• Every school has its cliques. Those at Ridgebrook High are just more extreme. The Punk Rockers and the Flower Children run in opposite circles of the high school, avoiding one another at all costs. The neutrals try to make peace but clashing between the groups comes second nature to the students. Steps have been taken to try and stop the tattooed rebels from harassing the crown wearing bunch but nothing has worked. After all, in the age of self expression, who's to say you can't ink your skin or wear a diadem of roses in your hair?

    © Origineel: Inked Petals roleplay

    Punk Rockers:
    - Ashley Falls (Lootus)
    - Aislin Maeve Savage (Unimaginable)
    - Spencer Jones (Dasskin)
    - Candace 'Blythe' Tindale (Exposed)
    - Louis Austin (stylincasta)
    -

    Flower Children:
    - Delilah Duvessa (Dasskin)
    - Otea Asher (stylinfringe)
    - Porter Neillan (Unimaginable)
    - Harrison 'Harry' Clarke (Confortare)
    - Nim Marro (Limits)
    -

    Neutralen:
    - September Farron (Karmin)
    - Dashiell 'Dash' Nuwanda (stylinfringe)
    - Leighton 'Leigh' Wayland (Vivoide)
    - Nathaniel 'Nathe' Cohen (Unimaginable)
    - gereserveerd door (Stylez)
    -

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Clique:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto & beschrijving)
    Extra: (optioneel)

    Je mag maximaal 3 rollen (:

    We zijn begonnen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 23:23 ]


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Ik heb Candace helemaal afgemaakt. Maar in principe heet ze voorlopig voor - bijna - iedereen Blythe. :3

    Naam: Candace ‘Blythe’ Zhalia Tindale.
    Bijnaam: Hoewel Candace haar officiële naam is - kent en noemt iedereen haar ‘Blythe’ of Tindale. Blythe is de naam die ze zichzelf heeft gegeven, en de enige mensen die haar bij de naam Candace noemen zijn leraren en haar ouders.
    Leeftijd: Candace is vrij jong, zeventien om precies te zijn, maar ze wordt veel ouder geschat en draagt vrijwel altijd een fake ID bij zich om aan te tonen dat ze rond de negentien is. Ze verjaart op twaalf juni.
    Clique: Punk Rockers.
    Innerlijk: Candace - Blythe - heeft min of meer twee kanten. De ene bewaard ze voor thuis. Je zou het niet zeggen als ze je voorbij loopt - maar Candace is vrij rijk. Haar vader is een Europees diplomaat en haar moeder een keiharde advocate. Manieren heeft Candace dan ook echt wel aangeleerd. Binnen de muren van het herenhuis dat haar ouders bezitten gedraagt zij zich voorbeeldig. Ze is de ideale dochter, een typisch meisje-meisje.
    Zodra zij echter haar eigen terrein verlaat - veranderd Candace in de Blythe die iedereen minstens éénmaal heeft gezien. Ze kan meedogenloos zijn in haar woorden, en iemand totaal negeren. Alles dat zij thuis moet inhouden, komt er uit als ze op school is. Niemand wil Blythe dan ook kwaad maken: woedeaanvallen bij haar duren kort, maar kunnen o zo veel schade aanrichten. De mensen die zij tot haar vriendengroep rekent hebben echter een betrouwbare vriendin in handen. Ze is enorm graag bezig met het verleiden van zowel jongens als meiden - van beide is ze niet vies, en ze gebruikt haar lieflijkheid en trucjes dan ook maar al te graag om haar doelen te bereiken. Haar seksualiteit is overigens wel honderd procent hetero, maar dat betekent niet dat ze zich altijd zo gedraagt. Dat Candace geld heeft - weet dan ook bijna niemand. Ze kleed zich op school vrij gemakkelijk en draagt vrijwel altijd haar kistjes. Candace heeft daarnaast een vrij makkelijk gevoel voor humor. Ze is geen pessimist - al kan zij absoluut overkomen als een alleshater. Dat is meer voor de schijn, en om anderen een hak te zetten. Ze is nog lang niet klaar met het leven en gaat graag nogal ver in het begrip ‘‘you only live once.’’

