• Ik heb binnenkort een nieuwe mobiel nodig, en ik twijfel nog of ik de Samsung Galaxy S2 of de Sony Xperia T zal nemen.
    Zijn er mensen die een van deze twee hebben, en die mij misschien wil vertellen waarom die mobiel wel of juist niet zou moeten kopen?
    Oja: bij de Samsung Galaxy S2 krijg ik er een geheugenkaart bij, bij de Sony Xperia T moet ik zelf nog een kopen.


    Samsung Galaxy S2



    Sony Xperia T

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 13:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn vader en broer hebben allebei een Sony Experia. mijn broer heeft recent het nieuwste model gekocht omdat hij er zo blij mee was en die telefoons wilt blijven gebruiken. Mijn zusje heeft na 2 jaar de oude van mijn broer overgenomen en die werkt nog steeds prima.


    Your make-up is terrible

    Die Sony heeft wel een vet goede camera , (:
    Ik zou het echt niet weten , xd


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik ga toch voor Sony.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb verder geen ervaring met Sony telefoons maar de S2 is toch wel verouderd als model, hier kun je wel last van hebben ook met updates and such.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 17:54 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dempsey schreef:
    Ik zou voor de Samsung Galaxy S2 gaan, omdat ik gewoon van Samsung hou.


    Bad decisions make good stories.

    Zelf heb ik de Samsung Galaxy S2 PLUS en ik ben er erg tevreden over! Hij werkt hetzelfde als de gewone S2 en hij doet het prima! Ik zou dus voor de S2 gaan en zoals al is gezegd; Het is Samsung, dus dat is eigenlijk altijd goed ;)


    Hamartia

    Ik heb zelf de Samsung Galaxy S3 mini (La fleur editie :3)
    Ik wilde dus in eerste instantie de S2, maar vriendlief had het weer eens verkeerd gedaan en er een S3 van gemaakt XD
    Dus ik zou zelf voor de Samsung gaan, dat heeft nog altijd mijn voorkeur op alle gsm merken.
    Al moet ik inderdaad wel zeggen dat de camera van de Sony stukken beter is - m'n vriend heeft een Xperia.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zou voor de Sony gaan. Ik heb het niet op Samsung. Slechte ervaringen mee wat betreft accuduur en kwaliteit...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sony. Als Sony iets bouwt bouwen ze het goed :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Sony. Als Sony iets bouwt bouwen ze het goed :Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Persoonlijk ben ik niet zo weg van Sony dus ik zou gaan voor Samsung.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Le Samsung. Die zijn - bij ons hier toch - altijd al beter geweest dan de rest. :')


    help

    Okammy schreef:
    Sony. Als Sony iets bouwt bouwen ze het goed :Y)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dempsey schreef:
    Ik zou voor de Samsung Galaxy S2 gaan, omdat ik gewoon van Samsung hou.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik houd van Samsung, maar toch zou ik voor de Sony gaan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."