• Hoi allemaal!

    Ik heb even een vraagje over een story die ik hier op quizlet heb staan. Volgens 'Mijn stories' waar het verhaal tussen staat heeft het verhaal 7 hoofdstukken. Echter zodra ik erop klik laat hij maar 4 hoofdstukken zien. Weet iemand hoe ik bij deze 'verloren' hoofdstukken kan komen en of deze uberhaupt nog wel bestaan?

    Als jullie me zouden kunnen helpen zou ik dat heel erg op prijs stellen.

    Liefs,
    Marianne


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Heb je ze wel geactiveerd? Als je op details klikt en dan in de lijst van hoofdstukken kijkt, zijn het er dan 7?


    Your make-up is terrible

    Je kan dat nog steeds terugkoppelen, maar je kan al een tijdje geen topics meer zoeken, dus god weet waar die ongeveer gesukkeld is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Heb je ze wel geactiveerd? Als je op details klikt en dan in de lijst van hoofdstukken kijkt, zijn het er dan 7?


    Daar staan er dus ook maar 4.

    Dit staat er bij details:

    Laatst bijgewerkt: 29 sep 2010 - 15:13
    Leeftijdskeuring: 12+
    Genre: -
    Aantal woorden: 3370
    Aantal hoofdstukken: 7
    Labels: -

    Status: In ontwikkeling
    Samenwerking: nee [aanpassen]


    Dat vind ik dus ook zo raar, er wordt steeds aangegeven bij zo'n overzicht dat het 7 hoofdstukken zijn, maar als ik dan verder kijk kan ik er maar 4 vinden.


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Blowsighted schreef:
    (...)

    Daar staan er dus ook maar 4.

    Dit staat er bij details:

    Laatst bijgewerkt: 29 sep 2010 - 15:13
    Leeftijdskeuring: 12+
    Genre: -
    Aantal woorden: 3370
    Aantal hoofdstukken: 7
    Labels: -

    Status: In ontwikkeling
    Samenwerking: nee [aanpassen]


    Dat vind ik dus ook zo raar, er wordt steeds aangegeven bij zo'n overzicht dat het 7 hoofdstukken zijn, maar als ik dan verder kijk kan ik er maar 4 vinden.


    Aah, dat komt inderdaad door de crash, je bent zeker al heel lang niet online geweest of hebt er niet naar om gekeken. Door de crash zijn alle hoofdstukken losgekoppeld uit een bepaalde tijdsspanne en die moet je zelf weer eraan koppelen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Aah, dat komt inderdaad door de crash, je bent zeker al heel lang niet online geweest of hebt er niet naar om gekeken. Door de crash zijn alle hoofdstukken losgekoppeld uit een bepaalde tijdsspanne en die moet je zelf weer eraan koppelen.


    Aaaah oke. Thanks! Ja ik ben inderdaad al heel lang niet meer online geweest. Kan ik die hoofdstukken nog ergens terugvinden of zijn ze helemaal van de site verwijderd?


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Blowsighted schreef:
    (...)

    Aaaah oke. Thanks! Ja ik ben inderdaad al heel lang niet meer online geweest. Kan ik die hoofdstukken nog ergens terugvinden of zijn ze helemaal van de site verwijderd?


    Er is sowieso nooit iets verwijderd, dus je hoofdstukken zijn nog wel ergens. ^^
    Dat was het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat het behoorlijk moeilijk zal worden om ze nog terug te vinden, want de crash is inmiddels al meer dan twee jaar geleden. Via Google heb ik in ieder geval wel nog de pagina kunnen vinden waarop je je hoofdstukken weer kon koppelen aan je story: klik. Het werkt allemaal nog gewoon, voor zover ik weet. Ik hoop dat je er nog iets aan hebt, maar om eerlijk te zijn betwijfel ik het een beetje. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blowsighted schreef:
    (...)

    Aaaah oke. Thanks! Ja ik ben inderdaad al heel lang niet meer online geweest. Kan ik die hoofdstukken nog ergens terugvinden of zijn ze helemaal van de site verwijderd?

    Nee, ze zijn er nog steeds en je kunt ze terugvinden. Ik weet alleen niet op welke pagina dat was...
    Square heeft hem al gepost :3 Ik wil wel even toevoegen dat het nog steeds zin heeft. De hoofdstukken staan gewoon in de database dus je zou ze gewoon terug moeten krijgen als je nog weet wat erin stond en geluk hebt met zoeken ;p

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Nee, ze zijn er nog steeds en je kunt ze terugvinden. Ik weet alleen niet op welke pagina dat was...
    Square heeft hem al gepost :3 Ik wil wel even toevoegen dat het nog steeds zin heeft. De hoofdstukken staan gewoon in de database dus je zou ze gewoon terug moeten krijgen als je nog weet wat erin stond en geluk hebt met zoeken ;p
    Ja het bestaat inderdaad nog, ik heb hem onlangs nog aan iemand gegeven, maar je kan geen topics meer zoeken, dus dat is wel een beetje schijt voor het moment. Je kan natuurlijk wel al Rutgers zijn topics doorspitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ja het bestaat inderdaad nog, ik heb hem onlangs nog aan iemand gegeven, maar je kan geen topics meer zoeken, dus dat is wel een beetje schijt voor het moment. Je kan natuurlijk wel al Rutgers zijn topics doorspitten.


    Dit gaat over het vinden van de pagina om hoofdstukken te koppelen, toch? Ik had al een link gegeven. ^^ De zoekmachine werkt niet meer, maar Google nog wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dit gaat over het vinden van de pagina om hoofdstukken te koppelen, toch? Ik had al een link gegeven. ^^ De zoekmachine werkt niet meer, maar Google nog wel.

    Inderdaad als je in Google cache je hoofdstuk kan terugvinden, kun je de ID kopiëren en in de link van Square zetten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Heb je ze wel geactiveerd? Als je op details klikt en dan in de lijst van hoofdstukken kijkt, zijn het er dan 7?


    I'm a girl in the world