    Uiterlijk: Dat Candace zichzelf goed verzorgd, is terug te zien in haar uiterlijk. Op haar roomblanke huid zijn weinig tot geen oneffenheden te vinden - op een enkele sproet in haar gezicht na. Erg groot is Candace helaas niet. Ze telt, als ze geluk heeft, maar 159 centimeter. Hakken draagt ze enkel op de feestjes die ze verplicht moet bijwonen, en met haar kistjes telt ze misschien twee centimeter meer. Het maakt haar echter totaal niet uit. Dat ze er niet zo extreem uit ziet als sommigen uit haar clique - maakt haar wel opvallend. Ze zou overal bij kunnen horen - bij iedere, populaire clique.
    Waarom ze zich zo ''braaf'' kleed, en nog geen tattoo's of piercings heeft - is niet geheel haar eigen keuze. Haar ouders zouden het totaal niet kunnen waarderen, en bovendien is haar gedrag genoeg om aan te tonen dat ze bij de Punk Rockers hoort. Candace is overschrokken - zonder twijfel. Een uitdaging met haar aangaan is dan ook het meest domme dat je kunt doen. Candace wint altijd - wat ze er ook voor moet doen.
    Ze zou graag haar lokken verven, of een piercing nemen - samen met een tatoeage. Het zijn enkel haar gespleten levens die haar ervan weerhouden.
    Ze kan een bepaald ‘‘I don't care’’-gezicht trekken, en dat maakt dat ze de meeste mensen zo afgewimpeld heeft. Dat neemt niet weg dat Candace aantrekkelijk is - en dat weet ze. Ze zal er ook niet om liegen of complimentjes gaan zitten vissen: zo is ze gewoon niet.
    Ondanks haar rol als rock 'n roll bitch, blijft Candace een meisje met een bepaalde klasse. Onbereikbaar voor de meesten, welliswaar, maar die klasse blijft altijd aanwezig. Met haar lengte, is Candace gelukkig niet heel dik. In feite leunt ze tegen het slankmagere type aan - en is ze blij met de zachte rondingen die ze heeft gekregen. Deze weet ze dan ook prima te benutten. Het woordje ‘‘hoer’’ of ‘‘slet’’ doet haar niet veel. Ze vindt dat ze er boven staat, en daar heeft zij maar één antwoord voor: ‘‘Haters gonna hate.’’




    Extra: Als kind is Candace eens bijna verdronken toen de auto waarin zij zich op dat moment bevond van een brug reed. Sindsdien staat Candace doodsangsten uit naar water en kleine ruimten. Ze is dan ook zwaar claustrofobisch en áls ze zo'n paniekaanval beleeft - kan ze nog eens erg agressief uit de hoek komen.
    Daarnaast, is Candace er eng goed in om mensen het gevoel te geven dat ze niet bestaan. Niet eens expres: dat is haar manier om de gevoelens die ze niet kan handelen buiten te sluiten. Maar weinig mensen beseffen dat Candace ook breekbaar is - en dus voldoet ze altijd aan de eisen van onverschrokken bitch. Geen zwakte uiten - dat is haar manier van leven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Confortare schreef:
    Yay, een Punk Louis haha. Wanneer beginnen we ongeveer met de RPG? :3.

    Ik wil misschien al vanavond beginnen, hihi.


