• Komt er nog een deel van twilight

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    De boeken zijn afgerond, dus dat zal wel niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wrennah schreef:
    (...)
    ja, wie heet nu Lala :X

    een meisje waarmee ik op de middelbaren school zat, heten lala van haar achternaam. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nee, voor zover ik weet niet. Stephenie Meyer was wel ooit bezig met het herschrijven van de boeken vanuit Edwards perspectief en het eerste deel zou Midnight Sun heten, maar daar is ze halverwege mee gestopt omdat een deel was uitgelekt en ze een writersblock kreeg of iets dergelijks. Geen Twilight boeken meer, dus.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nee, voor zover ik weet niet. Stephenie Meyer was wel ooit bezig met het herschrijven van de boeken vanuit Edwards perspectief en het eerste deel zou Midnight Sun heten, maar daar is ze halverwege mee gestopt omdat een deel was uitgelekt en ze een writersblock kreeg of iets dergelijks. Geen Twilight boeken meer, dus.


    Ja, ik had daar ook een deel van gelezen ^^ ik vond het gaaf om het vanuit zijn perspectief te lezen, maar toen was ik al teleurgesteld met het nieuws dat het gestopt was :']


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Ja, ik had daar ook een deel van gelezen ^^ ik vond het gaaf om het vanuit zijn perspectief te lezen, maar toen was ik al teleurgesteld met het nieuws dat het gestopt was :']


    Dat vond ik zo jammer, het leek mij zo leuk om bepaalde dingen vanuit zijn perspectief te kunnen zien/lezen. Ik hoop dat Stephenie Meyer zich ooit eens bedenkt en toch die boeken gaat schrijven.


    Physics is awesome

    Daikazoku schreef:
    Ik hoop van niet.


    26 - 02 - '16

    Crave schreef:
    (...)

    Ja, ik had daar ook een deel van gelezen ^^ ik vond het gaaf om het vanuit zijn perspectief te lezen, maar toen was ik al teleurgesteld met het nieuws dat het gestopt was :']


    Ik ben inmiddels niet meer zo'n Twilight fan, maar ik vond het toen inderdaad ook erg jammer. De tweede helft van het boek leek me juist een stuk interessanter om uit zijn perspectief te lezen, want daar gebeurt veel meer en het vampier-zijn heeft wat meer invloed. Toch jammer dat ze is gestopt, al is het maar omdat ik nu graag zou willen weten hoe Edward zijn semi-stalkergedrag verklaart. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, ik hoop het niet. De boeken waren geweldig. En een boek zou wel leuk zijn. (Ik wil een Rosalie of Edward perspectief) Maar nóg een film, no thanks

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 13:57 ]


    Miep

    Donoghue schreef:
    Nee, ik hoop het niet. De boeken waren geweldig. En een boek zou wel leuk zijn. (Ik wil een Rosalie of Edward perspectief) Maar nóg een film, no thanks

    +Nee, ik denk het niet. Het maakt mij ook niet heel veel uit, aangezien de boekenreeks is afgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 14:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Er is sprake van dat er een tv serie van twilight komt, waar dat dan over moet gaan is mij niet bekent, of het met dezelfde acteurs is lijkt me niet. Misschien dat ze gewoon dat film in stukken uit zenden misschien.


    ©1998

    Ik heb gelezen in Hitkrant dat Stephanie Meyer nog twee of drie delen gaat schrijven, ik ben vergeten hoeveel precies, en dan Robert P en Kristen S weer de rollen zullen vervullen van Edward en Bella.
    Neem dit met een korreltje zout, want er werd destijds geen bron bij vermeld. Dat er boeken worden geschreven, zou eventueel best kunnen. Immers was ze aan Morning Sun begonnen, maar doordat ze gehackt was, is ze gestopt. Ze heeft dus sowieso inspiratie. Alleen over de verfilming twijfel ik, aangezien het best moeilijk is om na 5 films dezelfde acteurs te casten en ook daarvoor bereidt zijn. Immers is er als acteur het risico dat je te veel één rol wordt en niet of moeilijk aan een andere rol komt.

    Nee. :D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    O sweet Lord. Waren vijf films niet al meer dan genoeg? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BlackAlpha schreef:
    Er is sprake van dat er een tv serie van twilight komt, waar dat dan over moet gaan is mij niet bekent, of het met dezelfde acteurs is lijkt me niet. Misschien dat ze gewoon dat film in stukken uit zenden misschien.

    Dat heb ik ook gehoord op de radio...Er was wel sprake van dat Robert de rol van Edward op zich zou nemen in de serie.
    Maar of het nog doorgaat weet ik niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook gehoord op de radio...Er was wel sprake van dat Robert de rol van Edward op zich zou nemen in de serie.
    Maar of het nog doorgaat weet ik niet.


    Vast niet met Kristen xD


    ©1998