• heey iedereen!
    ik ga een story schrijven dat gaat over een groep mensen die naar een zomerkamp gaan en er vanalles gebeurt ook zullen er op begeven moment koppels gevormd worden in verband met een opdracht! hier horen jullie later over!

    Wat ik nog nodig heb:[/b
    > 3 begeleiders leeftijd het liefst tussen de 20 en 30
    > 10 tieners leeftijd tussen de 14 en 18 - Het liefst 5 kakkers en 5 alternatieve tieners (jongens & meisjes graag)
    > Politie agent(e)
    > nog wat ideeen voor dingen die er tijdens het kamp gebeuren:)

    Lijst
    Rol:
    Naam + Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    uiterlijk(liefst geen beroemdheid x):
    Link van de foto:
    Karakter:
    Angst(en):
    Extra:
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?:
    waarschuwen?:

    Dankjulliewel:) hoop op leuke reacties!

    ik kies trouwens niet voor de eerste maar voor de beste! ik zal later als ik ong alles heb de rollen erop zetten x

    DE KARAKTERS KENNEN ELKAAR ALLEMAAL NIET!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:23 ]

    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: July Achnathon Jones
    Bijnaam: Juul
    Leeftijd: 17
    uiterlijk(liefst geen beroemdheid x):


    Link van de foto: http://weheartit.com/entry/66555458/via/maggie_is_dreamin
    Karakter: July is een zeer achterdochtig meisje, hierdoor is ze snel kwaad en kan dit voor ruzies zorgen.
    Ze heeft een hekel aan goedkope kledij en draagt daarom liefst dure merkkledij.
    Door haar ijdelheid heeft ze sneller populaire vrienden die haar vooral leuk vinden om haar uiterlijk.
    Ze is een enorme verleidster die alle jongens kan krijgen, dat zorgt vaak voor ruzies met haar beste vriendinnen en vijanden.
    Angst(en): Ze heeft een hekel aan insecten en wilde dieren.
    Extra: Ze wordt erg verwend door haar ouders en grote zus
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?:
    waarschuwen?: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Confortare schreef:
    Rol: Tiener.
    Naam: April Johnson.
    Bijnaam: -
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op 17 maart.
    Uiterlijk:


    April ziet eruit als een heel schattig en lief meisje. Ze heeft blonde haren tot iets over haar schouders en lichtblauwe ogen waarmee ze jongens kan verleiden. Ze is erg modebewust, wat leidt tot korte jurkjes met hoge hakken, maar ook gewone, leuke kleding. Dan het liefst een topje, een korte broek en een stel sneakers. Ook heeft ze altijd oorbellen in en wat armbandjes aan omdat dat bij haar outfit past. Haar lengte staat haar toch niet echt bij; ze is 16 jaar, maar ze heeft de lengte van 161 centimeter (1.61 meter).
    Link van de foto: Klik.
    Karakter: April is echt een modepopje. Ze heeft geen échte vrienden, al denkt ze dat wel omdat veel kinderen uit angst meelopen met haar. Ze is een bitch als het gaat om anderen en ze pest kinderen vaak enorm vanwege hun kleding of omdat April vindt dat ze lelijk zijn. Ze is enorm ijdel en niemand mag haar zo’n beetje aanraken, behalve jongens. Oh, ze is een enorme verleidster en ze gebruikt jongens niet voor de liefde, eigenlijk alleen voor zowel seks. April is ook een enorme kletskous, maar ze kan alleen maar praten over jongens en mode en ze roddelt ook enkel over haar klasgenoten of over de ‘kinderen’ op haar school.
    Angst(en): April is bang dat mensen níét bang voor haar zijn. Ze wil namelijk haar reputatie graag behouden en mensen goed bang maken met haar karakter.
    Extra: April mocht nog geen tattoos, maar ze heeft de schijt aan haar ouders dus heeft ze er toch één genomen, een veer op haar pols. Er zit geen betekenis achter, ze vond hem namelijk gewoon mooi.
    Idee: Dat er elke nacht een paar tieners verdwijnen, tot de hoofdpersoon over is en dat die de tieners moet zoeken samen met de begeleiders, maar de begeleiders denken dat de hoofdpersoon dat alles heeft gedaan, wat natuurlijk niet waar is?
    Waarschuwen: Hoeft niet per se, ik zal zelf een kijkje nemen.

