• Ik heb net een telefoontje binnengekregen van mijn mentrix en ik heb te horen gekregen dat ik niet zak naar 4VMBO, maar gewoon 3HAVO over mag doen! (ik had namelijk behoorlijk wat tekortpunten, niet omdat het moeilijke leerstof was, maar gewoon omstandigheden thuis etc.)
    Maar ik ben dus hartstikke opgelucht en mijn dag begint dus best goed (:

    Wie zijn er allemaal over of hebben hun examen gehaald?


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Melieke schreef:
    (...)

    Dat van ons is echt simpel, eens je het goed uitgelegd hebt gekregen. :')

    Ja, dat zal vast wel haha. Het is gewoon dat ik niet snap wat er beter is aan onder je niveau werken dan op je nivea blijven en het gewoon nog een keertje proberen, maar ja. We zijn allebei anders gewend.


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Yes, ik heb precies hetzelfde :]

    Dat is zeker wel fijn!
    Voor mij is het nog even afwachten of ik over ben. Moet nog punten terug krijgen van mijn hertentamens en ik moet ze allebei gehaald hebben, om over te gaan.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    stylinfringe schreef:
    (...)
    Ja, dat zal vast wel haha. Het is gewoon dat ik niet snap wat er beter is aan onder je niveau werken dan op je nivea blijven en het gewoon nog een keertje proberen, maar ja. We zijn allebei anders gewend.


    Wel, als je een B-attest krijgt mag je kiezen; niveau zakken of je jaar overdoen. (:


    If you're going through hell; keep going

    Amaray schreef:
    Goedzo! Ik ben gewoon over.^^


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gefeliciteerd! :)

    Ik ben over naar Havo 5! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Proficiat!
    Ik ga naar het eerste jaar van het hbo (:


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd! ^^
    Ik ben over naar mijn 2e jaar.

    Yeaah gefeliciteerd! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thanks y'all (=


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Gefeliciteerd! (:
    Ik ben sinds een paar dagen een gediplomeerde onderwijsassistent.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gefeliciteerd!
    Ik heb mijn havo-diploma gehaald.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben gezakt voor mijn HAVO examens. Ik ga nu de opleiding Filiaalmanager doen op het MBO. Het is een versnelde opleiding, waarmee ik in één jaar klaar ben en daarna een MBO4 diploma heb. Daarmee wil ik dan alsnog naar het HBO (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben op wonderbaarlijke manier over naar 4VWO! Yess (:


    Opgeven is geen optie.

    Ik ga niet meer naar school. :Y)


    -