :P Het heeft gewoon niets met kwaliteit te maken waarom zo'n verhaal in de top staat.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:31 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.