    Rol 1, ik zal de rest straks maken.


    Dankjewell!!

    MissMe2012 schreef:
    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: July Achnathon Jones
    Bijnaam: Juul
    Leeftijd: 17
    uiterlijk(liefst geen beroemdheid x):


    Link van de foto: http://weheartit.com/entry/66555458/via/maggie_is_dreamin
    Karakter: July is een zeer achterdochtig meisje, hierdoor is ze snel kwaad en kan dit voor ruzies zorgen.
    Ze heeft een hekel aan goedkope kledij en draagt daarom liefst dure merkkledij.
    Door haar ijdelheid heeft ze sneller populaire vrienden die haar vooral leuk vinden om haar uiterlijk.
    Ze is een enorme verleidster die alle jongens kan krijgen, dat zorgt vaak voor ruzies met haar beste vriendinnen en vijanden.
    Angst(en): Ze heeft een hekel aan insecten en wilde dieren.
    Extra: Ze wordt erg verwend door haar ouders en grote zus
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?:
    waarschuwen?: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    thankss x

    Zouden er ook jongens ingevult kunnen worden please?:$

    ik maak zo wel een tiener voor je een jongen ;-) xx


    You can't touch music but music touch you

    Ik maak anders ook nog wel een jongen. :]


    Do what people say you can't.

    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Xavi David McCain
    Bijnaam: Xaaf
    Leeftijd: Achttien
    Uiterlijk:


    Xavi heeft blond haar, blauw/grijze ogen en ik 1.82 lang.
    Link van de foto: KLIK
    Karakter: Xavi is een zorgzame en behulpzame jongen. Hij denkt goed na voordat hij iets doet. Xavi kan ook wel van die momenten hebben dat 'ie echt lui is en het liefst de hele dag op de bank ligt. Dan moet je echt wat doen om hem zover te krijgen iets te doen. Zelfvertrouwen is iets waar Xavi aan moet werken. Als er maar een klein dingetje fout gaat geeft hij het al op. Boos krijg je Xavi ook redelijk snel. Hij is kan zich snel irriteren aan iets of iemand. Als hij echt boos is duurt het even om hem rustig te maken. Xavi slaat en trapt is als hij boos is nogal snel in elkaar. Als je Xavi goed leert kennen is hij gewoon een jongen die open staat voor nieuwe dingen en vaak zo vriendelijk mogelijk te blijven. Tuurlijk heeft hij ook van die momenten waarbij hij nogal snel boos overkomt maar niet altijd bedoelt hij het zo.
    Angst(en): Xavi is na jaren nog steeds bang in het donker.
    Extra: x
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: Zelfde als bij Benthe
    Waarschuwen?: Zelfde als bij Benthe.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 17:05 ]


    Do what people say you can't.

    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Tristan Edward Lockwood
    Bijnaam: Tris
    Leeftijd: 17
    uiterlijk(liefst geen beroemdheid x):

    Foto 1:



    Foto 2:




    Tristan heeft half donker bruin lang haar hij heeft bruine ogen en is 1.70 lang
    Zijn hele lichaam zit onder de tattoos en hij heeft een lip piercing hij heeft een niet al te bleeke huid en is best mager maar aan ene kant ook weer niet te dun hij draagt vaak shirts met een print er op en skinny jeans en loopt altijd op Vans
    Link van de foto:
    Foto 1: http://favim.com/orig/201105/13/boy-cute-douche-bag-oli-sykes-oliver-sykes-pretty-Favim.com-43600.jpg
    Foto 2: http://spc.fotolog.com/photo/60/52/113/of_anotherworld/1265151475016_f.jpg
    Karakter: Tristan heeft scheit aan mense wat ze wel nit van hem denken en is een levens genieter hij is erg geduldig en komt daardoor ook vaak wel met een oplossing bij dingen hij heeft een hekel aan mensen die altijd een vooroordeel hebben over ander zonder dat je die gene kent en heeft geen moeite om nieuwe mensen te leren kennen
    Angst(en): Ook an zit hij onder de tattoos toch heeft tristan een hekel aan naalden en hij heeft hoogtevrees
    Extra: Tristan is erg creatief en handig met zijn handen daarmee bedoelt hij dat hij erg handing is in knutselen en dingen in elkaar zetten
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: X
    waarschuwen?: ja waarom niet ben wel erg benieuwd ;-)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 17:52 ]


