• Jup, via Pretty Little Liars ontdekte ik hun en ik moet toegeven dat ik hun muziek echt wat vind hebben :Y)




    Dus, wie luistert er nog meer muziek van hun en waar kennen jullie ze van? (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 22:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Flannery schreef:
    Jup, big fan. Ik ken het door een vriendin en ook door The Vampire Diaries. :Y)


    Pfft, komt het daar ook al in voor? Haha, dat moet ik ook altijd nog kijken. Haakte ooit af bij aflevering 1.

    SteveLoverxX schreef:
    (...)

    Volgende week 6 juli is hij te koop. Ja ik ben ook het boek aan het lezen. Leuk boek he?
    Ik heb zelfs de film nog niet gezien he.


    Ik ga de film downloaden (; And yeah, niks verklappen hoor, ben nog niet heel ver :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik ga de film downloaden (; And yeah, niks verklappen hoor, ben nog niet heel ver :p


    Ach ja kun je ook doen. Nee ik zal niks verklappen hoor. Was ik ook niet van plan.
    Ik zit dacht ik ver in het midden van het boek.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Een vriendin van mij is fan van haar. Ik vind haar niet slecht c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaa Florence and the Machine is leuk! Niet echt super fan ofzo, maar vind haar nummers wel leuk en sommige zijn heerlijke work-out/hardloop nummers lol
    En ik ken het van mn zus, die het weer van Nick Grimshaw/BBC Radio 1 kent, sinds 2010 ofzo?


    As travars

    Nu niet meer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Nu niet meer.


    Nu niet meer wat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.