• Oke, het valt me op.
    Er zijn weinig jongens op quizlet.


    Niet dat het mij wat uitmaakt.

    Dan zeg je dat tegen mij en niet tegen heel quizlet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wrennah schreef:
    (...)
    Nou, aardiger mag ook. ;s


    Whut

    Wrennah schreef:
    (...)
    Omg, ur a boy?
    Ik had een vermoeden dat je een meisje was ;s


    Je was niet de enige. Er zijn zoveel meisjes op Q dat ik er negen van de tien keer van uit ga, als ik iemand op Q zie die ik niet ken, dat het een meisje is.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Je was niet de enige. Er zijn zoveel meisjes op Q dat ik er negen van de tien keer van uit ga, als ik iemand op Q zie die ik niet ken, dat het een meisje is.

    Hhaha. Beh bij Jacco en Mitchell, ging ik bij iedereen van uit dat het meisjes zijn.


    -

    dooddoenervo schreef:
    Dan zeg je dat tegen mij en niet tegen heel quizlet.
    Wat maakt het uit wat ze zegt? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wrennah schreef:
    (...)
    Hhaha. Beh bij Jacco en Mitchell, ging ik bij iedereen van uit dat het meisjes zijn.
    Haha yes :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh people, calm your tits. Er zijn zoveel mensen op internet met zo'n "in-your-face" recht-door-zee additude. Q is geen uitzondering.
    Als iemand je niet leuk vind, ah well. Gebeurt wel vaker. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 23:49 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan niet tegen mensen die heel veel onzintopics aanmaken en veel spammen.

    Ik pleit wel voor meer onzin. People act more and more like they have a giant stick up their arse. En dat veel meer tegenwoordig. Bovendien kun je je 't jezelf ook moeilijk maken door je er bewust aan te gaan zitten storen. Loat goan, meld die shit als mensen de regels overtreden en kloar d'rmet :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ik pleit wel voor meer onzin. People act more and more like they have a giant stick up their arse. En dat veel meer tegenwoordig. Bovendien kun je je 't jezelf ook moeilijk maken door je er bewust aan te gaan zitten storen. Loat goan, meld die shit als mensen de regels overtreden en kloar d'rmet :].


    Magnificent.

    Dragneel schreef:
    (...)


    Magnificent.

    Hhaha die gif^^


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    Hhaha die gif^^


    26 - 02 - '16

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ik pleit wel voor meer onzin. People act more and more like they have a giant stick up their arse. En dat veel meer tegenwoordig. Bovendien kun je je 't jezelf ook moeilijk maken door je er bewust aan te gaan zitten storen. Loat goan, meld die shit als mensen de regels overtreden en kloar d'rmet :].


    Helaas valt er niet veel te melden aan de regels nét niet overtreden en aan je actieve topics die volstaat met de meest domme spelletjes die iemand uit zijn duim zuigt door 'hoi' te moeten zeggen mag blijkbaar ook. Gelukkig heb ik het subforum nu uitstaan en is mijn actieve topics lijst lekker opgeruimd. :Y) Het is ook vervelend als de ander je mening niet gewoon kan accepteren en dan verder kan gaan met zijn leven, maar dat is mijn probleem verder niet.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat er meer jongens op Q zittend dan iedereen verwacht. Ik heb al op meerdere profielen geklikt en dat ik er toen pas achter kwam dat het een jongen was :')


    From these ashes, I will rise

    Assassin schreef:
    (...)

    Helaas valt er niet veel te melden aan de regels nét niet overtreden en aan je actieve topics die volstaat met de meest domme spelletjes die iemand uit zijn duim zuigt door 'hoi' te moeten zeggen mag blijkbaar ook. Gelukkig heb ik het subforum nu uitstaan en is mijn actieve topics lijst lekker opgeruimd. :Y) Het is ook vervelend als de ander je mening niet gewoon kan accepteren en dan verder kan gaan met zijn leven, maar dat is mijn probleem verder niet.


    Ben je daar nu nog serieus mee bezig? Ik was dat al vergeten.:Y)
    En ja dat een spelletje was dom Ja, ik wou daar nog boemen van maken maar niemand speelde daar meer dus.
    En précies of jij hebt nog nooit onzin aangemaakt!


    Queer zijn is gewoon alles