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Naam: Nathaniel Cohen.
    Leeftijd: 18, geboren op 2 januari.
    Clique: Neutralen.
    Innerlijk:
    Nathan is een erg drukke jongen, die soms een beetje te spontaan over komt en iedereen altijd bij elkaar probeert te krijgen. Nathan is koppig en als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft krijg je hem ook niet zo snel omgepraat. Hij heeft er ook een hekel aan als mensen hem om proberen te praten en luistert naar weinig mensen. Hij is heel sociaal en actief, al kan hij zich soms nogal lui gedragen. Hij is erg zorgzaam en voelt zich vaak en snel verantwoordelijk voor andere, vooral als het om zijn vrienden of familie gaat. Hij kan goed luisteren, maar zelf is hij niet zo een prater. Meestal zie je hem raar doen of ergens een grapje van maken, maar als je hem eenmaal serieus hoort praten weet je dat er iets is. Een erg interessant verleden heeft hij niet, het was erg standaard en alles ging wel goed. Hij heeft nooit echt problemen met andere gehad en hij is ook nooit echt in de problemen gekomen. Zijn ouders werkte wel veel, waardoor hij kon doen wat hij wilde en er nooit iemand was om hem te vertellen dat iets niet mocht, waar hij wel eens misbruik van had gemaakt. Nathan maakt niet snel misbruik van dingen, tenzij hij er niemand mee kwaad doet. Nathan heeft echter wel dat hij soms een beetje bot over kan komen en zich met de meeste dingen niet bemoeid, zoals de ruzie tussen de punks en de flower children. Zijn beste vriendin, Candace, behoort tot de punk rockers en daarom als hij zich er al mee bemoeit heeft hij soms de neiging om hun kant te kiezen. Nathan zelf wil zich er liever niet mee bemoeien omdat hij het onzin vindt, maar hij vind het prima zolang er niemand gewond raakt. Nathan kan erg mysterieus doen en is erg goed in zijn mond houden, al kan hij ook een vrij grote mond hebben tegen andere. Nathan zelf is geen punk rocker omdat hij niks heeft met de muziek, de kledingstijl, of wat dan ook en het hele flower gedoe vindt hij maar een beetje vaag. Naast het feit dat hij rookt en een oorbel heeft is hij eigenlijk ook een hele normale jongen. Hij houdt veel van voetbal en hij gaat één keer in de zoveel tijd met zijn vrienden karten, omdat hij dat geweldig vind. Hij is soms een beetje traag van begrip, wat soms echt heel grappig over kan komen. Ook is hij niet zo slim als het gaat om zijn school, aangezien hij het tempo vaak niet bij kan houden en niet de slimste is. Hij doet echter zijn best om niet achterop te raken, wat soms nog een hele klus kan zijn. Hij is meestal wel lief, maar je moet niet bij hem in de buurt komen als hij dronken is, omdat hij dan heel aanhankelijk wordt, wat som heel irritant kan zijn. Hij houdt veel van de gezelligheid op feestjes en hij houdt ook veel van dat soort muziek. Toch is hij over het algemeen een beetje afstandelijk en wil hij absoluut niet dat mensen aan zijn haar zitten, of de hele tijd willen knuffelen. Hij is niet erg aanhankelijk en ook erg onafhankelijk, aangezien hij zijn eigen problemen ook wel allemaal zelf oplost.
    Uiterlijk: (foto & beschrijving)


    Nathaniel is een jongen van ongeveer 1.78 lang en vrij gespierd, zijn lengte zit hem echter soms wel in de weg, aangezien hij graag wat langer had willen zijn. Hij heeft grijs blauwe ogen, waar hij al vaak complimenten voor heeft gekregen en vrij dikke wenkbrauwen. Zijn haar is donkerbruin en zit bijna altijd hetzelfde, tenzij het weer wat langer wordt en het geknipt moet worden, dan heeft hij meestal geen kuif. Zijn haar is één van de weinige dingen waar hij altijd de tijd voor neemt. Hij heeft een oorbel. Verder heeft hij een niet al te opvallende kledingstijl en draagt hij meestal gewoon het eerste wat hij uit de kast pakt in de ochtend.
    Extra: (optioneel) Nathan heeft één vriendin die hij al bijna zijn hele leven kent, Candace. Hij weet veel van haar, net als zij veel weet van hem. Ze is bet zijn kleine zusje voor hem. Ook heeft hij een baantje, als pizza bezorger. Hij stelt zich overal altijd voor als Nathe of Nathan, omdat hij Nathaniel een vreselijke naam vindt en zijn vrienden hem vroeger altijd Nathan noemde, wat later Nathe werd .


    Ik breid hem misschien nog wat uit, maar eigenlijk vind ik hem zo wel goed.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 17:24 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable : Nathan is accepted (:

    Zal ik zo alvast een begin topic maken?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 17:59 ]


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Zou wel leuk zijn ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag ik een meisje bij Flower Children? Of is er een verbod? Haha ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    stylinfringe schreef:
    Unimaginable : Nathan is accepted (:

    Zal ik zo alvast een begin topic maken?


    Jajajajajajajaja!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    stylinfringe schreef:
    Unimaginable : Nathan is accepted (:

    Zal ik zo alvast een begin topic maken?



    Jaaa^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Stylez schreef:
    Mag ik een meisje bij Flower Children? Of is er een verbod? Haha ;3

    Het liefst heb ik nog wel een jongen bij de flower children, hihi ;$


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    stylinfringe schreef:
    (...)
    Het liefst heb ik nog wel een jongen bij de flower children, hihi ;$


    Ghehe, ik kan geen jongens spelen. Het spijt me (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    (...)

    Ghehe, ik kan geen jongens spelen. Het spijt me (:

    Anders is er nog wel een meidenrol bij de neutralen als je dat misschien leuk vindt?


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    We zijn begonnen!


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    stylinfringe schreef:
    (...)
    Anders is er nog wel een meidenrol bij de neutralen als je dat misschien leuk vindt?


    Jup, kan je die reserveren voor me?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    (...)

    Jup, kan je die reserveren voor me?

    Doe ik!


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Ik heb Harrisons leeftijd veranderd naar 17!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.