• heey iedereen!
    ik ga een story schrijven dat gaat over een groep mensen die naar een zomerkamp gaan en er vanalles gebeurt ook zullen er op begeven moment koppels gevormd worden in verband met een opdracht! hier horen jullie later over!

    Wat ik nog nodig heb:[/b
    > 3 begeleiders leeftijd het liefst tussen de 20 en 30
    > 10 tieners leeftijd tussen de 14 en 18 - Het liefst 5 kakkers en 5 alternatieve tieners (jongens & meisjes graag)
    > Politie agent(e)
    > nog wat ideeen voor dingen die er tijdens het kamp gebeuren:)

    Lijst
    Rol:
    Naam + Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    uiterlijk(liefst geen beroemdheid x):
    Link van de foto:
    Karakter:
    Angst(en):
    Extra:
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?:
    waarschuwen?:

    Dankjulliewel:) hoop op leuke reacties!

    ik kies trouwens niet voor de eerste maar voor de beste! ik zal later als ik ong alles heb de rollen erop zetten x

    DE KARAKTERS KENNEN ELKAAR ALLEMAAL NIET!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:23 ]

    ik maak zo wel een tiener ;)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yakatchi schreef:
    ik maak zo wel een tiener ;)


    Dankjewel:)!

    Kan please iemand me helpen?:(

    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Elizabeth Hyath
    Bijnaam: Beth
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Elizabeth heeft lange blonde haren en groen/blauwe ogen. Ze heeft enkele piercings in haar oren en kleedt zich vrij degelijk en simpel. Ze valt niet heel erg op.
    Karakter: Elizabeth is een meisje dat erg op de achtergrond is. Ze zegt niet veel en is een mens van weinig woorden. Er gaat veel om in haar hoofd aan gedachten, voornamelijk van haar verleden. Elizabeth is aan het neigen naar depressief en erg onzeker van zichzelf. Ze heeft een tekenblok waar ze haar gedachten in beeld probeert te brengen, het is een soort dagboek voor haar.
    Angst(en): Dat iemand haar tekeningen ziet en dus ziet wat ze daadwerkelijk denkt en voelt.
    Extra: Ze is biseksueel.
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: Een van de begeleiders is een psycho die een plannetje heeft beraamd om iedereen op het kamp te vermoorden.
    waarschuwen?: Ja


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Elizabeth Hyath
    Bijnaam: Beth
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Elizabeth heeft lange blonde haren en groen/blauwe ogen. Ze heeft enkele piercings in haar oren en kleedt zich vrij degelijk en simpel. Ze valt niet heel erg op.
    Karakter: Elizabeth is een meisje dat erg op de achtergrond is. Ze zegt niet veel en is een mens van weinig woorden. Er gaat veel om in haar hoofd aan gedachten, voornamelijk van haar verleden. Elizabeth is aan het neigen naar depressief en erg onzeker van zichzelf. Ze heeft een tekenblok waar ze haar gedachten in beeld probeert te brengen, het is een soort dagboek voor haar.
    Angst(en): Dat iemand haar tekeningen ziet en dus ziet wat ze daadwerkelijk denkt en voelt.
    Extra: Ze is biseksueel.
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: Een van de begeleiders is een psycho die een plannetje heeft beraamd om iedereen op het kamp te vermoorden.
    waarschuwen?: Ja


    Thankyou!:)

    Ik maak er wel een paar, als je dat leuk vindt :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Ik maak er wel een paar, als je dat leuk vindt :3.


    Je zou mijn held zijn haha xd

    Heeyheey!
    een vriendin uit real van mij heeft 2 karakters gemaakt die ik er sws inzet omdat ik ze allebei geweldig vind en ze passen er goed bij dit zijn ze:

    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Olivia Chloe Chanzes
    Bijnaam: Liv
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    Link van de foto: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130311011256/camphalfbloodroleplay/images/a/ae/Blonde-hair-blue-eyes-girl-green-eyes-Favim.com-631509.jpg
    Karakter: Olivia is een heel lief en aardig meisje, ze is heel behulpzaam. Vrienden heeft ze snel gemaakt en ze weet op de een of andere manier altijd iedereen vrolijk te maken. Haar slechte eigenschap is dat ze heel nieuwsgierig is en alles wil weten!
    Angst(en): ze heeft hele erge hoogtevrees
    Extra: Als ze gestrest is of heel verdrietig dan moet je haar een paard laten verzorgen of haar laten paardrijden, dat is een van de enige manieren om haar rustig te krijgen.

