• Hello everyone,

    ik ben weer een nieuwe usernames aan het zoeken en jullie hebben de keuze tussen:

    (Queen)Hylla IIIIII
    Plimmyra I
    Cayman I
    SeaweedBrain (opnieuw)
    Kyma

    vertel me welke jij het leukste vind en waarom :Y)

    thank you very much for your time!!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 14:48 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik dacht als kenmerk van jezelf

    Veel succes met zoeken!
    nee de cayman en murcielago (die ik niet kan)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Edit: Omdat Murcielago bezet is, is plimmyra in de plaats gekomen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Beetje jammer, ik vind deze echt veel mooier dan de nieuwe die je opnoemt. Deze had je ook nog niet zo lang toch..?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Beetje jammer, ik vind deze echt veel mooier dan de nieuwe die je opnoemt. Deze had je ook nog niet zo lang toch..?
    van vorige maand :Y) maar ik ben ze ofwel snel beu (zoals deze) of ik zoek gewoon een nieuwe omdat ik het leuk vind (zoals Silverton), maar ik wilde bij het begin van de vakantie een nieuwe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind Silverton ook leuker dan wat je opnoemt hier (no_chears)
    Ik ben na ruim 9 maanden m'n naam nog altijd niet beu :3 Nah, ik zal ook niet weten welke naam ik in de plaats zou moeten nemen XD

    En om dan toch een keus te maken, to make you happy: Plimmyra (met hoofdletter dan wel :W) Deze vind ik dan nog het leukste klinken, want verder ken ik ze totaal niet XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik vind Silverton ook leuker dan wat je opnoemt hier (no_chears)
    Ik ben na ruim 9 maanden m'n naam nog altijd niet beu :3 Nah, ik zal ook niet weten welke naam ik in de plaats zou moeten nemen XD

    En om dan toch een keus te maken, to make you happy: Plimmyra (met hoofdletter dan wel :W) Deze vind ik dan nog het leukste klinken, want verder ken ik ze totaal niet XD
    Haha jullie zijn allemaal gek van Silverton lijkt me zo hmm, misschien wacht ik nog even en verander ik hem weer in SeaweedBrain als ik terugkom van vakantie (als Sea Of Monsters uitkomt) en als ik hem gezien heb kijk ik nog wel eens tot november om dan WEER SeaweedBrain te nemen omdat House of Hades EIN-DE-LIJK te koop is


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hylla ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Merrow schreef:
    Ik vind Silverton ook leuker dan wat je opnoemt hier (no_chears)
    Ik ben na ruim 9 maanden m'n naam nog altijd niet beu :3 Nah, ik zal ook niet weten welke naam ik in de plaats zou moeten nemen XD

    En om dan toch een keus te maken, to make you happy: Plimmyra (met hoofdletter dan wel :W) Deze vind ik dan nog het leukste klinken, want verder ken ik ze totaal niet XD


    Hahaha ik denk dat ik binnenkort ook wel terug ga naar Licet :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 14:06 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    (queen)Hylla


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lupone schreef:
    Hylla ^^


    26 - 02 - '16

    Lupone schreef:
    Hylla ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hylla.

    Ik heb toch maar een andere gekozen die goed voelde ^^ dus hier mag een slotje op en Silverton wordt Tartarus


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus is awesome! Die lief ik nog het meest van al :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Tartarus is awesome! Die lief ik nog het meest van al :3
    haha plotse ingeving om alle griekse goden op te zoeken en ze moesten verband hebben met PJ


    Sidera nostra contrahent solem lunamque