• Nja,

    Ik heb dus voor me verjaardag een fashion cheque gekregen.
    En heb geen idee waar ik dat moet aan uitgeven =d

    Iemand suggesties?

    Thanks.

    Ligt eraan wat je leuk vind.

    Een fashioncheque van wat precies?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aan fashion.


    -

    Genius schreef:
    Aan fashion.


    Gewoon wat roekeloze suggesties ;'D

    heb namelijk geen idee wat ik ervan moet kopen

    Leuke kleren!!! Gewoon broeken, shirts, overhemden, etc. Desnoods koop je er sokken en onderbroeken van :p


    Happy Birthday my Potter!

    Koop eens wat chiques, iets wat je normaal niet zou kopen.


    Your make-up is terrible

    Geen idee, wij weten niet wat jij nodig hebt. Kijk eens in je kleerkast en maak een lijstje wat je eigenlijk nog graag zou hebben; dan kun je selecteren.


    If you're going through hell; keep going

    Haha, je moet kleding kopen ervan :P
    Fashioncheque xD Ik dach tdat ze dat alleen in de reclame deden, maar kennelijk kopen mensen het nog echt ook!
    Je schijnt het gewoon bij elke kleding winkel te kunnen uitgeven, dus als je iets leuks ziet, gewoon gebruiken, waar je meestal je kleding koopt ofzo? Iets wat je nodig hebt voor straks op vakantie en anders gewoon bewaren tot je wat tegenkomt. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Haha, je moet kleding kopen ervan :P
    Fashioncheque xD Ik dach tdat ze dat alleen in de reclame deden, maar kennelijk kopen mensen het nog echt ook!
    Je schijnt het gewoon bij elke kleding winkel te kunnen uitgeven, dus als je iets leuks ziet, gewoon gebruiken, waar je meestal je kleding koopt ofzo? Iets wat je nodig hebt voor straks op vakantie en anders gewoon bewaren tot je wat tegenkomt. :)


    Ja dat dacht ik eerst ook ik kreeg er dus ook 1.

    Maar ty voor de tips :D

    Assassin schreef:
    Koop eens wat chiques, iets wat je normaal niet zou kopen.


    26 - 02 - '16

    nerveus schreef:
    Haha, je moet kleding kopen ervan :P
    Fashioncheque xD Ik dach tdat ze dat alleen in de reclame deden, maar kennelijk kopen mensen het nog echt ook!
    Je schijnt het gewoon bij elke kleding winkel te kunnen uitgeven, dus als je iets leuks ziet, gewoon gebruiken, waar je meestal je kleding koopt ofzo? Iets wat je nodig hebt voor straks op vakantie en anders gewoon bewaren tot je wat tegenkomt. :)

    Dit dus ^^ ;)


    -

    Leef je uit bij de Primark zou ik zeggen, kan je waarschijnlijk heel wat kopen voor het bedrag van de fashioncheque.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Leef je uit bij de Primark zou ik zeggen, kan je waarschijnlijk heel wat kopen voor het bedrag van de fashioncheque.



    dat valt nog reuze mee. :P

    Alecia schreef:
    (...)



    Chique vind ik mooi :)

    Een leuk lingerie setje :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'