• Ik denk dat praten over verhalen met iemand mij altijd heel erg goed helpt, daarom schrijf ik graag altijd met iemand samen zodat ik met diegene kan praten en overleggen.
    Hierdoor krijgt het meer vorm, logica en krijg ik nieuwe ideeën, alleen wil ik nu een verhaal alleen schrijven en dat is lastig als ik er niet met iemand over kan praten.=


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik schrijf juist liever alleen!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik schrijf juist liever alleen!


    Dan ben je een mazzelaar haha.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Je kan er toch wel met iemand over praten? Diegene is aleen geen co auteur:).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Je kan er toch wel met iemand over praten? Diegene is aleen geen co auteur:).
    `

    Vind maar eens iemand dan?='D
    Like het gaat een twilight verhaal worden en iet ieder random persoon heeft daar trek.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben voor het eerst bezig met een onbekende personen verhaal... One murder, one love, one secret.... opzich heb ik het verhaal heel duidelijk in mijn hoofd en de lijn wat er gaat gebeuren.. alleen het op papier krijgen is gewoon moeilijk, want mensen mogen nog niet weten wie de dader is etc. maar de dader is iemand die al een hele tijd in het verhaal voorkomt nouja probeer dan maar eens eromheen te schrijven haha


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    Ik ben voor het eerst bezig met een onbekende personen verhaal... One murder, one love, one secret.... opzich heb ik het verhaal heel duidelijk in mijn hoofd en de lijn wat er gaat gebeuren.. alleen het op papier krijgen is gewoon moeilijk, want mensen mogen nog niet weten wie de dader is etc. maar de dader is iemand die al een hele tijd in het verhaal voorkomt nouja probeer dan maar eens eromheen te schrijven haha


    Oh dat kan best hoor, heb je de wings serie van ooit gelezen?x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh dat kan best hoor, heb je de wings serie van ooit gelezen?x)

    nee nog nooit gelezen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    (...)
    nee nog nooit gelezen


    De badguy had ik niet echt zien aankomen na vier boeken.x) In het vierde werd het onthuld.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Open a topic and ask :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Open a topic and ask :].


    Dat ging ik eigenlijk net doen.=')


    You were born original, don't die as a copy.