• Every school has its cliques. Those at Ridgebrook High are just more extreme. The Punk Rockers and the Flower Children run in opposite circles of the high school, avoiding one another at all costs. The neutrals try to make peace but clashing between the groups comes second nature to the students. Steps have been taken to try and stop the tattooed rebels from harassing the crown wearing bunch but nothing has worked. After all, in the age of self expression, who's to say you can't ink your skin or wear a diadem of roses in your hair?

© Origineel: Inked Petals roleplay

Punk Rockers:
    - Ashley Falls (Lootus)
    - Aislin Maeve Savage (Unimaginable)
    - Spencer Jones (Dasskin)
    - Candace 'Blythe' Tindale (Exposed)
    - Louis Austin (stylincasta)
    -

Flower Children:
    - Delilah Duvessa (Dasskin)
    - Otea Asher (stylinfringe)
    - Porter Neillan (Unimaginable)
    - Harrison 'Harry' Clarke (Confortare)
    - Nim Marro (Limits)
    -

Neutralen:
    - September Farron (Karmin)
    - Dashiell 'Dash' Nuwanda (stylinfringe)
    - Leighton 'Leigh' Wayland (Vivoide)
    - Nathaniel 'Nathe' Cohen (Unimaginable)
    - gereserveerd door (Stylez)
    -

Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Clique:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto & beschrijving)
    Extra: (optioneel)

Je mag maximaal 3 rollen (:

We zijn begonnen!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 23:23 ]

"Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

Vivoide schreef:
    kan ik een neutral meisje reserveren? vul haar vanavond nog in

Is goed! Ik zet je er bij.

"Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

Naam: Harrison ‘Harry’ Clarke.
    Roepnaam: Harrison wordt eigenlijk altijd Harry genoemd, omdat hij Harrison zelf te lang vindt. Alleen door de Punks wordt hij Harrison genoemd of zelfs niet eens bij zijn naam.
    Bijnaam: Harri, Harr, Hazza, Hazz, H.
    Leeftijd: 17 jaar, hij verjaart op 1 februari.
    Clique: Flower Children.
    Innerlijk: Harrison is een hele leuke en spontane knul die graag dingen voor iemand anders doet. Hij is een stille jongen die niet vaak praat, maar als je hem eenmaal kent komt hij goed los en praat hij over alles en nog wat. Hij is niet zo geduldig als de gemiddelde mensen. Harrison vindt het fijn om rustig in het gras te liggen en bloemenkroontjes te maken wat hij doet met elke bloem die hij ziet. Hij vindt het niet leuk dat er zoveel dingen tussen de Punks en de Flower Children gebeuren en hij probeert zich erbuiten te houden, maar dat lukt niet altijd. Harrison is erg onzeker over zijn uiterlijk en hij vindt het nooit fijn als mensen tegen hem zeggen dat hij lelijk is. Hij is nooit zo enorm verdrietig bij zijn vrienden, want hij wil niet de zielige uithangen. Toch lukt het hem soms niet om altijd de blije uit te hangen. Ook durft Harrison het helemaal niet om voor zichzelf op te komen. Hij wil nooit vaak heel erg afzijdig zijn, want hij is best wel goed om vrienden te maken met de mensen die hij aardig vindt. Ondanks dat hij goed is in vrienden maken, blijft hij verlegen. (Verder zie ik het wel in de RPG zelf).
    Uiterlijk:

Harry Styles.
    Harrison vindt het leuk om bloemenkroontjes te maken en daarom heeft hij elke week, misschien zelfs elke dag een ander bloemenkroontje. Hij heeft een casual look en hij heeft echt zijn eigen stijl van kleding. Harrison is best wel klein in tegenoverstelling tot de andere jongens op school (ten minste, dat vindt hij zelf). Hij is namelijk 1.78. Hij draagt graag mutsjes, maar die doet hij steeds minder aan omdat hij dan meestal een bloemenkroontje tot beschikking heeft. Als hij dat niet heeft, gaat hij altijd met een mutsje naar school en daar maakt hij dan een bloemenkroontje. Dan bergt hij het mutsje op en dan gaat hij verder met de dag met het bloemenkroontje.
    Extra: Harrison houdt stiekem wel van tattoos, maar hij vertelt het niemand.

[ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 23:54 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Confortare schreef:
    Naam: Harrison ‘Harry’ Clarke.
    Roepnaam: Harrison wordt eigenlijk altijd Harry genoemd, omdat hij Harrison zelf te lang vindt. Alleen door de Punks wordt hij Harrison genoemd of zelfs niet eens bij zijn naam.
    Bijnaam: Harri, Harr, Hazza, Hazz, H.
    Leeftijd: 19 jaar, hij verjaart op 1 februari.
    Clique: Flower Children.
    Innerlijk: Harrison is een hele leuke en spontane knul die graag dingen voor iemand anders doet. Hij is een stille jongen die niet vaak praat, maar als je hem eenmaal kent komt hij goed los en praat hij over alles en nog wat. Hij is niet zo geduldig als de gemiddelde mensen. Harrison vindt het fijn om rustig in het gras te liggen en bloemenkroontjes te maken wat hij doet met elke bloem die hij ziet. Hij vindt het niet leuk dat er zoveel dingen tussen de Punks en de Flower Children gebeuren en hij probeert zich erbuiten te houden, maar dat lukt niet altijd. Harrison is erg onzeker over zijn uiterlijk en hij vindt het nooit fijn als mensen tegen hem zeggen dat hij lelijk is. Hij is nooit zo enorm verdrietig bij zijn vrienden, want hij wil niet de zielige uithangen. Toch lukt het hem soms niet om altijd de blije uit te hangen. Ook durft Harrison het helemaal niet om voor zichzelf op te komen. Hij wil nooit vaak heel erg afzijdig zijn, want hij is best wel goed om vrienden te maken met de mensen die hij aardig vindt. Ondanks dat hij goed is in vrienden maken, blijft hij verlegen. (Verder zie ik het wel in de RPG zelf).
    Uiterlijk:

