• Jup, via Pretty Little Liars ontdekte ik hun en ik moet toegeven dat ik hun muziek echt wat vind hebben :Y)




    Dus, wie luistert er nog meer muziek van hun en waar kennen jullie ze van? (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 22:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    B-E-A-utiful

    Het is niet perse mijn genre maar de tekst is ieder geval een stuk beter dan de gemiddelde boyband :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 22:31 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jaaaaaaaa, waar ken ik ze van? Uh, niet van een tv serie ofzo, al hebben ze wel een aantal nummers gemaakt die veel in tv series en films (zoals snowwhite and the huntsman, great gatsby) voorkomen , en die ik dus ook heb gezien. Ben ook echt fan van hun, was in 2012 in paradiso bij een concert van hun, heel tof.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sinistre schreef:
    B-E-A-utiful


    Haha, ik hou normaal niet van zulke muziek, maar hun muziek heeft gewoon.. iets ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    Jaaaaaaaa, waar ken ik ze van? Uh, niet van een tv serie ofzo, al hebben ze wel een aantal nummers gemaakt die veel in tv series en films (zoals snowwhite and the huntsman, great gatsby) voorkomen , en die ik dus ook heb gezien. Ben ook echt fan van hun, was in 2012 in paradiso bij een concert van hun, heel tof.


    Ooh cool! Enige concert waar ik eigenlijk ooit heen ben geweest is Ch!pz toen ik wat.. 9 was?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ken hun wel, maar ik luister niet naar ze. Het is mijn type muziek niet. Maar ze zijn zeker niet slecht!!


    -

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ooh cool! Enige concert waar ik eigenlijk ooit heen ben geweest is Ch!pz toen ik wat.. 9 was?


    Haha, die vond ik vroeger ook heel leuk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Wow, het valt me echt tegen/mee hoe weinig mensen het blijkbaar luisteren :'D Of die reageren iig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik ken ze ook!
    Ik kwam een cd tegen met een nogal opvallende voorkant.


    En ik besloot om hem gewoon te kopen, terwijl ik er nog nooit van had gehoord. Dat doe ik wel vaker en de ene keer pakt het beter uit dan de andere keer, maar van deze aankoop heb ik zeker geen spijt gehad. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ken ze wel, maar ik luister niet zo vaak naar ze. Al moet ik wel zeggen dat sommige nummers erg mooi zijn :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    Wow, het valt me echt tegen/mee hoe weinig mensen het blijkbaar luisteren :'D Of die reageren iig.


    Vandaar dat 22 miljoen mensen Cosmic Love hebben geluisterd op Youtube.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 22:45 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Vandaar dat 22 miljoen mensen Cosmic Love hebben geluisterd op Youtube.


    --'' Ik had het over hier op Q.

    Svale schreef:
    Ja, ik ken ze ook!
    Ik kwam een cd tegen met een nogal opvallende voorkant.


    En ik besloot om hem gewoon te kopen, terwijl ik er nog nooit van had gehoord. Dat doe ik wel vaker en de ene keer pakt het beter uit dan de andere keer, maar van deze aankoop heb ik zeker geen spijt gehad. (:


    Dies wel apart ja :a Meestal heb ik geen idee hoe de band/zanger etc. van iets waar ik vaak naar luister eruit zie. Zo heb ik heel lang gedacht dat Nickelback een neger was, hahaha.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 22:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ken het eerste liedje van hen via de film : Beautiful Creauteres.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SteveLoverxX schreef:
    Ik ken het eerste liedje van hen via de film : Beautiful Creauteres.


    Haha, ik kende het liedje al. Ik lees nu het boek en toen ging ik trailer van de film kijken en hoorde ik dat nummer ineens, nu wil ik de film nog grager (haha) zien!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jup, big fan. Ik ken het door een vriendin en ook door The Vampire Diaries. :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, ik kende het liedje al. Ik lees nu het boek en toen ging ik trailer van de film kijken en hoorde ik dat nummer ineens, nu wil ik de film nog grager (haha) zien!


    Volgende week 6 juli is hij te koop. Ja ik ben ook het boek aan het lezen. Leuk boek he?
    Ik heb zelfs de film nog niet gezien he.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,