• Wow, net als bij de Nederlanders gaat onze koning aftreden!
    Dat had ik niet zien aankomen!
    Even dacht ik dat hij jullie Nederlanders wilde na apen maar zo dom zijn koningen niet!
    (Ik ben dus een belg)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I wanna be a wizard!

    Het is moeilijk om hem soms te verstaan, hij praat erg saai en traag, maar ja: hij is ook al 80 zeker he...


    I wanna be a wizard!

    I couldn't care less (cat)
    Ik heb echt niets met ons koningshuis...Ik snap zelfs niet waarom we het überhaupt nog hebben.
    Een koningshuis is immers niets meer van deze tijd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    I couldn't care less (cat)
    Ik heb echt niets met ons koningshuis...Ik snap zelfs niet waarom we het überhaupt nog hebben.
    Een koningshuis is immers niets meer van deze tijd.


    Haha, mij boeit t ook niet, ik haat politiek enz


    16 - 09 - '17

    Dat sommige mensen niet eens weten welke landen een koningshuis hebben, vind ik echt wel ernstig. Wtf is er aan de hand met jullie algemene kennis? (cat)
    In ieder geval... Euh. Fijn pensioen? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tyrion schreef:
    I couldn't care less (cat)
    Ik heb echt niets met ons koningshuis...Ik snap zelfs niet waarom we het überhaupt nog hebben.
    Een koningshuis is immers niets meer van deze tijd.


    Ik ben van NED maar hier ga ik antwoord op geven: een koningshuis is net als de vlag het boegbeeld van een land een VOORBEELD
    Je moet er trots op zijn wij van NED en BE moeten daar trots op zijn dat wij er een hebben.


    Queer zijn is gewoon alles

    Barnabas schreef:
    Dat sommige mensen niet eens weten welke landen een koningshuis hebben, vind ik echt wel ernstig. Wtf is er aan de hand met jullie algemene kennis? (cat)
    In ieder geval... Euh. Fijn pensioen? :'D

    Dit.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Reid schreef:
    Had ik ook al gehoord. Ik snap niet wat de hele heisa erover is. Hij treedt af, so what.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Algemeen topic van gemaakt ^^


    Life is hard and then we die

    Barnabas schreef:
    Dat sommige mensen niet eens weten welke landen een koningshuis hebben, vind ik echt wel ernstig. Wtf is er aan de hand met jullie algemene kennis? (cat)
    In ieder geval... Euh. Fijn pensioen? :'D

    Nou, hij heeft al een fijn leven gehad.
    Zijn pensioen zal wel even goed zijn als zijn tijd toen hij regeerde.
    Thoh, hoeveel keer is het niet in het nieuws gekomen dat hij op vakantie is, iets over de koninklijke budgetten,... (onlangs nog over dat ze een -.- vliegtuig met enkel papieren hebben moeten laten vliegen naar zijn vakantiebestemming, gewoon omdat hij ze moest ondertekenen terwijl hij weeral eens op vakantie is?)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je zag het niet aankomen? Serieus?
    Ze zijn er al één à twee jaar over bezig, het zat er al een hele tijd aan te komen. Ik vind het persoonlijk nog steeds geen goed moment, zeker omdat niemand echt vertrouwen heeft in Filip en het beleid en de economie nog steeds niet stabiel zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik ben van NED maar hier ga ik antwoord op geven: een koningshuis is net als de vlag het boegbeeld van een land een VOORBEELD
    Je moet er trots op zijn wij van NED en BE moeten daar trots op zijn dat wij er een hebben.


    Lol, mooi voorbeeld hebben we hier in België. Die man is te dom om te helpen donderen ._.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    Je zag het niet aankomen? Serieus?
    Ze zijn er al één à twee jaar over bezig, het zat er al een hele tijd aan te komen. Ik vind het persoonlijk nog steeds geen goed moment, zeker omdat niemand echt vertrouwen heeft in Filip en het beleid en de economie nog steeds niet stabiel zijn.


    Daarom stelt koningin Elizabeth || van Verenigd Koninkrijk haar aftreden ook uit. Ze is nu 87 en haar oudste zoon Charles is nu 65 en nog steeds niet bepaald snugger.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Chekhov schreef:
    Je zag het niet aankomen? Serieus?
    Ze zijn er al één à twee jaar over bezig, het zat er al een hele tijd aan te komen. Ik vind het persoonlijk nog steeds geen goed moment, zeker omdat niemand echt vertrouwen heeft in Filip en het beleid en de economie nog steeds niet stabiel zijn.

    Zijn gezondheid gaat echt wel voor op de economie en het vertrouwen in Filip. =) Daarbij vertrouwde niemand koning Albert toen hij juist koning werd en hij heeft zich ook bewezen.. Dus dan is het nu aan Filip om het volk te overtuigen dat hij koning kan zijn.
    Of koning Albert nu twee jaar later was afgetreden, dan was er nog niets veranderd in dat vertrouwen naar Filip toe hoor =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Zijn gezondheid gaat echt wel voor op de economie en het vertrouwen in Filip. =) Daarbij vertrouwde niemand koning Albert toen hij juist koning werd en hij heeft zich ook bewezen.. Dus dan is het nu aan Filip om het volk te overtuigen dat hij koning kan zijn.
    Of koning Albert nu twee jaar later was afgetreden, dan was er nog niets veranderd in dat vertrouwen naar Filip toe hoor =)

    Ik heb vertrouwen in Filip.
    Hij is altijd afgeschilderd geweest als de man die niet klaar is voor de troon, en juist daardoor zal hij nu klaar zijn om die functie te bekleden. Als ik me niet vergis, beginnen de Belgen hem meer te vertrouwen, de afgelopen jaren?
    En de nieuwe koningin vind ik ook wel leuk.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chekhov schreef:
    (...)

    Lol, mooi voorbeeld hebben we hier in België. Die man is te dom om te helpen donderen ._.


    Ik had het niet alleen over BE, ik ben er trots op dat prinses Beatrix de koningin was.


    Queer zijn is gewoon alles