    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Isabelle Lola Molara
    Bijnaam: Isa
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Link van de foto: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120803090659/assembly/images/2/24/Brown-hair-girl-pretty-bubbles-Favim.com-464122_large.jpg
    Karakter: Isabelle is een vrolijke meid die soms bitchie en arrogant uit de hoek kan komen. Als je haar vriendin ben doet ze alles voor je en beschermt ze je! Haat ze je? Dan moet je echt uitkijken want ze kan heel gemeen zijn. Ze is best lui en laat het liefst andere dingen voor haar doen.
    Angst(en) : Ze is heel bang voor Paarden
    Extra: ze is een echte flirt en houd van ene feestje

    Btw, ik maak de karakters altijd super uitgebreid. XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn topics, ik maak straks wel wat voor je. :]


    Do what people say you can't.

    Confortare schreef:
    Btw, ik maak de karakters altijd super uitgebreid. XD.


    Doe maar xd hahaha

    Fericire schreef:
    Mijn topics, ik maak straks wel wat voor je. :]


    dankjewel:)

    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Benthe Livingstone
    Bijnaam: Benth, Ben
    Leeftijd: Veertien jaar.
    uiterlijk:


    Benthe heeft geblondeerd haar. De bovenste plukken en wat aan de achterkant is geverfd. Haar echte haarkleur is donkerblond. Het haar dat het dichtste bij haar nek zit, heeft nog steeds die kleur. Benthe heeft zeeblauwe ogen en redelijk volle wimpers. Ze heeft een lengte van 1.65 meter lang. Qua kleren draagt ze wat ze zelf leuk vindt.
    Link van de foto: KLIK
    Karakter: Benthe is een hardstikke aardig iemand als je haar goed leert kennen. Ookal is ze soms best een kluns. Ze denkt dan ook nooit na voordat ze iets doet. Of ze doet het wel, maar blijft er te lang over denken. Benthe is een echt meisje - meisje. Ze begint al te gillen bij het kleinste tikje. Hierdoor werd ze vaak voor bitch uitgescholden. Zelf had ze geen idee waarom. Ze trok zich er niks van aan en ging gewoon vrolijk door. Soms wordt Benthe ook als een tikkeltje ijdel gezien. Eén ding is echt iets waar niemand aan mag komen, haar - haar. Ze roept, als je eraan zit: ''OMG! MIJN HAAR IS HEILIG! BLIJF AF!'' Dan krijgt ze nog wel eens rare blikken. Benthe is traag van begrip. Vaak moet iemand haar iets honderd keer uitleggen voordat ze het snapt. Als iemand haar bijvoorbeeld een grap vertelt, begint ze pas later in die week te lachen. Omdat ze hem dan pas snapt. Verder speelt Benthe piano en gitaar. Als ze boos, verdrietig of wat dan ook is, kan ze zich daar goed mee uiten. Maar als je Benthe goed leert kennen is ze hardstikke aardig en zorgzaam.
    Angst(en): Benthe is claustrofobisch en wordt helemaal gek in kleine ruimtes.
    Extra: Benthe is geadopteerd en is linkshandig.
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: Nope, sorry
    waarschuwen?: Mag, maar ik neem bijna nergens meer een abo op.


    Do what people say you can't.

