Ik heb er zelf nog niet echt ervaring mee omdat ik altijd nog al vroeg thuis moet zijn maar ik ben ook geen feestbeest, die elke week minstens 2 keer uit moet. Ik vind vooral dingen zoals Pinksteren leuk dat er nog te doen is buiten tot laat maar nu is mijn vraag aan jullie, gaan jullie vaak uit en hoe zorg je er een beetje voor om laat thuis te zijn. Ik hoef natuurlijk ook geen 5 uur thuis te zijn ofzo maar iets later zou wel fijn van zijn ,want eigenlijk moet ik nu gewoon weg als het feest haast niks begint en dat is niks aan. Ohwja ik word morgen trouwens 16 naja eigenlijk over een half uur en iets meer dus dat is toch een redelijk normale leeftijd om uit te gaan?
Update: Ik ga waarschijnlijk zaterdag uit. Ik ga met een vriendin mee. Ik heb het over uitgaan zelf al een beetje met mijn ouders er over gehad. Mijn pa vind het allemaal niet zo erg maar mijn moeder doet moeilijker. Ik moet alleen nog vragen of ik zaterdag mag. Ik wilde dit even laten weten en vond het onzinnig om hier voor helemaal een nieuw topic te openen.
[ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:35 ]
Dress like you're going to meet your worst enemy today.