• lees de titel.

    Ik vind al die series dus ZO onrealistisch worden. sorry hoor, ik weet ook wel dat mijn series niet super logisch zijn enzo maar goed. het lijkt er steeds meer op dat je in een serie een scene/emo kiddo meot zijn dat mishandeld of misbruikt wordt door haar ouders en zelfmoord wil plegen tot ze th ontmoet en dan snij je je er ook nog is bij. :X sorry hoor maar ik vind het nergens op slaan. kun je geen serie maken zonder enige klote drama!? [excuus voor taalgebruik] misschien zijn er wel mensen hier op Quizlet die het echt mee maken. Hoe zullen die zich voelen?! Nou? ik weet het. die voelen zich klote.. die lezen haast geen verhalen meer,wetend dat er toch alleen maar pijn en verdriet in zit. ik ben zo'n iemand die haast geen verhalen meer leest omdat het mij pijn doet.de meesten van jullie weten niet eens hoe het is om mishandeld of misbruikt te worden :X dus waarom zou je er over schrijven?!

    zo dit was mijn mening.. je mag me uitschelden,afkatten en alles wat je niet laten kan het doet me toch niks ik heb gezegd wat ik zeggen wou.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ga je uitschelden want ik weet van sommige dingen waar ik over schrijf genoeg,..[/oke dat is geen schelden nmaar toch] Gheghe maar mooie preek hoor schat.\Maar je kan ook proberen zo realistish mogelijk te gaan schrijven zoals mij..[a]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ga je uitschelden want ik weet van sommige dingen waar ik over schrijf genoeg,..[/oke dat is geen schelden nmaar toch] Gheghe maar mooie preek hoor schat.\Maar je kan ook proberen zo realistish mogelijk te gaan schrijven zoals mij..[a]

    ja oke jij brengt het nog mooi en realistisch maar de helft van die lui doen het altijd maar zo ;; je vader slaat je half dood en je gaathuilend naar de badkamer pakt een scheermesje en begint jezelf te snijden.. :x echt altijd hetselfde gezeik ;l


    We can only learn to love by loving.

    Hmm dat is wel waar, maar oke sommige kunnen schrijven en anderen niet, maar oke ik schrijf gewoon ofuit verveling of om dingen te vergeten gheghe, nouja en ik weet er genoeg van om over te schrijven maar ik begrijp je ook wle hoor als ik zo'n quiz lees over iets waar ik dus niet echt tegen kan dan denk ik ook, hoezo schrijf je het zo breng het realistisher ofzo.o.O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmm dat is wel waar, maar oke sommige kunnen schrijven en anderen niet, maar oke ik schrijf gewoon ofuit verveling of om dingen te vergeten gheghe, nouja en ik weet er genoeg van om over te schrijven maar ik begrijp je ook wle hoor als ik zo'n quiz lees over iets waar ik dus niet echt tegen kan dan denk ik ook, hoezo schrijf je het zo breng het realistisher ofzo.o.O


    whoehoe dus ivy is het stiekem lekker soort vn met mij eens.. n_n ik schrijf altijd wnnr ik me verveel,nix te doen heb of boos ben op alles om me heen o_o


    We can only learn to love by loving.

    Hmm lekker afreageren, maar zullen we on topic blijven [/ik ben raar aan het doen]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jullie zijn Enggg,:P

    Jullie zijn Enggg,:P


    wie wij ?
    meen je da nou?! x_x ghegeh x3


    We can only learn to love by loving.

    Dat vind ik niet aardig, oke ik ga stoppen,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    jeej kheb dat niet!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    menseeen.
    vrolijke niet mishandeling snijding depressiefheid series zijn veel leuker om te lezen.
    ^^ _O_


    AAP

    Eerlijk gezegt, ik vind die verhalen beter dan die verhaaltjes met alleen maar liefde. Kijk, oke, sommige verhalen gaan te ver in het opzicht van automonulatie. (dat was het toch?) Maar ik vind ze sowieso stukken beter dan die verhaaltjes waarin er alleen maar liefdesdrama's in voorkomen. Dát is pas onrealistisch.


    Life is hard and then we die

    Ja, ik vind jullie volkomen gelijk hebben...
    Bij sommige verhalen, wordt je eerst geslagen door je vriendje, dan is je moeder veslaafd aan drugs en alcohol. Je vader verlaat daarvoor je moeder, je voelt je ellendig en je gaat je snijden. Dan word je nog eens gepest omdat je emo bent, en omdat ze je te dik vinden. Dan krijg je anorexia... Dan komt je TH tegen, die helpen je erboven op, maar dan word je ontvoerd en verkracht...
    Zo kom je er veel op Q. tegen. Dat vind ik niet eens leuk om te leten.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Verhalen met een goed verhaal lijn is vaak al mooi. En als het dan lijkt alsof alles net echt gebeurd is het een super verhaal. Mijn alles eerste verhaal is zo nep,echt waar. Maar de verhalen die later kwamen zijn met veel meer gevoel en realiteit geschreven. Mensen die niet weten waar ze over schrijven horen niet te schrijven over die dingen.
    Dikke preek weer^^


    Music is the new sex

    Het is vaak wel overdreven idd. Maar een verhaal over ''vandaag ging je naar school, je kijkt naar de moeilijke wiskundesom, je vind de les saai, je gaat naar huis en doet je huiswerk, daarna praat je op msn met wat mensen, je gaat slapen, volgende dag ga je weer naar school...'' is ook nogal saai he..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Het klopt wel, ik maak zelf geen verhaal over zelfmoord ofzo maar sommige verhalen zijn wel erg mooi.Als je niet overdrijft toch, maar er moet wel een beetje drama of spanning in een verhaal inzitten want anders gebeurt er niets in je verhaal en leest niemand het, net zoals bij tv-serie's.Daar beleven die mensen toch ook vanalles terwijl wij misschien 1 van die dingen in het echt ooit is meemaken (;


    The soul needs autumn.