• lees de titel.

    Ik vind al die series dus ZO onrealistisch worden. sorry hoor, ik weet ook wel dat mijn series niet super logisch zijn enzo maar goed. het lijkt er steeds meer op dat je in een serie een scene/emo kiddo meot zijn dat mishandeld of misbruikt wordt door haar ouders en zelfmoord wil plegen tot ze th ontmoet en dan snij je je er ook nog is bij. :X sorry hoor maar ik vind het nergens op slaan. kun je geen serie maken zonder enige klote drama!? [excuus voor taalgebruik] misschien zijn er wel mensen hier op Quizlet die het echt mee maken. Hoe zullen die zich voelen?! Nou? ik weet het. die voelen zich klote.. die lezen haast geen verhalen meer,wetend dat er toch alleen maar pijn en verdriet in zit. ik ben zo'n iemand die haast geen verhalen meer leest omdat het mij pijn doet.de meesten van jullie weten niet eens hoe het is om mishandeld of misbruikt te worden :X dus waarom zou je er over schrijven?!

    zo dit was mijn mening.. je mag me uitschelden,afkatten en alles wat je niet laten kan het doet me toch niks ik heb gezegd wat ik zeggen wou.


    We can only learn to love by loving.

    ik heb wel door dat, als er geen supper triestigheid in zit, en of. niet het ene erge gebeurt na de anderen, dat hier dan mensen afhaken! Wat als jij kijkt naar mijn Sirie's worden die meestal aleen gemaakt door de mensen die er in spelen. en kijk je bij een andere, met een zupper trieste titel, en inhoud. word hij binnen nu en 5 seconde, 300x gemaakt!!

    Maar ok. ik vind zelf, dat het te makelijk gaan, niks klopt meer, de jongens kunen niet naar buiten zonder.meteen 30 fans om hun nek te hebben, ze kunnen niet even naar de winkel, zonder 30000 hantekeningen uit te delen, en 40 bodicarts om hun heen! of niet even kunnen schopen, zonder geen paparatsie op hun lip te hebben,
    Ik heb doorom look bij deze besloten dat ik zoon realisties mogelijke sirie te maken, dat word wel vaker ggezegt. maar dan word er bedolet, dat je niet 1x bill tegen komt, en hem meteen op zijn bek te kunnen pakken.
    Dus ik ga lekker even zo sirie maken, en iik weet zekker, dat hij niet gemaakt gaat worden, 1. als ik niemant er in laat spelen. 2. als er geen drama in zit.
    zo Chantou heeft even gesproken [A]


    Dunno ><

    weet je ,

    de mensen die zulke dingen schrijven zullen heus niet veranderen omdat jij er een topic over maakt.

    en ,
    ik vind het ook wel zo dat tegenwoordig íedereen erover schrijft , maar ja.
    wat doe je eraan?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    weet je ,

    de mensen die zulke dingen schrijven zullen heus niet veranderen omdat jij er een topic over maakt.

    en ,
    ik vind het ook wel zo dat tegenwoordig íedereen erover schrijft , maar ja.
    wat doe je eraan?

    kee das waar n_n

    uwhh.. se platbrande ? O_o nee grapje so erg benk nou ook wer nie


    We can only learn to love by loving.

    Mijn serie is nou niet egt bepaald realisitisch als onderwerp (vondeling, verloren familie, geest etc.) maar zelfmoord komt er niet is voor..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Te overdreven is idd een beetje, als je een ding van je hele lijst in een serie gebruikt, vind ik het nog wel kunnen, mar als je het zelf niet heb meegemaakt, moet je wel heel goed erover na gaan denken hoe imeand zich in die situatie voelt, anders word het zoo onecht..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    @Say
    n_n geessttt...

    @MagicMystery
    idd ik vind het prima als je bijv. het onderwerp anorexia kiest fzo maar als je : mishandeld snijdend anorexia meisje kiest fso wordt het egt so onecht enz.


    We can only learn to love by loving.

    @Say
    n_n geessttt...

    @MagicMystery
    idd ik vind het prima als je bijv. het onderwerp anorexia kiest fzo maar als je : mishandeld snijdend anorexia meisje kiest fso wordt het egt so onecht enz.



    Dat vind ik ook :)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    @Say
    n_n geessttt...

    @MagicMystery
    idd ik vind het prima als je bijv. het onderwerp anorexia kiest fzo maar als je : mishandeld snijdend anorexia meisje kiest fso wordt het egt so onecht enz.


    Probeer die van mij over snijden dan eens,en vertel me of die echt zo onecht is:)


    Music is the new sex

    Nou; mijn series gaan niet over zo'n dingen maar mijn stand alone's wel äber in die Stand Alone's komt geen TH voor

    @Say
    n_n geessttt...

    @MagicMystery
    idd ik vind het prima als je bijv. het onderwerp anorexia kiest fzo maar als je : mishandeld snijdend anorexia meisje kiest fso wordt het egt so onecht enz.



    Jaaah... Spooky... xD
    Maar die van mij is [volgens mij] zo geschreven dat het wel spaannend en echt lijkt. Maar je tog weet dat het nep is xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...