• Ik heb binnenkort een nieuwe mobiel nodig, en ik twijfel nog of ik de Samsung Galaxy S2 of de Sony Xperia T zal nemen.
    Zijn er mensen die een van deze twee hebben, en die mij misschien wil vertellen waarom die mobiel wel of juist niet zou moeten kopen?
    Oja: bij de Samsung Galaxy S2 krijg ik er een geheugenkaart bij, bij de Sony Xperia T moet ik zelf nog een kopen.


    Samsung Galaxy S2



    Sony Xperia T

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 13:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb die alle twee niet, maar ik heb altijd een Samsung; dus Samsung.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou voor de Samsung Galaxy S2 gaan, omdat ik gewoon van Samsung hou.


    •*• Lululu •*•

    Samsung! <3


    Some people are art and do art at the same time

    Uh, geen idee. Totaal geen verstand van mobieltjes. :'D

    Samsung Galaxy S2 is een prima telefoon en doet het ook gewoon goed. Je kunt er veel mee, alleen wordt hij natuurlijk wel trager na een jaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hm, ik heb altijd een Samsung gehad, en nu toevallig een Acer die me ook goed bevalt c: Samsung dus


    Miep

    Ik vind persoonlijk een Samsung veel beter, ondanks het minder goede beveiligingssysteem.. ;)


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Samsung. Mijn zus zei net gisteren nog wat voor een kut telefoon die xperia was.

    Ik heb de Sony Experia E, maar die is ongeveer hetzelfde maar dan goedkoper denk ik. Ik vind 'm fijn werken. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Scorpia schreef:
    Samsung! <3


    26 - 02 - '16

    Ik heb het oudst mogelijk model Nokia momenteel, dus eigenlijk kan ik je niet helpen. Maar mijn vorige gsm's waren steeds Samsung en ik vond die allebei wel fijn om mee te werken, dus ik zou voor Samsung kiezen.


    The truth may be orange!

    Mijn moeder is van de Samsung Galaxy S1 naar de S3 gegaan, dus ik heb geen idee.
    Maar ik heb eigenlijk altijd wel een samsung gehad en ik ben daar heel tevreden mee.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Samsung werkt altijd wel fijn, de mijne heeft zelfs een val in de WC en van de trap en nog een hoop overleefd :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zelf heb ik de Samsung Galaxy S1, dus ik zou voor de Samsung gaan (:

    Kijk naar de accuduur!


    No growth of the heart is ever a waste