    You can't touch music but music touch you

    Rol: Begeleider
    Naam + Achternaam: Craig Backham
    Bijnaam: Craiggie
    Leeftijd: 25
    uiterlijk(liefst geen beroemdheid x):



    Craig is 1.84 lang hij is een beeje gespierd en heeft een baarje hij heeft een beetje lang blondachtig haar, grijze ogen en niet erge bleeke huid hij heeft een piercing in zijn neus en kleine tunnels van 5 mm door zijn oren

    Link van de foto: http://cs406728.vk.me/v406728663/60c3/GjRXQ7TfYf4.jpg
    Karakter: Craig is een helpende hand hij is geduldig en erg vriendelijk hij heeft een hekel aan zeurdere mensen en is een echte feestganger maarja niemand is perfect zo kan hij ook soms wel eens klunzig zijn meestal als hij nerveus is
    Angst(en): het klinkt mischien raar maar craig is bang voor kalkoenen dat komt omdat hij ooit als kind aangevallen was door een kalkoen
    Extra: hij is vegetarisch
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: /
    waarschuwen?: Yes ;-)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 23:32 ]

    Rol: begeleider
    Naam + Achternaam: Nahini Williams
    Bijnaam:/b] Nini
    Leeftijd: 22
    uiterlijk(liefst geen beroemdheid x):



    Ze heeft lang bruin haar en blauwe ogen ze is 1.68 lang en heeft slank figuur.
    ze oogt wat jong en heeft vrolijke uitstraling al kan ze wel streng zijn als het moet

    Link van de foto: http://cs419925.vk.me/v419925962/3326/08T9LUqr444.jpg
    Karakter: Nahini is een vrolijk persoon ze geniet van het leven maakt graag lol met anderen ze heef totaal geen geduld al weet ze dat ze het wel met hebben voor werk op de camp ze heeft een hekel aan mensen die niet willen luisten en haar storen in der slaap en van der werk
    Angst(en): ze is doods bang voor slangen
    Extra: ze is verslaaft aan drop
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: /
    waarschuwen?: als je wil ;-)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 1:42 ]

    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Nickita Emily Winslow
    Bijnaam: Nickit
    Leeftijd: 16
    uiterlijk(liefst geen beroemdheid x):



    ze is 1.70 lang en heeft blauwe ogen en een bleke huid ze heeft haar haaren blauw geverft maar van der zelf in naturen is ze rood ze heeft altijd skiny jeans aan en loopt het liefst op haar vans of all stars ze draagt vaak of blousjes of band shirts en het piercings in haar gezicht

    Link van de foto: http://s1.favim.com/orig/3/bandana-blue-hair-boobs-piercing-scene-Favim.com-153780.jpg
    Karakter: Nickita is een avonturier ze houd ervan om uitdagingen aan te gaan en nieuwe plekken te ontdekken ze valt graag op vandaar der blauwe haar maar van binnen is het een onzeker en verlegen meisje maar dat laat ze niet graag zien ze kan een bitch zijn als het moet maar doet ze meestal alleen voor der zelf en haar vrienden op te komen ze wilt vaak het laatste woord hebben en denkt dat ze vaak geleik heeft ook al kan ze soms hard overkomen toch is ze een helpende hand ze toont alleen niet graag haar voelens en emoties
    Angst(en): Nickita heeft claustrofobie dus zet haar niet in kliene ruimtes en dat soort dingen dan word ze helemaal gek.
    Extra: ze is bisexueel
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: X
    waarschuwen?: ja maar dat wist je al staat ook bij me vorige ;-)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 15:17 ]


    You can't touch music but music touch you

    Dankjulliewel!

    moet echt nog wat rollen hebben:(

    ik zal er nog een paar doen

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:36 ]

    Mt, ik ga ermee beginnen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.