• Ik vind het écht niet leuk wat er mij mij gebeurd. Ik word thuis mishandeld door mijn moeder, alleen omdat ik nogal lage cijfers haal. Ik durf te wedden dat jullie mij hier allemaal een keertje wel gezien hebben, ik ben hier nogal bekend. Ik vind mijn moeder gewoon echt niet normaal, en de volgende dag gaat ze zitten janken omdat ze denkt dat ik niet van haar hou. Dan ga ik me weer schuldig zitten voelen omdat ik de vorige dag heb gewenst dat ik bij mijn vader woonde, en niet bij haar. Heeft iemand tips? Ik haat het, elke keer als ik thuis kom, ik kan er gewoon niet meer tegen. En ik begrijp wanneer jullie dit een onnozel topic vinden, maar ik heb gewoon wat steun nodig, en mensen die er voor me zijn. Want me vriendinnen hebben me ookal in de steek gelaten om de reden dat ik een vriendje had die zíj niet leuk vonden. Inmiddels is het al uit met die jongen, dus ik heb niemand meer.

    (...)
    Je kan naar je mentor gaan. Die schakelt je als het goe dis door naar het AMW. En als die je niet kunnen helpen moet je dacht ik naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een Psycholoog/psychiater.
    Het kan moeilijk zijn, maar als je het even niet aan kan, mag je naar mij toe komen ;)

    Ze heeft glijk.


    ok

    (...)
    Ze heeft gelijk.

    Bovendien sta ik ook voor je klaar.:'D
    x


    ok

    (...)
    Ze heeft glijk.

    Mijn ego is ook weer gestreeld, danke :D
    En, het klinkt veel enzo. Maar je gaat dan door een Emotionele rollercoaster [Ofzo] En, onthoud.. Veel mensen staan voor je klaar. Het leven is neit altijd rozengeur en maneschijn ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Je kan naar je mentor gaan. Die schakelt je als het goe dis door naar het AMW. En als die je niet kunnen helpen moet je dacht ik naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een Psycholoog/psychiater.
    Het kan moeilijk zijn, maar als je het even niet aan kan, mag je naar mij toe komen ;)

    Dat is echt hartstikke lief van je(flower)
    Maar als ik naar een psycholoog ga, dan is me moeder er toch ook op de hoogte van?

    (...)
    Ten eerste, bedankt. Maar ookal heb ik het er met me moeder over, gaat me moeder weer zeuren: 'Het is niet voor mij, maar voor jou eigen bestwil. Jij wil later toch ook geen arm gezin, jij wil toch ook advocaat worden?' Niet normaal gewoon. Ik heb al een keer geprobeerd mezelf te laten stikken, maar heb het toch niet gedaan. Ik weet dat zelfmoord een heel slecht plan is, maar soms heb ik gewoon geen keus.:(


    Zelfmoord is geen optie, daar los je niks mee op! En heb je opa en oma´s ? Die kunnen dan toch ook met je moeder praten? En anders moet je echte hulp op zoeken. xx <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)

    Zelfmoord is geen optie, daar los je niks mee op! En heb je opa en oma´s ? Die kunnen dan toch ook met je moeder praten? En anders moet je echte hulp op zoeken. xx <3.

    Zelfmoord is inderdaad geen optie! Nooit doen !
    x


    ok

    (...)
    Dat is echt hartstikke lief van je(flower)
    Maar als ik naar een psycholoog ga, dan is me moeder er toch ook op de hoogte van?

    Ja, je moeder is ervan op de hoogte. En normaal gesproken ook je vader. Maar het ligt eraan of je nog een goede band met hem hebt ofzo.
    Je moeder is, zoals Metalmafkees het al zei, ook niet emotioneel stabiel. Elk kind heeft recht op een ouder/verzorger die emotioneel stabiel is ;)
    Dus jij ook.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, je moeder is ervan op de hoogte. En normaal gesproken ook je vader. Maar het ligt eraan of je nog een goede band met hem hebt ofzo.
    Je moeder is, zoals Metalmafkees het al zei, ook niet emotioneel stabiel. Elk kind heeft recht op een ouder/verzorger die emotioneel stabiel is ;)
    Dus jij ook.

    Maar ik ben gewoon bang als me moeder ervan op de hoogte is. En mijn vader die zit in het buitenland, dus dat gaat niet. Mijn hele familie die zit trouwens in het buitenland, op een tante van mij na. Ik ben namelijk zelf buitenlands.

    (...)
    Maar ik ben gewoon bang als me moeder ervan op de hoogte is. En mijn vader die zit in het buitenland, dus dat gaat niet. Mijn hele familie die zit trouwens in het buitenland, op een tante van mij na. Ik ben namelijk zelf buitenlands.

    Weetje, je zei dat je al je vrienden kwijt bent. Dat is hartstikke rot, maar misschien kun je proberen nieuwe vrienden te maken:O
    x


    ok

    (...)
    Maar ik ben gewoon bang als me moeder ervan op de hoogte is. En mijn vader die zit in het buitenland, dus dat gaat niet. Mijn hele familie die zit trouwens in het buitenland, op een tante van mij na. Ik ben namelijk zelf buitenlands.

    Oww, oké.
    Nouja, de psycholoog bekijkt het dan. Ik weet niet zeker enzo hoe dat allemaal gaat ;) Ik ga er nl zelf naar 1 :P
    En.. Je zal wel zelf naar je mentor kunnen gaan, die je waarschijnelijk doorverwijst naar het AMW. Dat kan denk ik wel gebeuren zonder dat je moeder ervan op de hoogte is. Maar ik denk wel dat het moet. Zij moet ook worden geholpen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Oww, oké.
    Nouja, de psycholoog bekijkt het dan. Ik weet niet zeker enzo hoe dat allemaal gaat ;) Ik ga er nl zelf naar 1 :P
    En.. Je zal wel zelf naar je mentor kunnen gaan, die je waarschijnelijk doorverwijst naar het AMW. Dat kan denk ik wel gebeuren zonder dat je moeder ervan op de hoogte is. Maar ik denk wel dat het moet. Zij moet ook worden geholpen ;)

    Je hebt echt gelijk, maar dan moet ik wel wachten tot de vakantie afgelopen is. Ik heb echt hartstikke veel aan je gehad, bedankt.<3

    (...)
    Je hebt echt gelijk, maar dan moet ik wel wachten tot de vakantie afgelopen is. Ik heb echt hartstikke veel aan je gehad, bedankt.<3

    Ja, ik hoop dat je eruit komt ;)
    En geen dank, ik wil niet dat mensen hetzelfde mee maken als ik ;)
    En, als er wat is ofzo.. PB me. Ook voor andere dingen ofzo :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, ik hoop dat je eruit komt ;)
    En geen dank, ik wil niet dat mensen hetzelfde mee maken als ik ;)
    En, als er wat is ofzo.. PB me. Ook voor andere dingen ofzo :P

    Dankje(flower)
    Maar wat is er met jou gebeurd dan, zet het maar in een PB als je het kwijt wil.:]

    (...)
    Dankje(flower)
    Maar wat is er met jou gebeurd dan, zet het maar in een PB als je het kwijt wil.:]

    Ja :P
    Ik heb al 1 BF en een maatschappelijk werkster die ik alles kwijt kan ;)
    Maar, je hebt hier al een acc? [/Oké, Julia, nu ben je té nieuwsgierig:$]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja :P
    Ik heb al 1 BF en een maatschappelijk werkster die ik alles kwijt kan ;)
    Maar, je hebt hier al een acc? [/Oké, Julia, nu ben je té nieuwsgierig:$]

    Hahaha, ja ik heb hier al een account:P