Harry Styles.
    Harrison vindt het leuk om bloemenkroontjes te maken en daarom heeft hij elke week, misschien zelfs elke dag een ander bloemenkroontje. Hij heeft een casual look en hij heeft echt zijn eigen stijl van kleding.
    Extra: Harrison houdt stiekem wel van tattoos, maar hij vertelt het niemand.

HASHAHAHAHAHHAHA

night thinking, day dreaming

Naam: Leighton "Leigh" Marie Wayland
    Leeftijd: 16
    Clique: Neutralen
    Innerlijk: Leigh is makkelijk geïrriteerd. Ze zegt meestal wat ze denkt en kan hierdoor bitchy overkomen. Als je haar iets vraagt zal ze je altijd eerlijk beantwoorden en daarom kan je beter bedenken of je het antwoord echt wilt horen.Ze heeft er moeite mee om nieuwe mensen te accepteren en maakt hierdoor erg moeilijk vrienden. Leigh heeft vertrouwensproblemen en verlatingsangst.
    Uiterlijk:

Met haar 1,67 is Leigh aan de kleine kant. Ze heeft halflange blonde krullen en blauwe ogen. Ze gaat meestal simpel gekleed.
    Extra:

You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

Karmin schreef:
    (...)
    HASHAHAHAHAHHAHA

Is wel fucking sexy, true story haha.

Ik ga zijn uiterlijk even nog meer beschrijven.

Confortare : Een flower Harry met de naam Harrison ;-; <3 perf
    Vivoide : Yay, eindelijk weer een neutraal iemand!

Ik wil best wel een broer of zus voor candace willen, maar dat wordt dan denk ik een derde personage aangezien Meave en Porter niet echt geschikt lijken. Ik zoek trouwens ook nog een beste vriend voor Meave eigenlijk^^

We've lived in the shadows for far too long.

Naam: Louis Troy Austin
    Leeftijd: 19, jarig op 24 december
    Clique: Punk Rockers
    Innerlijk: Louis is een spontane jongen, en altijd loud in presence. Of je het nou wilt of niet; je kent Louis Austin, daar is geen ontkomen aan. Hij is erg aardig, behulpzaam en zorgzaam. Dat komt voornamelijk omdat hij vijf jongere zusjes heeft en de oudste is uit het gezin, dus hij voelt zich al snel verantwoordelijk voor dat soort dingen. Hij heeft wel een andere kant; hij maakt maar al te graag (sarcastische) opmerkingen die ten koste gaan van anderen. Vechten kan hij ook wel als hij dat wil, maar daar doet hij liever niet aan. Maar onder zijn image is Louis een beetje een onzekere jongen die een beetje over alles heen schreeuwt.
    Uiterlijk:

Louis is niet erg lang. Bijna zijn hele bovenlichaam zit onder de tatoeages, en hij heeft zowel een lip- als wenkbrauwpiercing. Zo nu en dan verft hij zijn kuif tijdelijk rood. Hij heeft helderblauwe ogen en een lekkere kont.
    Extra: Ondanks zijn liefde voor zijn clique is Louis niet echt bezig met de strijd tussen de Flower Children en de Punk Rockers.

Unimaginable schreef:
    Ik wil best wel een broer of zus voor candace willen, maar dat wordt dan denk ik een derde personage aangezien Meave en Porter niet echt geschikt lijken. Ik zoek trouwens ook nog een beste vriend voor Meave eigenlijk^^

I would really, really love that. :c Om het iets makkelijker te maken, mag het ook best iemand zijn die haar heel goed kent en bijvoorbeeld weet dat ze eigenlijk Candace heeft of iets in die richting. :3

Feel the fire, but do not succumb to it.

Unimaginable schreef:

Vanaf nu is het mogelijk om een derde rol aan te maken. c:
    & Louis kan opzich wel Maeve's friend zijn haha.

Exposed schreef:
    (...)

I would really, really love that. :c Om het iets makkelijker te maken, mag het ook best iemand zijn die haar heel goed kent en bijvoorbeeld weet dat ze eigenlijk Candace heeft of iets in die richting. :3

Ik ga boodschappen doen en dan maal ik wel een broer of 'broer-figuur' voor candace^^ neutraal denk ik dan?

stylinfringe schreef:
    (...)
    Vanaf nu is het mogelijk om een derde rol aan te maken. c:
    & Louis kan opzich wel Maeve's friend zijn haha.

Yay^^ en dan wil ik graag nog een neutrale jongen (:

Broer figuur mag, haha. Dat lijkt me iets makkelijker voor jou. :] Hij mag in principe alles zijn. Als hij maar sterk in zijn schoenen staat, mwuaha. ^-^

Feel the fire, but do not succumb to it.

Yay, een Punk Louis haha. Wanneer beginnen we ongeveer met de RPG? :3.