• Ja, ik vroeg mij dat net af. Als Meryl Streep in Harry Potter zou spelen, wie zou zij dan zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uh, wat een vraag. xd
    Maar ik zie haar echt graag spelen, ik zou haar een hoofdrol geven. :3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Uh, wat een vraag. xd
    Maar ik zie haar echt graag spelen, ik zou haar een hoofdrol geven. :3


    Harry? Ik weet het niet, maar ik had me hem toch anders voorgesteld toen ik de boeken las. :Y)


    McGonagall is de eerste rol die me te binnen schiet, maar eigenlijk vind ik Maggie Smith the goed voor die rol om me er echt iemand anders in voor te kunnen stellen. Er zijn verder alleen niet heel veel rollen voor wat oudere vrouwelijke personages... Misschien Trelawney? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Harry? Ik weet het niet, maar ik had me hem toch anders voorgesteld toen ik de boeken las. :Y)


    McGonagall is de eerste rol die me te binnen schiet, maar eigenlijk vind ik Maggie Smith the goed voor die rol om me er echt iemand anders in voor te kunnen stellen. Er zijn verder alleen niet heel veel rollen voor wat oudere vrouwelijke personages... Misschien Trelawney? :'D


    Zie je, dat is het punt. Zij zou een goede kandidaat zijn, maar Emma Thompson doet het gewoon zo goed!
    Misschien Umbrigde. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Zie je, dat is het punt. Zij zou een goede kandidaat zijn, maar Emma Thompson doet het gewoon zo goed!
    Misschien Umbrigde. ^^


    Nee! Zij is hatelijk, en Meryl is een te fantastische actrice om haar te haten in de fims.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    (...)

    Nee! Zij is hatelijk, en Meryl is een te fantastische actrice om haar te haten in de fims.


    The devil wears prada?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    The devil wears prada?


    Maar daar blijkt ze uiteindelijk goed te zijn. (Eén van mijn lievelingsfilmen Meryl Streep én Anne Hathaway, veel beter gaat het niet worden.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Docent oude Runnen :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Patholoog schreef:
    (...)

    Zie je, dat is het punt. Zij zou een goede kandidaat zijn, maar Emma Thompson doet het gewoon zo goed!
    Misschien Umbrigde. ^^


    Dat zou kunnen, maar ik vind haar er gewoon niet echt uitzien als Umbridge. De enige andere vrouwen die ik zo snel nog kan verzinnen en die ook echt een paar zinnen tekst hebben in de films zijn Molly Weasley, Madame Hooch, Olympe Maxime en Poppy Pomfrey. Een van die laatste drie rollen had ze wel kunnen spelen, denk ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geen idee. Persoonlijk vind ik Meryl Streep eerlijk gezegd niet zo geweldig.


    If you're going through hell; keep going

    Square schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen, maar ik vind haar er gewoon niet echt uitzien als Umbridge. De enige andere vrouwen die ik zo snel nog kan verzinnen en die ook echt een paar zinnen tekst hebben in de films zijn Molly Weasley, Madame Hooch, Olympe Maxime en Poppy Pomfrey. Een van die laatste drie rollen had ze wel kunnen spelen, denk ik.


    Ergens zie ik haar wel Madame Hooch spelen ja. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zie haar Olympe Máxime spelen. Omdat zij de arrogante uitdrukking perfect kan vertolken zonder dat ze er verschrikkelijk uitziet.
    I love Meryl Streep.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hooch, for sure.


    We need a bigger boat.

    Dinges. Diegene die Harry interviewt in HP and the Goblet of Fire.
    Shame on me dat ik de naam vergeten ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zie haar als Umbridge.


    Ex astris, sciencia

    Gatsby schreef:
    Dinges. Diegene die Harry interviewt in HP and the Goblet of Fire.
    Shame on me dat ik de naam vergeten ben.


    Rita Skeeter! Dat is inderdaad een hele goede. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan