• Komt er nog een deel van twilight

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Er zou sprake zijn van nog een boek, maar omdat de hoofdstukjes ofzo waren uitgelekt op de website ging ze er niet mee door.
    Ze zijn nu bezig met dat van Bree, maar dat liep een beetje vast ofzoiets


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Elvenking schreef:




    Ik hoop niet dat er nog een film komt!
    De boeken zijn geweldig, maar de films..., BAH


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Miesje2312 schreef:
    Er zou sprake zijn van nog een boek, maar omdat de hoofdstukjes ofzo waren uitgelekt op de website ging ze er niet mee door.
    Ze zijn nu bezig met dat van Bree, maar dat liep een beetje vast ofzoiets



    Jup klopt, zoiets heb ik ook gelezen:)


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Miesje2312 schreef:
    Er zou sprake zijn van nog een boek, maar omdat de hoofdstukjes ofzo waren uitgelekt op de website ging ze er niet mee door.
    Ze zijn nu bezig met dat van Bree, maar dat liep een beetje vast ofzoiets
    ze is van plan om het over een paar jaar op te pakken als het minder heissa was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat Twilight zo'n beetje wel is afgerond. Liever nog een deel van Harry Potter!


    Searching heavens for another earth

    Daikazoku schreef:
    Ik hoop van niet.

    Haha, dat was 't eerste wat ik dacht toen ik het topic zag :'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elvenking schreef:


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Elvenking schreef:



    Ghehehe:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Daikazoku schreef:
    Ik hoop van niet.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Taiteilijan schreef:
    Ik denk dat Twilight zo'n beetje wel is afgerond. Liever nog een deel van Harry Potter!


    Pretty is just a pretty word.

    Taiteilijan schreef:
    Ik denk dat Twilight zo'n beetje wel is afgerond. Liever nog een deel van Harry Potter!


    Inderdaad! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Taiteilijan schreef:
    Ik denk dat Twilight zo'n beetje wel is afgerond. Liever nog een deel van Harry Potter!

    (yeah)


    Queer zijn is gewoon alles

    'June 2008 Update: In response to the outrageous number of emails that I have received with questions concerning Midnight Sun, I talked to Stephenie this weekend and she asked me to let everyone know that Midnight Sun is her next project. She has not yet finished writing it (and there is no timeline set up, so we all need to put a lot of effort into being patient for a while longer), but she is definitely still planning on having it published. And, after Breaking Dawn comes out, Stephenie will have much more time to focus on writing Midnight Sun.'

    Blijkbaar zal ze alsnog verder gaan met midnight sun, alleen is het, voor zover ik het weet, niet bekend wanneer. Het is natuurlijk wel in 2008 gezegd, en het kan dus zijn dat ze zich allang bedacht heeft.


    I just want someone to come and save me, from life, from fear, from memories, from everything.

    Miesje2312 schreef:
    Er zou sprake zijn van nog een boek, maar omdat de hoofdstukjes ofzo waren uitgelekt op de website ging ze er niet mee door.
    Ze zijn nu bezig met dat van Bree, maar dat liep een beetje vast ofzoiets


    Het boek van Bree is allang uit.


    Physics is awesome

    Tyrion schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook gehoord op de radio...Er was wel sprake van dat Robert de rol van Edward op zich zou nemen in de serie.
    Maar of het nog doorgaat weet ik niet.


    Voor zover ik ergens heb gelezen heeft Robert juist gezegd dat hij niks meer te maken wil hebben met Edward en dat hij klaar is met die rol. Hij heeft het feit dat hij overal wordt herkend en nergens meer normaal over straat kan nooit leuk gevonden en dat wijt hij aan zijn rol van Edward.
    Verder lijkt mij dat de serie gewoon klaar is en dat er geen films meer komen. Eventueel Midnight Sun, maar volgens mij is Meyer daar niet mee bezig, maar wie weet.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa