• Over een uurtje zit ik al in de bios om de film Now You See Me te gaan kijken. :Y)


    Het ziet er geweldig uit. Dus ik ben erg benieuwd naar de film.

    Edit:
    Well, if you ask for my opinion...
    Ik vond de film wel "oké". :'D
    Het kan komen doordat ik al heel veel films gezien heb (en ik ook daadwerkelijk de mindfuck-films opzoek), maar ik vond het helemaal niet zo spectaculair. Too bad, want ik had er veel van verwacht. Zeker met deze acteurs.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:28 ]

    Oh bump
    Maar ik vond die film zoooo leuk!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    BOEM !

    Gehele film staat meerdere keren op youtube (:

    No joke, is echt zo, ik kijk hem nu namelijk ^^ (alweer)
    Hij is op sommige plekken alleen wel een beetje slecht gemonteerd...):

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 23:56 ]


    Credendo Vides

    Ik vond hem wel geweldig. Ik had zeker een aantal dingen niet verwacht.
    Mijn ultieme goochelaarsfilm blijft wel nog steeds The Prestige.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Ik vond hem wel geweldig. Ik had zeker een aantal dingen niet verwacht.
    Mijn ultieme goochelaarsfilm blijft wel nog steeds The Prestige.

    Eindelijk! Iemand die het met me eens is!
    Ik vind zelf die film ook beter, omdat alles gewoon verklaard wordt en in Now you see me heb je nog steeds heel veel vragen. En ondank dat The Prestige ook elementen bevat die niet in het echt kunnen gebeuren, is het wel gewoon allemaal duidelijk.
    Voor een meer realistische film kun je ook nog The Illusionist gaan kijken. c:

    Op de één of andere manier vind ik The Illusionist dan weer teveel hocus pocus hebben. The Prestige bevat veel meer bittere waarheid.
    En Christian Bale én Hugh Jackman.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nja het ging me er meer om dat het gewoon meer geloofwaardig is dan de anderen. Ik vind The Prestige ook beter, maar het is niet helemaal realistisch. ^^

    Nee dat zeg ik ook niet hoor. Haha, zou gek zijn met die machine van Tesla.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ergens zou het wel handig zijn. :'D
    Kan je mooi een kopie van jezelf naar school toe sturen.

    Oehh, I love the prestige as well. Ik moet hem echt nog een keer gaan kijken.


    Aan niets denken is ook denken.