• Ik was altijd nienkeworld, maar omdat ik over 34 dagen naar Amerika, Idaho vertrek, heb ik besloten om mijn username naar Idaho te veranderen, omdat ik echt super-excited ben hehe!

    Wat vinden jullie ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 14:35 ]


    live the life you love

    Leuke username! En alvast veel plezier in Idaho, wordt vast en zeker een geweldige ervaring. (:

    Alvast veel plezier in Idaho!

    Ik heb ook het topic in het juiste subform gezet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk! (:

    Veel plezier ook in Idaho!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scandal schreef:
    Alvast veel plezier in Idaho!


    Pretty is just a pretty word.

    Conquistador schreef:
    Leuk! (:

    Veel plezier ook in Idaho!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    iSkyscraper schreef:
    Leuke username! En alvast veel plezier in Idaho, wordt vast en zeker een geweldige ervaring. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Conquistador schreef:
    Leuk! (:

    Veel plezier ook in Idaho!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    iSkyscraper schreef:
    Leuke username! En alvast veel plezier in Idaho, wordt vast en zeker een geweldige ervaring. (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    iSkyscraper schreef:
    Leuke username! En alvast veel plezier in Idaho, wordt vast en zeker een geweldige ervaring. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Conquistador schreef:
    Leuk! (:

    Veel plezier ook in Idaho!


    26 - 02 - '16

    iSkyscraper schreef:
    Leuke username! En alvast veel plezier in Idaho, wordt vast en zeker een geweldige ervaring. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Laten we lekker origineel zijn en zelf iets typen in plaats van te quoten :'D
    Veel plezier in Idaho, al denk ik niet dat daar echt veel te beleven valt :')
    En de username is leuk ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Laten we lekker origineel zijn en zelf iets typen in plaats van te quoten :'D
    Veel plezier in Idaho, al denk ik niet dat daar echt veel te beleven valt :')
    En de username is leuk ^^


    Ik citeer jou nu demonstratief. :Y) Grapje.

    Veel plezier in Idaho & toffe username. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heel veel plezier, ik ben jaloers. :3
    Ik vind het leuk.


    •*• Lululu •*•

    Lupone schreef:
    Laten we lekker origineel zijn en zelf iets typen in plaats van te quoten :'D
    Veel plezier in Idaho, al denk ik niet dat daar echt veel te beleven valt :')
    En de username is leuk ^^


    Haha:P


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef