• Hoi,

    Het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik iets aan mijn stories heb gedaan.
    Nu ben ik op het punt gekomen dat ik ze wil herschrijven, maar hoe moet ik dit aanpakken? Zijn er hier mensen die tips voor mij hebben met hun eigen ervaring?


    Alvast bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gewoon fouten eruit vissen, misschien wat woorden toevoegen of schrappen. Dingen aanpassen die je niet bevallen.


    26 - 02 - '16

    Wat Alecia zegt en misschien eerst alles helemaal lezen en tijdens het lezen bedenken: Wat wil ik anders zien in dit verhaal. Tis handig als je dat opschrijft en dat erbij houdt, als je bezig bent met herschrijven.


    Stenenlikker

    Hier heb ik wat aan! Bedankt :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben nu al 3 keer begonnen aan het herschrijven van mijn boek en verander telkens weer dingen. Dit komt vooral doordat mijn schrijfstijl telkens weer veranderd en zich verbeterd. Je zult vanzelf wel merken wat anders of beter zou kunnen, dat heb ik namelijk telkens weer ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb dat ook eens gedaan, en dan merk je gelijk al dat je zo veel beter bent in schrijven nu. Tenminste dat had ik. En dat herschrijven is ook al weer een aantal jaar terug.

    Gewoon opnieuw lezen en de zinnen die je niet goed vind, verbeteren. Misschien ook stukjes van de verhaallijn. Al wordt het bij dat laatste misschien wat lastig omdat je dan in latere delen ook steeds dat zelfde moet veranderen om te zorgen dat het blijft kloppen.