    Fericire schreef:
    Rol: Tiener
    Naam + Achternaam: Benthe Livingstone
    Bijnaam: Benth, Ben
    Leeftijd: Veertien jaar.
    uiterlijk:


    Benthe heeft geblondeerd haar. De bovenste plukken en wat aan de achterkant is geverfd. Haar echte haarkleur is donkerblond. Het haar dat het dichtste bij haar nek zit, heeft nog steeds die kleur. Benthe heeft zeeblauwe ogen en redelijk volle wimpers. Ze heeft een lengte van 1.65 meter lang. Qua kleren draagt ze wat ze zelf leuk vindt.
    Link van de foto: KLIK
    Karakter: Benthe is een hardstikke aardig iemand als je haar goed leert kennen. Ookal is ze soms best een kluns. Ze denkt dan ook nooit na voordat ze iets doet. Of ze doet het wel, maar blijft er te lang over denken. Benthe is een echt meisje - meisje. Ze begint al te gillen bij het kleinste tikje. Hierdoor werd ze vaak voor bitch uitgescholden. Zelf had ze geen idee waarom. Ze trok zich er niks van aan en ging gewoon vrolijk door. Soms wordt Benthe ook als een tikkeltje ijdel gezien. Eén ding is echt iets waar niemand aan mag komen, haar - haar. Ze roept, als je eraan zit: ''OMG! MIJN HAAR IS HEILIG! BLIJF AF!'' Dan krijgt ze nog wel eens rare blikken. Benthe is traag van begrip. Vaak moet iemand haar iets honderd keer uitleggen voordat ze het snapt. Als iemand haar bijvoorbeeld een grap vertelt, begint ze pas later in die week te lachen. Omdat ze hem dan pas snapt. Verder speelt Benthe piano en gitaar. Als ze boos, verdrietig of wat dan ook is, kan ze zich daar goed mee uiten. Maar als je Benthe goed leert kennen is ze hardstikke aardig en zorgzaam.
    Angst(en): Benthe is claustrofobisch en wordt helemaal gek in kleine ruimtes.
    Extra: Benthe is geadopteerd en is linkshandig.
    Ideetje voor wat er zou kunnen gebeuren in het kamp?: Nope, sorry
    waarschuwen?: Mag, maar ik neem bijna nergens meer een abo op.


    Thankyou

    Rol: Tiener.
    Naam: April Johnson.
    Bijnaam: -
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op 17 maart.
    Uiterlijk:


    April ziet eruit als een heel schattig en lief meisje. Ze heeft blonde haren tot iets over haar schouders en lichtblauwe ogen waarmee ze jongens kan verleiden. Ze is erg modebewust, wat leidt tot korte jurkjes met hoge hakken, maar ook gewone, leuke kleding. Dan het liefst een topje, een korte broek en een stel sneakers. Ook heeft ze altijd oorbellen in en wat armbandjes aan omdat dat bij haar outfit past. Haar lengte staat haar toch niet echt bij; ze is 16 jaar, maar ze heeft de lengte van 161 centimeter (1.61 meter).
    Link van de foto: Klik.
    Karakter: April is echt een modepopje. Ze heeft geen échte vrienden, al denkt ze dat wel omdat veel kinderen uit angst meelopen met haar. Ze is een bitch als het gaat om anderen en ze pest kinderen vaak enorm vanwege hun kleding of omdat April vindt dat ze lelijk zijn. Ze is enorm ijdel en niemand mag haar zo’n beetje aanraken, behalve jongens. Oh, ze is een enorme verleidster en ze gebruikt jongens niet voor de liefde, eigenlijk alleen voor zowel seks. April is ook een enorme kletskous, maar ze kan alleen maar praten over jongens en mode en ze roddelt ook enkel over haar klasgenoten of over de ‘kinderen’ op haar school.
    Angst(en): April is bang dat mensen níét bang voor haar zijn. Ze wil namelijk haar reputatie graag behouden en mensen goed bang maken met haar karakter.
    Extra: April mocht nog geen tattoos, maar ze heeft de schijt aan haar ouders dus heeft ze er toch één genomen, een veer op haar pols. Er zit geen betekenis achter, ze vond hem namelijk gewoon mooi.
    Idee: Dat er elke nacht een paar tieners verdwijnen, tot de hoofdpersoon over is en dat die de tieners moet zoeken samen met de begeleiders, maar de begeleiders denken dat de hoofdpersoon dat alles heeft gedaan, wat natuurlijk niet waar is?
    Waarschuwen: Hoeft niet per se, ik zal zelf een kijkje nemen.

    Rol 1, ik zal de rest straks maken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.